Pipoquote:
Nou, hij werkt sowieso niet graag meer dan 2 dagen/week, maar hij heeft ook de schurft aan 'vast' zitten, als we weer eens 3 weken naar Spanje willen bijvoorbeeld. Dan wil 'ie gewoon zeggen dat hij niet komt (ruim van tevoren hoor), in plaats van moeten vragen of 'ie weg mag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Was ik
Ah top! Ik begrijp niet helemaal waarom hij er blij mee is weinig uren te draaien. Maar mooi, naar je zin hebben op werk is belangrijker dan veel mensen denken
Wat leuk. Jammer dat het voor 4 personen is. Voor 2 had ik er wel even over gedachtquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ron Blauw heeft nu ook een Hollandse 'rijsttafel': https://www.thuisuiteten.(...)t-home-by-ron-blaauw
Grappig.
Ieuwquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:17 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder zoekt een po op marktplaats, voor haar zolderbedkamertje.
Ah!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, hij werkt sowieso niet graag meer dan 2 dagen/week, maar hij heeft ook de schurft aan 'vast' zitten, als we weer eens 3 weken naar Spanje willen bijvoorbeeld. Dan wil 'ie gewoon zeggen dat hij niet komt (ruim van tevoren hoor), in plaats van moeten vragen of 'ie weg mag.
Zodra het mag!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 04:17 schreef minilot het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Wanneer denken jullie eigenlijk weer eens naar Spanje te gaan, @:Sigme?
Geen van beiden! Günther werd rond vier uur even wakker met behoefte aan een slok melk en een kroel en aangezien het inderdaad renjerotochtend is ben ik uit bed gegaan zodra de knakker weer sliepquote:Op vrijdag 19 februari 2021 05:26 schreef AnneX het volgende:
Jeuuh, mini: is je slaap stuk of heb je de wekker gezet?
Ach! Heeft ze nog een po kunnen vinden?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:34 schreef sigme het volgende:
Kantoorwerk. Niet zo'n zin an
Moeder komt eind van de ochtend langs om tien minuten op onze loopband lopen. Sinds een paar jaar loopt ze moeilijk en met alle coronamaatregelen valt erg veel van haar mogelijkheden om wat te oefenen weg. Geen fysio-sportschool, geen zwembad. Ze heeft nu zo'n hometrainfietsje in haar mini-huisje staan, en komt dus bij ons om tweemaal per week tien minuten te lopen met 4km/uur.
Oh, dat heeft nooit zo'n haast. Ze zet een zoekopdracht uit en wacht dan rustig totdat er iets moois voorbij komt. Ze heeft een emmertje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach! Heeft ze nog een po kunnen vinden?
His Dark Materialsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:20 schreef minilot het volgende:
Drie op een rij! Zojuist voor het eerst ooit een donatie gedaan aan een politieke partijHup Volt, hup!
![]()
Verdere voornemens vandaag: de plakfolie op de ruitjes van de badkamer vervangen, minstens anderhalf uur avondwandelen, uitgestelde administratie voor mijn moeder fixen en aan seizoen twee van His Dark Materials beginnen. Dat was het wel zo'n beetje, dus moet lukken. Jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |