quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:06 schreef Max23 het volgende:
Helemaal klaar met die WL
Vorige week ging ik 10 om 0
Deze week 5 om 5
Ik word ook gewoon door iedereen weggespeeld en de wedstrijden die ik won waren allemaal maar nipt door goals in de 80e minuut of de verlenging
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:25 schreef leeroy het volgende:
[..]
Bro, ik word ook helemaal gek. 1 pot gedaan en die 8-0 verloren. 4 Rebound goals, 1 eigen goal (???) en een Oblak met 0 reddingen. Aan de andere kant alle 8 schoten van mij werden geblokkeerd. Ook echt leuk als iemand met alleen wingbacks in de verdediging speelt.
Bij mij ook drama. 3 - 3. Maar alle 3 de verloren wedstrijden hadden niet gehoeven. Volland die zich elke keer zo makkelijk liet wegzetten. Kon me daarom ook niet meer inhouden. Was van plan Ferdinand maandag pas te kopen, maar heb het gisteren gedaan. Ben benieuwd hoe die speelt. Speel in game met 3 achterin, James, Ferdinand en Varane. Die worden in ieder geval niet zo makkelijk opzij gezet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:25 schreef leeroy het volgende:
[..]
Bro, ik word ook helemaal gek. 1 pot gedaan en die 8-0 verloren. 4 Rebound goals, 1 eigen goal (???) en een Oblak met 0 reddingen. Aan de andere kant alle 8 schoten van mij werden geblokkeerd. Ook echt leuk als iemand met alleen wingbacks in de verdediging speelt.
Mijn Varane viel na een geslaagde tackle gewoon om 😂 die eigen goal was ook Varane. Ik druk rondje om die bal weg te tikken van zijn CR7 en dat tikje is genoeg om hem in eigen doel te rammen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:32 schreef papert het volgende:
[..]
Bij mij ook drama. 3 - 3. Maar alle 3 de verloren wedstrijden hadden niet gehoeven. Volland die zich elke keer zo makkelijk liet wegzetten. Kon me daarom ook niet meer inhouden. Was van plan Ferdinand maandag pas te kopen, maar heb het gisteren gedaan. Ben benieuwd hoe die speelt. Speel in game met 3 achterin, James, Ferdinand en Varane. Die worden in ieder geval niet zo makkelijk opzij gezet.
Haha, misschien toch gewoon Lenglet opstellen dan. Die vond ik tijdens objectives nog best goed. Maar hoorde overal dat Varane zo goed was, en kreeg hem van de week untradeble.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Mijn Varane viel na een geslaagde tackle gewoon om 😂 die eigen goal was ook Varane. Ik druk rondje om die bal weg te tikken van zijn CR7 en dat tikje is genoeg om hem in eigen doel te rammen.
Ook weinig creativiteit in dit team. Speelde gisteren ook tegen zo'n soort team, maar dan met prime Pelé ipv eusebio, en ipv Theo Hernandez en Dalot andere spelers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:40 schreef leeroy het volgende:
Tegenstander had ook wel een heel eng team maar deze uitslag sloeg echt nergens op.
Mid Cech
Walker-James-Theo Hernandez-Dalot
Jones-mid Vieira
Mbappe-CR7-Eusebio-Neymar
Normaal is Varane wel echt heel goed hoor, beste gold cb van de game. Laten we het op een off day houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:48 schreef papert het volgende:
[..]
Haha, misschien toch gewoon Lenglet opstellen dan. Die vond ik tijdens objectives nog best goed. Maar hoorde overal dat Varane zo goed was, en kreeg hem van de week untradeble.
Misschien is Varane ook beter in een 4 achterin systeem. Mendy zou qua statistieken beter passen, maar weiger om pre-game Mendy op 7 chem als CB te spelen.
Wachten tot EA hem releasedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:59 schreef Dopekoe het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe we aan die FB Kroos kunnen komen?
Dat mensen daarop letten...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:18 schreef Wicky15 het volgende:
Iemand die mij berichten begint te sturen omdat ik volgens hem te veel met Rooney doe i.p.v. met mijn andere spelers. En dat is dan zo'n figuur die alleen maar lange ballen op Neymar en Mbappé speelt. Écht, gooi jezelf weg.
Ja die komen binnenkort, alleen weer en welke is uiteraard de vraag. Ik heb trouwens Kaká wel gedaan en die gast is echt fenomenaal bij mij met een hunter in de spits. 158 potjes al, 259 goals. WL en DR divisie 2.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:27 schreef papert het volgende:
Zullen er weer nieuwe Icon SBC's komen?
Cannavaro en enkele anderen zijn vorige week afgelopen, en volgende week lopen Keane, Kaka en Owen af.
Ik zou Kaka misschien kunnen doen, maar hoop eigenlijk op een betere Icon SBC.
Ja, dat geloof ik wel. Ik speel dit jaar voor het eerst, maar het lijkt er op dat de kaarten steeds beter worden, voor ongeveer dezelfde prijs. Dan zouden er volgende week betere SBC's moeten komen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja die komen binnenkort, alleen weer en welke is uiteraard de vraag. Ik heb trouwens Kaká wel gedaan en die gast is echt fenomenaal bij mij met een hunter in de spits. 158 potjes al, 259 goals. WL en DR divisie 2.
14-3 nu, hopelijk sinds een lange tijd weer eens G1 halen.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:19 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ga nu 8-3 en ik kan beter mja. Probeer me er maar niet meer te veel aan te ergeren
Ach, ingame op CM is die best goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ongelooflijk gewoon Llorente als playerpick voor die 10 wins
Heb er pas 3, weet niet of ik straks nog verder ga.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
14-3 nu, hopelijk sinds een lange tijd weer eens G1 halen.
Vind het ook wel een fijn weekendquote:Op zondag 21 februari 2021 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Speelt wel lekker vandaag moet ik zeggen wou eigenlijk goud 3 stoppen maar wellicht speel ik nog door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |