Nee, soms zet ik het ook uit als ik iets stream ..quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
Slecht beeld is dan weer niet handig.
Was met die vrijstelling van streams en zo ..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Das helemaal onhandig. Zulk soort dingen moeten natuurlijk gewoon werken.
quote:
jah...ik wou dit weekend maar weer beginnen. Dat wordt weer in m'n bomen klimmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 06:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat doen we hier ook, al minstens 5500 jaar.
[ afbeelding ]
Goed plan. Wat voor bomen heb je?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ik wou dit weekend maar weer beginnen. Dat wordt weer in m'n bomen klimmen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ik wou dit weekend maar weer beginnen. Dat wordt weer in m'n bomen klimmen.
leilindesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed plan. Wat voor bomen heb je?
En ik maar wachten tot ie om zou gaan..quote:
Best wel veel, het is altijd een behoorlijke klus. Die bomen zijn ook zo hoog, ik kan slecht bij de bovenste rij. En ik sta enorm wankel op die trap omdat de grond afloopt daarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed plan. Wat voor bomen heb je?
Ja met sommige gifjes heb je datquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik maar wachten tot ie om zou gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |