SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Gewoon een Secrid nemen, die passen zelfs in de zakken van vrouwenbroekenquote:
Hier kan ik echt niks mee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SD-kaartjes, accu's, kabeltjes groeperen. Het is een soort packing cube voor in één van mijn packing cubes. Packing cubes zijn fantastisch zoals iedereen weet
Dat is een etui manquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SD-kaartjes, accu's, kabeltjes groeperen. Het is een soort packing cube voor in één van mijn packing cubes. Packing cubes zijn fantastisch zoals iedereen weet
Ziet er uit als spullen achter zoveel mogelijk ritsen stoppen :Squote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je je fles al voor je?
quote:
Heb echt recent een nieuwe gekregen van mijn vriend dus ben eerst wel weer even klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een Secrid nemen, die passen zelfs in de zakken van vrouwenbroeken
geen idee. Dawazzzalquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom hebben we een huisvrouwen OP? Mijn moeder had dit geweldig gevonden.
Naja organiseren met inpakken ok, maar je kan ook doorslaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
@:TT
[..]
Dat is een etui manEn ja, packing cubes zijn onmisbaar in het leven.
Met packing cubes krijg je veel meer in een tasquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja organiseren met inpakken ok, maar je kan ook doorslaan
Was een beetje een pun op TRV / Packing cubes? Why??quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
packing cubes zijn onmisbaar in het leven.
Ik reis nooit met het probleem dat ik aan de limieten van m'n koffer/tassen/max gewicht ga komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met packing cubes krijg je veel meer in een tas
quote:Rutte: weinig ruimte voor versoepelingen
Als de huidige lockdown op 2 maart afloopt, is het nog maar de vraag of de beperkingen worden versoepeld. "Daar zie ik op dit moment weinig ruimte voor", zei premier Rutte in het debat over de avondklok.
"Het ziet er niet hoopvol uit", zei Rutte, die verwees naar de nog steeds niet dalende besmettingscijfers en de opkomst van nieuwe virusvarianten. "Als ik heel eerlijk ben, ben ik niet optimistisch."
Volgende week wil het kabinet een beslissing nemen over de maatregelen na 2 maart, inclusief de avondklok.
Zo'n ding heb ik ook. En alle losse SD-kaartjes en accuutjes gaan dus in dat Eastpakje. andes wordt het nog steeds een zootje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Enige wat ik gebruik is een kabel etui welke ik ooit op Ali gekocht heb.
De rest gaat gewoon soort van los
https://nl.aliexpress.com/item/32703381067.html dit ding dus
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEINquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst van mijn leven van packing cubes
Oh dat is niet zo mijn dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEIN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |