Neh, geen vragen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
"Ik ben jeroen en dit is mijn spreekbeurt"
Of mammoettankersquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef summer2bird het volgende:
Covid met vrachtwagens vergelijken
Ik heb in mijn jeugd al geleerd dat wat je wil niet altijd overeenkomt met wat je moet doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:38 schreef Abyss33 het volgende:
Niemand wil die maatregel zeggen ze steeds.
Maar ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk te regelen.
Heb niet het gevoel dat ze geen avondklok willen.
Dis riedeltje van ja niemand wil dit.. maar het moet nu maar.
ben ik wel een beetje zat
Altijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:41 schreef Questular het volgende:
Ah het zeikuurtje is begonnen hier?
Probablyquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
U.K. Virus Variant Is Probably Deadlier, Scientists Say
Halfjaartje over een coronaspoedwetje doen, eerst avondklok niet bespreken en hem dan hals over kop invoeren, testen optuigen ook alle tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:39 schreef deedeetee het volgende:
Die heeft lef. We hebben geen tijd zegt hij.... maar wel weken wachten met de start van de vaccinaties....
ga toch fietsen man...
Zo kreeg ik mijn eerste veroordeling voor aanranding.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jeugd al geleerd dat wat je wil niet altijd overeenkomt met wat je moet doen.
eerst zien en dan geloven. er is te vaak * wolf * geroepen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
In tegenstelling tot Haga's 'probably not'.quote:
Scientists fear the 'escape mutant' in coronavirus variant from South Africa (cnn)quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Kijk en daar kun je geen beleid op maken. En als je 'eerst zien dan geloven' aanhoudt en het gaat mis, krijg je het verwijt: "Je wist dat het kwam, waarom heb je niks gedaan!?"quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
eerst zien en dan geloven. er is te vaak * wolf * geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |