Ziek.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Mid Best uit de mid/prime icon pack!
Lekker man, goud 2quote:Op maandag 22 februari 2021 02:34 schreef Max23 het volgende:
Ik vond het vandaag (zondag) ook wel prima spelen.
Na dat rampzalige begin van 5-8 toch nog geëindigd met 17-11
Afgrijselijke meta, speel extra sweaty daartegenquote:Op maandag 22 februari 2021 02:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
532 speelt zo ontzettend goed nog nooit zoveel defensieve controlle gehad en zoveel gescoord.
Gast speel nou eens langer dan twee dagen met hetzelfde team al die dure spelers zit tering veel tax op en je koopt elke keer hetzelfde terugquote:Op maandag 22 februari 2021 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een WL weer, zelden heb ik zelf zo slecht gespeeld.
Tegen advies hier in heb ik toch Ramos TOTY gekocht, maar dat viel toch wel tegen voor die centen.
Mid Overmars had ik nog even, maar wat mis ik dan toch Neymar en Mbappe. Die nu maar teruggehaald en dan ga ik voor Blanc met 13 tokens.
2 winsten te kort voor Goud.
532 is aanvallender dan 4231 want met 4231 heb je minstens 6 man achter de bal en dan heb je nog mensen die de LM en RM ook nog op comeback hebben staan.quote:Op maandag 22 februari 2021 02:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Afgrijselijke meta, speel extra sweaty daartegen
Hoeveel coins heb je nu en wat is je team?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een WL weer, zelden heb ik zelf zo slecht gespeeld.
Tegen advies hier in heb ik toch Ramos TOTY gekocht, maar dat viel toch wel tegen voor die centen.
Mid Overmars had ik nog even, maar wat mis ik dan toch Neymar en Mbappe. Die nu maar teruggehaald en dan ga ik voor Blanc met 13 tokens.
2 winsten te kort voor Goud.
Ik wil al weken een andere LB en LCV ipv Varane en Mendy maar dan denk ik al snel ga ik nou 7 ton stuk slaan op Hernandez Headliner omdat die misschien iets beter is. Maar goed heb nu 1.6 mil op de bank en weet niet zo goed wat ik er mee moet doenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je nu en wat is je team?
Doe alsjeblieft ook wat hierboven gezegd word en hou je wat langer vast aan spelers die goed voor je zijn. Merk je ergens een zwakke link te hebben probeer die te vervangen. Radicaal je hele team steeds omhoog werkt vaak zelfs avenrechts.
Het geldt dan misschien ook niet voor jou. Maar veel figuren spelen dan 532 met de backs en CM's verdedigend. Dat is dan misschien niet zo als de 'meta', al denken ze dat misschien wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
532 is aanvallender dan 4231 want met 4231 heb je minstens 6 man achter de bal en dan heb je nog mensen die de LM en RM ook nog op comeback hebben staan.
Ik snap het haten op 532 niet zo want in aanvallend opzicht is het gewoon een 352 alleen kun je in de 532 zelf bepalen of de back diep gaat.
Nja die gasten zijn nog steeds zo fucking goed, ik heb Mendy ook al eens geprobeerd te vervangen maar die blijft te goed 😂quote:Op maandag 22 februari 2021 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil al weken een andere LB en LCV ipv Varane en Mendy maar dan denk ik al snel ga ik nou 7 ton stuk slaan op Hernandez Headliner omdat die misschien iets beter is. Maar goed heb nu 1.6 mil op de bank en weet niet zo goed wat ik er mee moet doen
Jones is goated als CM in een 532 kan mee naar voren en staat verdedigend zijn mannetje.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:45 schreef leeroy het volgende:
[..]
Nja die gasten zijn nog steeds zo fucking goed, ik heb Mendy ook al eens geprobeerd te vervangen maar die blijft te goed 😂
Varane idem, gewoon de beste Gold CV van de game. Ik loop ook aardig vast daardoor, weet ook niet wie ik wil kopen of welke sbc ik wil gaan doen om iemand te vervangen. Twijfel nog om die Jones te doen.
Heb denk meer baat bij een echte CVM, heb nu Rooney als box to box. Denk wel dat hij het kan verder maar is toch 400K voor een gokje.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jones is goated als CM in een 532 kan mee naar voren en staat verdedigend zijn mannetje.
Als pure cdm moet je het niet doen idd.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb denk meer baat bij een echte CVM, heb nu Rooney als box to box. Denk wel dat hij het kan verder maar is toch 400K voor een gokje.
Kan een gok wagen en die icon sbc doen 😂quote:Op maandag 22 februari 2021 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als pure cdm moet je het niet doen idd.
Doe maar niet kun je beter via swaps dan gokje nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:52 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kan een gok wagen en die icon sbc doen 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |