SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op de Wii welquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet niet eens of Bowser meedoet met MarioKart, was een klein gokje![]()
![]()
![]()
gooi het er uitquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje een kutdag op het werk. Loop me nu nog op te winden
Dikke pad is utquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen van de baan afrijden ftw.
oh heb ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
app op je mobiel maar werk niet lekker
Zit hier iemand COD naast mij te doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
app op je mobiel maar werk niet lekker
goed verhaalquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit hier iemand COD naast mij te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Werk je ook bij seats and sofas?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje een kutdag op het werk. Loop me nu nog op te winden
Even gefixt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werk je ook bij Slecht en Sluw?
Mja. Ik moet volgende week even met mijn manager praten, denk ik. Werk begint zich een beetje op te stapelenquote:
Ja misschien wat over de schutting gooien ergens?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik moet volgende week even met mijn manager praten, denk ik. Werk begint zich een beetje op te stapelen
Nee net ook van IJs hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat je een race verliest
oh leukquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn iets te volle "boekenkast"
![]()
Het zou een Yak (volgens Google) moeten zijn..quote:
Ik ben vooral weg van Goomba en Shy Guyquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukZelfs die ene op dat wolkje
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zou een Yak (volgens Google) moeten zijn..
smakelijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stop jongens, vind dat ballonnengevecht echt niets aan en ik ga lekker eten. Bedankt voor het spelen
Ja, dan moet ik eerst de neuzen dezelfde kant opkrijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien wat over de schutting gooien ergens?
Ja maar jouw synergy is nu niet goedquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik eerst de neuzen dezelfde kant opkrijgen.
Eerst even die schutting langs de neuzen rammen dan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik eerst de neuzen dezelfde kant opkrijgen.
Dat ga ik in de groep gooien tijdens de bila.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jouw synergy is nu niet goed
Ja en anders gewoon op dat moment je plasje doen hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ga ik in de groep gooien tijdens de bila.
quote:
Net op tijd. 20:59. like the rebel that I am.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
WOEI WOEI WOEI WOEI
iedereen weer binnen?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net op tijd. 20:59. like the rebel that I am.
Mag ik eigenlijk nog naar beneden om mijn brievenbusje te controleren? Ik hoef daarvoor niet naar buiten...quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
WOEI WOEI WOEI WOEI
iedereen weer binnen?
jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag ik eigenlijk nog naar beneden om mijn brievenbusje te controleren? Ik hoef daarvoor niet naar buiten...
Ja die track is niet zo leuk.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef engine het volgende:
Volgende keer doen we 3x ballonnen en 1x racen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En echt geoefend had ik ook niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar moet een piemel in
LOLquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef engine het volgende:
Volgende keer doen we 3x ballonnen en 1x racen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwacht je niet van die Bal, toch?
Ik heb er een van 18 centimeter, jij?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar moet een piemel in
Vreemd verhaal ook ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-in-kanaal~af9e56d6/
*zoekt meetlint*quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er een van 18 centimeter, jij?
Matig zeg....quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er een van 18 centimeter, jij?
Ja afgelopen week iddquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
EchtGoed? Er is toch een vrouwelijke verdachte opgepakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja afgelopen week iddhmm zit er wat in het kraanwater daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja dit is wel iets wat al 2 maanden gemoederen bezig houdt ja. En sinds afgelopen week helemaal..quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zit er wat in het kraanwater daar?
In ieder geval iets waarvan je gaat niezen....quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zit er wat in het kraanwater daar?
sorry.. had niet door dat m'n mic niet gemute wasquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In ieder geval iets waarvan je gaat niezen....
Ja niet zo vreemd. Je ziet ook niet vaak dat er een vrouw dan als verdachte wordt opgepakt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dit is wel iets wat al 2 maanden gemoederen bezig houdt ja. En sinds afgelopen week helemaal..
Iedereen doof nu?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sorry.. had niet door dat m'n mic niet gemute was
Ach hier zat er iemand naast bij die dacht dat hij tour of duty aan het herbeleven wasquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, 'in de gemeenschap' is wel meer bekend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet zo vreemd. Je ziet ook niet vaak dat er een vrouw dan als verdachte wordt opgepakt.
Wat zitten jullie allemaal voor webcamsessies te houdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Maar hoop dat de moordenaar wordt opgepakt jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, 'in de gemeenschap' is wel meer bekend.
Maar goed, dat is alleen maar voedsel voor die Diederik Jekel-alikes in NWS.
das die irritante betweter die ongefundeerde uitspraken op basis van een strohalm doet bij RTL boulevard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Maar hoop dat de moordenaar wordt opgepakt ja
Koop een switchquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zitten jullie allemaal voor webcamsessies te houden
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zitten jullie allemaal voor webcamsessies te houden
quote:
voice chat via je telefoonquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als daar een webcam bij zit is dat niet echt een verkoopargument.
Vroeger heette dat gewoon bellen.quote:
opaquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon bellen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, waar koop ik een beetje een fatsoenlijke bureauonderlegger?
Ik kom alleen maar 'meuk' tegen of 'Vegan leather' wat gewoon een veel te duur woord voor PU is.
Doe ik volgende keer ookquote:
Ik heb niks gehoord. maar blijkbaar hebben anderen mij horen niesenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie heeft het leukste accent?
https://www.etsy.com/search?q=desk%20matquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhhh die vind ik niet zo....
Amazon?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhhh die vind ik niet zo....
Iedereen zette ook zn mic uitquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord. maar blijkbaar hebben anderen mij horen niesen
Ik zal volgend keer even zorgen dat er niet iemand naast mij zit te tetterenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
FF koekeloeren!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/search?q=desk%20mat
Ja en dan niet durvenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Allemaal hoog van de toren blazen met voice chat
Had toch wel verwacht dat die Haags aan een broodjûh č mč ų zou zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan.. roepen 'jullie zijn helemaal knettah'quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat die Haags aan een broodjûh č mč ų zou zitten.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan.. roepen 'jullie zijn helemaal knettah'
ik wíst dat jij die ging linken..quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/l(...)50908696&pro=1&frs=1
ja al die kleurenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wíst dat jij die ging linken..
Ik krijg altijd een gat in m'n hand van Etsy
Past wel bij mijn hysterische lavalampquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Psychedelisch dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stream?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
Perseverance gaat zo landen jungs
ja maar daar heb je geen mat voor nodig?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met werk en muis en toetsenbord
Jawelllllllllquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar heb je geen mat voor nodig?
een wat?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawelllllllllboel beetje netjes aankleden.
Ik wil ook nog graag een humanscale monitorbeugel want die zien er vet uit
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.opnieuw.nl/tw(...)KBk-LqUaAsVvEALw_wcB
Nee een 8.1 anders kan hij mijn scherm niet dragenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.opnieuw.nl/tw(...)KBk-LqUaAsVvEALw_wcB
ah okequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee een 8.1 anders kan hij mijn scherm niet dragenMaar die lijkt hier wel op
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ai kut.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn favoriete collega’s gaat vertrekken. Iemand die je in dit soort drukke periodes goed kon gebruiken.
Ja, zodat ik aan het einde van de dag de lettertjes nog kan lezenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah okeEn die kan je dan zo heen en weer bewegen?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik had het verkeerde ding aangesloten geloof ik.
steeds dichterbij naar je hoofd dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, zodat ik aan het einde van de dag de lettertjes nog kan lezen
True... vaak zijn dat niet de mensen die je kan missen als kiespijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
A
[..]
Ai kut.
Door dat thuiswerken, en het feit dat je niet veel meer doet dan werken, gaan veel mensen uit verveling wat anders doen.
Je snaptquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
steeds dichterbij naar je hoofd dus
Deze heeft wel wat goede redenen om voor iets anders te kiezen. Die zit op een plek waar hij niet echt verder kan en krijgt nu een mooie kans ergens anders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
A
[..]
Ai kut.
Door dat thuiswerken, en het feit dat je niet veel meer doet dan werken, gaan veel mensen uit verveling wat anders doen.
ja ik merk nu sinds stommer en stomst dat ik niet meer zo goed de lettertjes kan zien dus moet denk ik ff naar een opticien. Toets ook vaak verkeerde dingen in omdat ik het dus verkeerd ziequote:
Ballie met een brilletjequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik merk nu sinds stommer en stomst dat ik niet meer zo goed de lettertjes kan zien dus moet denk ik ff naar een opticien. Toets ook vaak verkeerde dingen in omdat ik het dus verkeerd zie
Beetje bitterziend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik merk nu sinds stommer en stomst dat ik niet meer zo goed de lettertjes kan zien dus moet denk ik ff naar een opticien. Toets ook vaak verkeerde dingen in omdat ik het dus verkeerd zie
Met wat goede collega’s besloten dat we blijven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze heeft wel wat goede redenen om voor iets anders te kiezen. Die zit op een plek waar hij niet echt verder kan en krijgt nu een mooie kans ergens anders.
Meeste mensen blijven vrij lang plakken omdat sommige functies bovengemiddeld goed betalen.
mehquote:
Ja, het heeft een mic, maar volgens mij was ik niet te horen.quote:
Dat sowiesoquote:
Kom je helemaal niet meer aan een Badr.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wordt het dus een brilslang
Want brillen kapotslaan kost teveel?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je helemaal niet meer aan een Badr.
ja hoef em niet op tijdens een datequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch ook veel leuker da neen Badrquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet anders hadden jullie al lang zeventien kinderen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch ook veel leuker da neen Badr
Zeventien kinderenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet anders hadden jullie al lang zeventien kinderen.
Dan Barry bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch ook veel leuker da neen Badr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Jammer dat er geen beeld wasquote:
Staat vast in je contract dat dat laatste niet mag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
M
[..]
Met wat goede collega’s besloten dat we blijven.
Het rommelt nogal vanuit de investeerder en als we gaan, gaan we met min 5 man en nemen klanten mee.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet anders hadden jullie al lang zeventien kinderen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Neeh das bullshit vaak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat vast in je contract dat dat laatste niet mag.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
De horrorquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Octo-bal.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel minimaal 17 keer bal neuken
Dat kan ook zonder zulke traumatische consequentiesquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemiddeld 3 keer per kind, ben je tot je pensioen onder de pannen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Borst- en worstvoeding tegelijkertijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen nog maar thuis smurfen als grote smurf
Dat klinkt als mijn standaard zaterdag haha.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik helemaal niets doen.
China of Australië is alles open.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je volgende maand al ergens heen in het buitenland. Om te hiken en waar de horeca open is?
Niet meer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
China of Australië is alles open.
Zwitserland is ook nog redelijk open.
Nopequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Niet meer?
Curaįao en zo ook toch?
quote:Reizen is een risico voor de verspreiding van het COVID-19 virus. Het Nederlandse kabinet adviseert zeer dringend om NIET te reizen tenzij strikt noodzakelijk. Nu er in Nederland een lockdown is, geldt er voor het reisadvies voor Curaįao de kleur ‘oranje’ (alleen noodzakelijke reizen).
https://www.nederlandwere(...)ao/reizen/reisadvies
Groenlinks? Of CDA?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kieskompas even ingevuld. Weet nu weer waar ik op moet stemmen.
Johan Vlemminx?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kieskompas even ingevuld. Weet nu weer waar ik op moet stemmen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat het dichtste bij D66 en CU.
ik Partij van de arbeidquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bij 50Plusquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wijzer bent dan het kieskompasquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste stemwijzer was idd VVD.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zal wel bij VVD uitkomen hoop ik. Neem aan dat je op Thrierry afgeknapt bent.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Al is Thierry nog de enige echte strijder
Wandelen is ook wel een typische bejaardenhobby.quote:
Maar ik ben nog niet bejaardquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wandelen is ook wel een typische bejaardenhobby.
D66 of GL gaat het worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wijzer bent dan het kieskompas
Ja dus dat kompas klopt ook gewoon nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt een hekel aan werken.
Thierry is sowieso een strijder dat hij nog door gaat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste stemwijzer was idd VVD.
Al is Thierry nog de enige echte strijder in deze belachelijke tijd.
Ik wel.quote:
Komt omdat het een narcistische wezel isquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thierry is sowieso een strijder dat hij nog door gaat.
Al is die strijd niet meer zo nobel als vier jaar geleden.
Stem Femke Merelquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Maar PvdD kom ik op uit. Klinkt als een redelijke match voor me.
Deels.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt omdat het een narcistische wezel is
PvdD heb ik heel lang geleden nog wel eens op gestemd, maar daarna werd Marianne helemaal wappie en was ik er wel klaar mee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Maar PvdD kom ik op uit. Klinkt als een redelijke match voor me.
PvdD heb ik lokaal wel vaak op gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PvdD heb ik heel lang geleden nog wel eens op gestemd, maar daarna werd Marianne helemaal wappie en was ik er wel klaar mee.
Zo goed let ik meestal niet op.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PvdD heb ik heel lang geleden nog wel eens op gestemd, maar daarna werd Marianne helemaal wappie en was ik er wel klaar mee.
Ik stem lokaal vaak juist wel VVD, alleen al omdat ik al die christenpartijen geen stem gunquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PvdD heb ik lokaal wel vaak op gestemd.
Vooral omdat ik de VVD geen zetels gunde
Sowieso nog even wachten of het doorgaat, zie het nog best gebeuren dat over 2 weken de 3e golf begint en de verkiezingen worden uitgesteldquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo goed let ik meestal niet op.
Magoe. Het is nog geen stemtijd.
Ga toch weg met de 3e golf. Trap er niet inquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso nog even wachten of het doorgaat, zie het nog best gebeuren dat over 2 weken de 3e golf begint en de verkiezingen worden uitgesteld
Als je echt dwars wilt doen stem je gewoon DENKquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga denk ik gewoon lekker dwars doen en FvD stemmen.
Of Greet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je echt dwars wilt doen stem je gewoon DENK
Ik ken Baudet (persoonlijk) al een aantal jaar van voor hij de politiek in is gegaan. En heb "Aanval op de Natiestaat" gelezen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk deel niet? Het complotdenk-gedeelte?
Het probleem van de VVD is dat het partijprogramma best oké is. Maar als je naar het beleid kijkt is het zoooooo links als het maar kan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik sta vrij dicht op SGPmaar idd dichter bij VVD.
Terwijl ik momenteel Rutte niet kan uitstaan.
Eerder wel maar nu niet
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga toch weg met de 3e golf. Trap er niet in
Kun je net zo goed je stem in de prullenbak gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga denk ik gewoon lekker dwars doen en FvD stemmen.
VVD is meer een centrumpartij aan het worden, zeker nu D66 een soort GroenLinks light is geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het probleem van de VVD is dat het partijprogramma best oké is. Maar als je naar het beleid kijkt is het zoooooo links als het maar kan.
Zoals de Here het heeft gewildquote:
Als er nog een partij op rechts was waarmee samen viel te werken hadden ze dat wel gedaan en was het beleid ook rechtser geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het probleem van de VVD is dat het partijprogramma best oké is. Maar als je naar het beleid kijkt is het zoooooo links als het maar kan.
Ik geloof best dat hij denkt dat 'ie het beste met Nederland voorheeft. Zijn idee van het beste matcht alleen totaal niet met het mijne.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken Baudet (persoonlijk) al een aantal jaar van voor hij de politiek in is gegaan. En heb "Aanval op de Natiestaat" gelezen.
Ik weet zeker dat hij het beste met Nederland voorheeft en ook echt een doordachte filosofie heeft. Alleen hij gaat te vaak voorbij aan het feit dat alles wat hij zegt en doet onder een vergrootglas ligt. En dat mensen stemmen op de ideeën van Forum en niet enkel op de lijsttrekker.
Die boreale nonsense van die ventquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij denkt dat 'ie het beste met Nederland voorheeft. Zijn idee van het beste matcht alleen totaal niet met het mijne.
En da's nog los van zijn gekloot.
Jepquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die boreale nonsense van die vent
Hier valt het mee, al is mijn dorp natuurlijk wel wat protestantser dan de rest van de gemeentequote:Op donderdag 18 februari 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kan wel zien dat ik lang in den bible belt heb gewoond
Veel praten en weinig zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die boreale nonsense van die vent
VVD is sinds Rutte Centrum-Links.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
VVD is meer een centrumpartij aan het worden, zeker nu D66 een soort GroenLinks light is geworden.
Nogal jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier valt het mee, al is mijn dorp natuurlijk wel wat protestantser dan de rest van de gemeente
Dat kan natuurlijk. Maar dat geframe is zooo vermoeiend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij denkt dat 'ie het beste met Nederland voorheeft. Zijn idee van het beste matcht alleen totaal niet met het mijne.
En da's nog los van zijn gekloot.
Eerder gewoon centrum, D66 is verschoven naar links vanuit centrum.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
VVD is sinds Rutte Centrum-Links.
Nou hier is de Kruidvat wel gewoon open op zondag, dat is in jouw oude dorp niet hoorquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij praat uit zichzelf genoeg onzin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar dat geframe is zooo vermoeiend.
Als hij op nationale tv gaat verkondigen dat hij geloofd dat het hele internet ergens in de VS binnenkomt en gecontroleerd wordt is er weinig framing nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet 'ie zelf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik herken die haat helemaal niet en mag m wel eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken Baudet (persoonlijk) al een aantal jaar van voor hij de politiek in is gegaan. En heb "Aanval op de Natiestaat" gelezen.
Ik weet zeker dat hij het beste met Nederland voorheeft en ook echt een doordachte filosofie heeft. Alleen hij gaat te vaak voorbij aan het feit dat alles wat hij zegt en doet onder een vergrootglas ligt. En dat mensen stemmen op de ideeën van Forum en niet enkel op de lijsttrekker.
Hou ik ook van.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij praat uit zichzelf genoeg onzin.
Nee niet echt. Als de journaille de helft zoveel aandacht aan de Rutte Doctrine zou besteden dan stond de VVD niet zo hoog in de peilingen.quote:
De Rutte Doctrine...quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als de journaille de helft zoveel aandacht aan de Rutte Doctrine zou besteden dan stond de VVD niet zo hoog in de peilingen.
Dat deed Trump ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij praat uit zichzelf genoeg onzin.
Nu klink je als een FvD campagneteamquote:
Van wappies en antisemieten kan ik dat wel hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken maar 1 man die nog meer onzin verteld.
Begint met E en eindigt op VanBelgie.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat deed Trump ook.
Politiek is aan hernieuwing toe
Op dit vlak ben ik het met hem eens. Iets minder extreem, maar Etto is natuurlijk een Zuiderling.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken maar 1 man die nog meer onzin verteld.
Begint met E en eindigt op VanBelgie.
Wat doe je dit weekend dove.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van wappies en antisemieten kan ik dat wel hebben.
Bent u bekend met het dossier "Ongekend Onrecht"?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Rutte Doctrine...
Hou toch op man...
Misschien had 'ie wat minder achterlijke dingen moeten roepen.
Ook dat, dat geglibber over de SGP uit die hoek ook... zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dit vlak ben ik het met hem eens. Iets minder extreem, maar Etto is natuurlijk een Zuiderling.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat deed Trump ook.
Zonder meer niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu klink je als een FvD campagneteam
Uiteraard, DIMM de man van de onderklasse.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bent u bekend met het dossier "Ongekend Onrecht"?
Wacht even, je vergelijkt 'm met Trump en bent positief over 'm, lees ik dat nu goed?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat deed Trump ook.
Het is DIMM.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht even, je vergelijkt 'm met Trump en bent positief over 'm, lees ik dat nu goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |