Gedaan hoorquote:
Nee hequote:
Ik schakel net voor het einde wel weer terugquote:
van de eerste helft zeker ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schakel net voor het einde wel weer terug
Dat is de bedoelingquote:
De aldi had echt lekkere, en die verkopen ze niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:58 schreef pullup het volgende:
Een keer kaasfondue uit zo'n pakje gemaakt want in de ah-bonus.
Dat is helaas toch niet hetzelfde
Deze was ook eigenlijk niet echt verkeerd maar met uiteindelijk toch een vreemde nasmaak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De aldi had echt lekkere, en die verkopen ze niet meer
Die drink je ernaastquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was ook eigenlijk niet echt verkeerd maar met uiteindelijk toch een vreemde nasmaak.
Bij zelf maken houd je altijd ook mooi wijn over om er bij te zuipen
Deze: We kijken ook in de W&T topicquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prish heb je die link nog voor mij misschien? Ik kan em niet meer vinden
NSF had ik vanmiddag al in het Spacex topic gepostquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze: We kijken ook in de W&T topic
Welquote:
Hoe moeilijk is hetquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NSF had ik vanmiddag al in het Spacex topic gepost![]()
Ik had em inmiddels ook al gevonden
Jaquote:
Welquote:
Is dat weer met dat commentaar van die dronkenlappen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze: We kijken ook in de W&T topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |