eindelijk iemand met verstand van zaken aan het woordquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Haga met een hoop nonsens
Ik zit klaar
Enige waar hij verstand van heeft is huisjes melken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:13 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
eindelijk iemand met verstand van zaken aan het woord
Was fake.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:13 schreef maan_man het volgende:
80 plussers pas in april geholpen? Waarom ben ik dan met mijn opa bij zo'n inentlocatie geweest?
Ach, ik kan haar een stuk beter hebben dan types als Marijnissen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Kooten-Arissen als eenmansfractie 15 minuten geven
Waar hebben we dit aan verdiend
Pcies, de uitkomst staat wmb al redelijk vast.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen hier waarde aan hechten want dit is precies zoals het zal gaan.
80+ mag níet dood!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef ijs. het volgende:
Mooi dat hij zorgpersoneel nog even als voordringers wegzet
held die man..quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Enige waar hij verstand van heeft is huisjes melken.
Reed onder invloed. Bedreigd zijn huurders. Was zelfs te corrupt voor de VVD, wat een hoop zegt. Nou wat een held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |