Rode wijn op een terrasquote:
Uit de hand gelopen borrel, gemeenschap, toekijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vrijdagavond, kom net van de onofficile uit de hand gelopen bedrijfsborrel. Waar ik al polderend lichtelijk illegaal van ben thuis gekomen. De kapsalons uit zowel beleefdheid alsmede damage control geweigerd heb. Echter dat resulteerde in een smullende gemeenschap met een verward toekijkende onderschrijvende.
Ik begrijp best dat daar een hoop op aan te merken is
Hello Bitches
Ben je nu geschoren of heb je een vette bekquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vrijdagavond, kom net van de onofficile uit de hand gelopen bedrijfsborrel. Waar ik al polderend lichtelijk illegaal van ben thuis gekomen. De kapsalons uit zowel beleefdheid alsmede damage control geweigerd heb. Echter dat resulteerde in een smullende gemeenschap met een verward toekijkende onderschrijvende.
Ik begrijp best dat daar een hoop op aan te merken is
Hello Bitches
Daar heb je een punt, participeren prefereert, meestal.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen borrel, gemeenschap, toekijken.
*aanmerkt
Scheer me noodzakelijk, en nog steeds honger, te lui echter om daar iets aan te doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nu geschoren of heb je een vette bek
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Scheer me noodzakelijk, en nog steeds honger, te lui echter om daar iets aan te doen.
Gewoon doen iedereen heeft schijt. En je bent een BN-er (op fok) dus wat let jequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de la-la-la-la-la-la-lockdown een beetje zat, ik wil weer uit eten, op vakantie en naar feestjes
Ik schat zo in dat je voor 21.00 in slaap bent gevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Scheer me noodzakelijk, en nog steeds honger, te lui echter om daar iets aan te doen.
Ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de la-la-la-la-la-la-lockdown een beetje zat, ik wil weer uit eten, op vakantie en naar feestjes
Dan moet ik ook "Voor werk naar Bonaire". op Twitter zetten, zoals al die Nederlandse acteursquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon doen iedereen heeft schijt. En je bent een BN-er (op fok) dus wat let je
Heb je stiekem bier gehaald met je masker onder je neus. Boefjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Buiten dat, ik leef liever vandaag en val morgen dood neer,
Dan dat ik besta in angst en doe Nooit meer.
Wha, ik slaap nooit, ik verleg slechts mijn focus.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat je voor 21.00 in slaap bent gevallen.
Doe een DJMO en verstop de stok daarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik ook "Voor werk naar Bonaire". op Twitter zetten, zoals al die Nederlandse acteurs
Omdat ik weet dat je zo van youtubjes houd:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je stiekem bier gehaald met je masker onder je neus. Boefje
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Buiten dat, ik leef liever vandaag en val morgen dood neer,
Dan dat ik besta in angst en doe Nooit meer.
Met het risico dat ze de trein naar Bonaire neemtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe een DJMO en verstop de stok daar
Tja dat zit er dik inquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het risico dat ze de trein naar Bonaire neemt
Moeten we U eigenlijk met U aanspreken ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik ook "Voor werk naar Bonaire". op Twitter zetten, zoals al die Nederlandse acteurs
Omdat ik weet dat je zo van youtuquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je stiekem bier gehaald met je masker onder je neus. Boefje
bjes houd:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nooit!quote:
Ik ben God niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten we U eigenlijk met U aanspreken ook?
Uit de hand gelopen vrijmibo?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je zo van youtu
[..]
bjes houd:
Als ze de wet zouden kennen zouden ze ook kunnen schrijven:
Uit baldadigheid naar groepsseks
[..]
Nooit!
Ik ga op avontuur!
Promiss me delight!quote:
Wat een kutnummerquote:
Krijg je de ouwe bagger servers erbijquote:
Bagger servers waar je u tegen zegt @marc1974quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg je de ouwe bagger servers erbij
@marcb1974quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bagger servers waar je u tegen zegt @:marc1974
Ben blij dat dit mijn forum niet isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bagger servers waar je u tegen zegt @:marc1974
Ik heb helemaal geen zoonquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik al... alhoewel al een tijd niet meer gehoord
Jesusquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik al... alhoewel al een tijd niet meer gehoord
Wat denk je, ligt dat aan ons of aan jou?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Snap gewoon de bovenstaande 10 posts niet
Nou gefeliciteerd dat gaat een boel gezwaai worden hierquote:
Ik ook, al die KLB-ersquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben blij dat dit mijn forum niet is
Ze ging borrelen in de stadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dat gaat een boel gezwaai worden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |