abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2021 @ 20:03:22 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198081330
Insert gereconstrueerde zalm plaatje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 20:14:52 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198081649
fipo
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198081778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef derLudolf het volgende:
fipo
Pipo :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198081917
Zalmpo :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198083351
Mijn moeder zoekt een po op marktplaats, voor haar zolderbedkamertje :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198083400
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Was ik :+

Ah top! Ik begrijp niet helemaal waarom hij er blij mee is weinig uren te draaien. Maar mooi, naar je zin hebben op werk is belangrijker dan veel mensen denken ^O^
Nou, hij werkt sowieso niet graag meer dan 2 dagen/week, maar hij heeft ook de schurft aan 'vast' zitten, als we weer eens 3 weken naar Spanje willen bijvoorbeeld. Dan wil 'ie gewoon zeggen dat hij niet komt (ruim van tevoren hoor), in plaats van moeten vragen of 'ie weg mag.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198083441
Ron Blauw heeft nu ook een Hollandse 'rijsttafel': https://www.thuisuiteten.(...)t-home-by-ron-blaauw

Grappig. :D
pi_198083622
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ron Blauw heeft nu ook een Hollandse 'rijsttafel': https://www.thuisuiteten.(...)t-home-by-ron-blaauw

Grappig. :D
Wat leuk. Jammer dat het voor 4 personen is. Voor 2 had ik er wel even over gedacht
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 18 februari 2021 @ 21:30:12 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198083707
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder zoekt een po op marktplaats, voor haar zolderbedkamertje :').
Ieuw ;(
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, hij werkt sowieso niet graag meer dan 2 dagen/week, maar hij heeft ook de schurft aan 'vast' zitten, als we weer eens 3 weken naar Spanje willen bijvoorbeeld. Dan wil 'ie gewoon zeggen dat hij niet komt (ruim van tevoren hoor), in plaats van moeten vragen of 'ie weg mag.
Ah!

Ja dan past het zeker. Die flexibiliteit hebben is dan heel heel fijn ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198088913
:O
Goeiemorgen allemaal! :W

Wanneer denken jullie eigenlijk weer eens naar Spanje te gaan, @sigme? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198088957
Jeuuh, mini: is je slaap stuk of heb je de wekker gezet?
Is het renjerot dag in de vroege - heel vroege - vrijdagochtend.
Zelfs de krantenjongen is nog niet eens wakker.

Dan draai ik mij nog eens om.
pi_198088978
Mogge!
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 04:17 schreef minilot het volgende:
:O
Goeiemorgen allemaal! :W

Wanneer denken jullie eigenlijk weer eens naar Spanje te gaan, @:Sigme? :)
Zodra het mag!
pi_198089130
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 05:26 schreef AnneX het volgende:
Jeuuh, mini: is je slaap stuk of heb je de wekker gezet?
Geen van beiden! Günther werd rond vier uur even wakker met behoefte aan een slok melk en een kroel en aangezien het inderdaad renjerotochtend is ben ik uit bed gegaan zodra de knakker weer sliep :)

Nog een vraag aan @Tele6, ik las in het hardlooptopic dat het hollen je momenteel erg goed vergaat, heb je eigenlijk het idee dat het nog op enige wijze van invloed is op je mentale gesteldheid? Ik merk zelf toch echt wel verschil in ADHD-hevigheid bij wel of niet rennen die dag en dat heeft natuurlijk helemaal geen drol te maken met de issues waar jij mee kampt, maar ik was toch benieuwd. :) :*

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-02-2021 07:16:09 ]
pi_198089131
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 05:45 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]

Zodra het mag!
:Y Duimen dan maar, dat het snel kan!
pi_198089168
Drie op een rij! Zojuist voor het eerst ooit een donatie gedaan aan een politieke partij :D Hup Volt, hup! *O*
Verdere voornemens vandaag: de plakfolie op de ruitjes van de badkamer vervangen, minstens anderhalf uur avondwandelen, uitgestelde administratie voor mijn moeder fixen en aan seizoen twee van His Dark Materials beginnen. Dat was het wel zo'n beetje, dus moet lukken. Jullie?
pi_198089198
Goedemorgen! Mijn voornemen vandaag: alle noodzakelijke dingen op het werk doen (En alleen die) en dan zo snel mogelijk aan het weekend beginnen.
pi_198089239
Kantoorwerk. Niet zo'n zin an :D

Moeder komt eind van de ochtend langs om tien minuten op onze loopband lopen. Sinds een paar jaar loopt ze moeilijk en met alle coronamaatregelen valt erg veel van haar mogelijkheden om wat te oefenen weg. Geen fysio-sportschool, geen zwembad. Ze heeft nu zo'n hometrainfietsje in haar mini-huisje staan, en komt dus bij ons om tweemaal per week tien minuten te lopen met 4km/uur.
pi_198089250
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 07:34 schreef sigme het volgende:
Kantoorwerk. Niet zo'n zin an :D

Moeder komt eind van de ochtend langs om tien minuten op onze loopband lopen. Sinds een paar jaar loopt ze moeilijk en met alle coronamaatregelen valt erg veel van haar mogelijkheden om wat te oefenen weg. Geen fysio-sportschool, geen zwembad. Ze heeft nu zo'n hometrainfietsje in haar mini-huisje staan, en komt dus bij ons om tweemaal per week tien minuten te lopen met 4km/uur.
Ach! Heeft ze nog een po kunnen vinden?
pi_198089266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 07:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach! Heeft ze nog een po kunnen vinden?
Oh, dat heeft nooit zo'n haast. Ze zet een zoekopdracht uit en wacht dan rustig totdat er iets moois voorbij komt. Ze heeft een emmertje.

Lekker gerend? Het was best fris hier, op mijn ochtendwandelrondje.
pi_198089298
Goedemorgen SC O+

Ik ga een paar uur werken, bij Ikea bestellen, de ovens schoonmaken en naar de Aldi. En ik krijg de elektricien op bezoek.
Spoilers!
pi_198089404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 07:20 schreef minilot het volgende:
Drie op een rij! Zojuist voor het eerst ooit een donatie gedaan aan een politieke partij :D Hup Volt, hup! *O*
Verdere voornemens vandaag: de plakfolie op de ruitjes van de badkamer vervangen, minstens anderhalf uur avondwandelen, uitgestelde administratie voor mijn moeder fixen en aan seizoen twee van His Dark Materials beginnen. Dat was het wel zo'n beetje, dus moet lukken. Jullie?
His Dark Materials O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198089416
Ik heb best een lijstje vandaag. Stofzuigen, dweilen, fleecedekentjes wassen. Wietpotten wassen, tomaten poten, tomaten zaaien. Dex&Dora uitlaten, eten voor de beestjes bestellen. Paar boodschappen doen, naar de fysio, kimchispeklapbroodjes maken. Snowpiercer kijken, hopelijk ook nog even ergens uurtje The Witcher spelen. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198089503
Werken.
Bedenken wat ik voor de high tea wil maken.
Boodschappen doen.
Eten.

Dat is mijn lijstje ongeveer.
pi_198089506
Zoveel zin in dit weekend. Dit gaat een leuk weekend worden. O+
pi_198089515
En gisteren met twee vriendinnen besloten in mei twee nachtjes weg te gaan, ook helemaal tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')