Gedaan hoorquote:
Nee hequote:
Ik schakel net voor het einde wel weer terugquote:
van de eerste helft zeker ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schakel net voor het einde wel weer terug
Dat is de bedoelingquote:
De aldi had echt lekkere, en die verkopen ze niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:58 schreef pullup het volgende:
Een keer kaasfondue uit zo'n pakje gemaakt want in de ah-bonus.
Dat is helaas toch niet hetzelfde
Deze was ook eigenlijk niet echt verkeerd maar met uiteindelijk toch een vreemde nasmaak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De aldi had echt lekkere, en die verkopen ze niet meer
Die drink je ernaastquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was ook eigenlijk niet echt verkeerd maar met uiteindelijk toch een vreemde nasmaak.
Bij zelf maken houd je altijd ook mooi wijn over om er bij te zuipen
Deze: We kijken ook in de W&T topicquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prish heb je die link nog voor mij misschien? Ik kan em niet meer vinden
NSF had ik vanmiddag al in het Spacex topic gepostquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze: We kijken ook in de W&T topic
Welquote:
Hoe moeilijk is hetquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NSF had ik vanmiddag al in het Spacex topic gepost![]()
Ik had em inmiddels ook al gevonden
Jaquote:
Welquote:
Is dat weer met dat commentaar van die dronkenlappen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze: We kijken ook in de W&T topic
Er kijken hier 750K naarquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat weer met dat commentaar van die dronkenlappen?![]()
Top dat is de goede denk ikquote:
Als ze maar geen registraties of pillen hoeven te doenquote:
En de eerste beelden komen al binnenquote:
En dat noemen ze ‘LIVE’quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
Duurt 11 minuten en 22 seconden voor de beelden hier zijn
Dat zeggen ze bij Big Brother ook en daar zit ook een paar minuten vertraging in de stream...en dat is vanaf Amsterdamquote:
Ik vind het nog snelquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
Duurt 11 minuten en 22 seconden voor de beelden hier zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |