SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Citizen.Erased op 18-02-2021 12:16:31 ]
Ja, das goeier voor de milieu ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benieuwd of we nou weer terug gaan naar die verhoerde teringpakken die niemand normaal open kreen
ja aids. Als dat "het nieuwe normaal" gaat worden boycotten we die zooi.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat je die vouw opendrukte en er nog een stukje karton dicht bleef. jhsfjhsfsjhbcsjhb
Daarna nog maar een poging aan de andere kant van het pak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat je die vouw opendrukte en er nog een stukje karton dicht bleef. jhsfjhsfsjhbcsjhb
Even idee ontwikkelen waardoor je een herbruikbare dop erin kunt prikken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja aids. Als dat "het nieuwe normaal" gaat worden boycotten we die zooi.
en dan een kolengestookte fabriek bouwen om herbruikbare doppen te gaan fabriceren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even idee ontwikkelen waardoor je een herbruikbare dop erin kunt prikken.
Wel beetje raar om in je thee te roeren maar oké.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhsAlweer 3:54 langer zonlicht vandaag!
![]()
Een pasgeboren kangoeroe past in een theelepeltje. Na de geboorte kruipt hij (of zij) zelfstandig naar de buidel van de moeder om daar verder te groeien
Ik had laatst nog zo'n soort pak, was wel even vloeken met openen dat net niet lekker ging jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Die hadden ze vroeger ook, maar die gingen altijd lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even idee ontwikkelen waardoor je een herbruikbare dop erin kunt prikken.
Doet me aan Pulp Fiction denken ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich was dit een goed idee.
Zo zou ik het wel doen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me aan Pulp Fiction denken dit
[ afbeelding ]
En dan net een beetje misprikken waardoor die er aan de zijkant van het pak uitkomt en omvalt en dan niet kunnen opvangen en vervolgens het pak tegen de keukenkast aanslaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zou ik het wel doen waarschijnlijk.
Gewoon alle melk tegen de muur, plinten en over de houten vloer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan net een beetje misprikken waardoor die er aan de zijkant van het pak uitkomt en omvalt en dan niet kunnen opvangen en vervolgens het pak tegen de keukenkast aanslaan
Maar je bent wel milieubewust bezig geweest door een pak zonder dop te kopenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alle melk tegen de muur, plinten en over de houten vloer.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat vaak nog een laagje room op ja🐄
Dat was echt de lekkerste melk. Volle melk in flessen met smalle hals.
Alleen zit je dan weer met van die flessen die je moet verzamelen ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Die nam de melkboer toch ook weer mee? Daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zit je dan weer met van die flessen die je moet verzamelen ...
U vraagt. Wij draaien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Karzai het volgende:
Er ligt geen ijs meer hoor graag lente of paas plaatje in de OP
Dan zou er eerst weer een melkboer moeten komen, en ik schat die kans vrij kleinquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die nam de melkboer toch ook weer mee? Daar kan ik wel mee leven.
nihil zelfsquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou er eerst weer een melkboer moeten komen, en ik schat die kans vrij klein
Meteen een babyboom.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou er eerst weer een melkboer moeten komen, en ik schat die kans vrij klein
en dan die doppen weer sparen voor de kindertjes in Afrika.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je dan in ieder geval WEL onthoudenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
zie je wel dat ik het zou vergeten
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
zie je wel dat ik het zou vergeten:
GEFELICITEERD DRAAKJE!!
Gaston van de Postcodeloterij?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Er staat zo een filmploeg met een BN-er voor de deur![]()
Kan niet zeggen dat ik ooit in mijn leven zo gehaast heb.
Van die rubberen doppen met zo'n lipje eraan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan die doppen weer sparen voor de kindertjes in Afrika.
Familie-diner?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Is Tim Hofman boos op je?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Het is geen per seconde wijzer hier.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gaston van de Postcodeloterij?
Stop de tijd.
Of meester Frank Visserquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie-diner?
Het spijt me?
Opgelicht?
Robert ten Brink en dan met een helicopter naar België.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie-diner?
Het spijt me?
Opgelicht?
Nee aluminium. Om op te kauwenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die rubberen doppen met zo'n lipje eraan.
Waaaaat??quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee aluminium. Om op te kauwen
Op de grens van Baarle-Naussau en Baarle-Hertogquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Robert ten Brink en dan met een helicopter naar België.
Wel Bold and the Beautiful, ha ha ha.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is geen per seconde wijzer hier.
Er wordt ook veel minder melk gedronken dan vroeger heb ik het idee. Toen ik kind was hadden ze speciale melkschappen met vanachteren inrijdbare melkkarretjes omdat het een hardlopend produkt was veronderstel ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden altijd volle melk, was met een kroonkurk.quote:
Hebben ze nog steeds wel hoor, verschilt gewoon per supermarkt. Bij de AH hier niet maar bij de AH en dorp verder dan weer wel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Er wordt ook veel minder melk gedronken dan vroeger heb ik het idee. Toen ik kind was hadden ze speciale melkschappen met vanachteren inrijdbare melkkarretjes omdat het een hardlopend produkt was veronderstel ik.
Toen had je zeker ook nog geen vullingenquote:
ze hebben ruimte moeten maken voor sojamelk, amandelmelk, havermelk enz enzquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Er wordt ook veel minder melk gedronken dan vroeger heb ik het idee. Toen ik kind was hadden ze speciale melkschappen met vanachteren inrijdbare melkkarretjes omdat het een hardlopend produkt was veronderstel ik.
Beide supermarkten waar ik kom staat de melk in karren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prijs voor beste werknemer van het jaar, knap wel bij zo'n enorm bedrijf terwijl ik echt geen kut uitvoerquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie-diner?
Het spijt me?
Opgelicht?
Hmm, apart dat ze dat bij mij niet hebben. Anyway, ikzelf drink een kwart liter halfvolle elke dag bijna.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide supermarkten waar ik kom staat de melk in karren.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prijs voor beste werknemer van het jaar, knap wel bij zo'n enorm bedrijf terwijl ik echt geen kut uitvoer
Iew, nageslachtquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
toen was de lol er gauw af jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen had je zeker ook nog geen vullingen
Niks.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:IJsdraakje, wat heb je voor cadeaus gekregen
Zou dat ook niet zijn omdat makkelijk? Direct vanuit de ene koeling de andere in?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Toen stond ook nog alle melk in de koeling. UHT staat nu gewoon in de rekkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat ook niet zijn omdat makkelijk? Direct vanuit de ene koeling de andere in?
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb, is dan ook echt een beetje dom van die winkels want koelruimte is duur.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen stond ook nog alle melk in de koeling. UHT staat nu gewoon in de rekken
melk buiten de koeling bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb, is dan ook echt een beetje dom van die winkels want koelruimte is duur.
Ik dacht dat je bedoelde dat de lang houdbare vroeger ook in de koeling stond. Dat kan ik me nier herinneren, was iig niet zo bij de supermarkt waar ik werktequote:Op donderdag 18 februari 2021 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
melk buiten de koeling bedoel je?
Die blijft grappig.quote:
Ze vinden je vast haske tof en willen je houdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
Straks functioneringsgesprek, vind ik altijd eng. En dit is de eerste keer met mijn nieuwe UM.
Succes!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
Straks functioneringsgesprek, vind ik altijd eng. En dit is de eerste keer met mijn nieuwe UM.
Mag ik hopen ik werk hier al 15 jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden je vast haske tof en willen je houden
Gewoon terug naar glazen flessen. Ook voor prik. Krijgen we weer exploderende flessen. Hebben we weer iets om schande van te sprekenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan een kolengestookte fabriek bouwen om herbruikbare doppen te gaan fabriceren.
Mijn frambozen zijn nog bevroren, Haagsquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef Haags het volgende:
Hierbij maak ik meteen van de gelegenheid om lunchgenot voor geopend te verklaren.
Heb ik dinsdag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
Framboosquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn frambozen zijn nog bevroren, Haags
Ik zit m'n ontbijt nog weg te kauwen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:25 schreef Haags het volgende:
Hierbij maak ik meteen van de gelegenheid om lunchgenot voor geopend te verklaren.
Ik had ook nog een beetje fruit tussen mn kiezenquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit m'n ontbijt nog weg te kauwen.
Nep kipkrokantschnitzels met spruitjes en gebakken aardappeltjes. En u?quote:
Ligt eraan of de avocado eetbaar isquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nep kipkrokantschnitzels met spruitjes en gebakken aardappeltjes. En u?
wat zijn de opties dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan of de avocado eetbaar is
Aardappelen, wortelen en een kaasschijf.quote:
Ik heb nog nooit geprobeerd couscoussalade zelf te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met avocado: couscoussalade
Zonder: hutspot
Weleens op mijn werk genomen. Was een droge hap woestijnzandquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprobeerd couscoussalade zelf te maken.
Ik vind het best lekker, maar ik koop dat meestal kant en klaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weleens op mijn werk genomen. Was een droge hap woestijnzand
Hmm, klinkt gecompliceerd, ik denk dat ik hier 1op1 begeleiding bij nodig heb.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
O dit is simpel met avocado, tomaat en mozzarella, en balsamicoazijn.
Je vrouw belt net dat de CV stuk is en de monteur kan alleen nog om 1 uur. Anders pas maandag weer. Zelf moet ze echt nu de deur uit. Dusjahquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:58 schreef Karzai het volgende:
Al mijn smoesjes opgebruikt om een middag vrij te kunnen krijgen
Ineens enorme hoofdpijn. Ik ga even liggen, doei.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vrouw belt net dat de CV stuk is en de monteur kan alleen nog om 1 uur. Anders pas maandag weer. Zelf moet ze echt nu de deur uit. Dusjah
Oh nee, als pudding hoef ik het juist niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind griesmeel erg lekker maar liever als pudding
ik kan me die smaak niet echt meer voor de geest halen, dat is wel echt lang geledenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, als pudding hoef ik het juist niet.
Misschien moet ik het nog eens proberen, maar mijn herinnering heeft er een "ieuw" aanhangen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me die smaak niet echt meer voor de geest halen, dat is wel echt lang geleden
Ik zie niet echt een reden om het te proberenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien moet ik het nog eens proberen, maar mijn herinnering heeft er een "ieuw" aanhangen.
Eh, soms zitten er lekkere dingen tussen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een reden om het te proberen
Ik vind het echt heerlijk. Maar het is een enorme calorieënbomquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien moet ik het nog eens proberen, maar mijn herinnering heeft er een "ieuw" aanhangen.
Oh, voor af en toe is dat niet erg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijk. Maar het is een enorme calorieënbom
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Toch iets teveel, acht gebakken eieren met bacon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Toch iets teveel, acht gebakken eieren met bacon.
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig, maar wil niet overkomen als een ramptoerist.
Heb je klachten?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:47 schreef Haags het volgende:
Zegt die trut van de GGD net aan de telefoon; nou als ik u zo hoor staat uw vriendin straks eerder buiten dan u.ja bedankt hoor, houdoe he
Nee. Ze belde nog even nav besmetting van mijn dochter. Ik moet me op de 28e laten testen. Pas als die negatief is mag ik weer alles doen. Vandaar de opmerking van die mevrouwquote:
Tot die tijd moet je binnen blijven?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Ze belde nog even nav besmetting van mijn dochter. Ik moet me op de 28e laten testen. Pas als die negatief is mag ik weer alles doen. Vandaar de opmerking van die mevrouw
Nee, dat is het kutte, was met m'n achternichtje ook zo. Dan moet je eigenlijk twee weken wachten nadat de laatste besmette van het gezin zoveel uur klachtenvrij is. Ofzo. Het is ingewikkeld. Dus degenen die ziek waren huppelen al buiten rond, en jij moet wachten tot de incubatieperiode voorbij is.quote:
Wat een gedoequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is het kutte, was met m'n achternichtje ook zo. Dan moet je eigenlijk twee weken wachten nadat de laatste besmette van het gezin zoveel uur klachtenvrij is. Ofzo. Het is ingewikkeld. Dus degenen die ziek waren huppelen al buiten rond, en jij moet wachten tot de incubatieperiode voorbij is.
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot die tijd moet je binnen blijven?
en als je dan klaar bent trapt je dochter alle dozen om en kan je weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef Haags het volgende:
Denk dat ik maar 100.000 legoblokjes ga bestellen en die op kleur ga zitten sorteren de komende 10 dagen. Soort bezigheidstherapie of zo.
kan het je aanradenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef Haags het volgende:
Denk dat ik maar 100.000 legoblokjes ga bestellen en die op kleur ga zitten sorteren de komende 10 dagen. Soort bezigheidstherapie of zo.
en daarna besluiten ze op type te sorterenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef Haags het volgende:
Koop een kubus en leer jezelf die oplossenquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef Haags het volgende:
op part numberquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarna besluiten ze op type te sorteren
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aardappelen, wortelen en een kaasschijf.
draak des ijs is jarigquote:
Dank voor de link, goed topic om te volgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:02 schreef Fogel het volgende:
Koop deze set CRE / De bouw van de Notre dame in 63.000+ steentjes
Je was vroeg, maar niet de eerste.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was de eerste die haar feliciteerde vanochtend.
Je gaat er toch niet vanuit dat mensen terug lezen hequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was de eerste die haar feliciteerde vanochtend.
2 miljoen posts halen, lukt dat in 10 dagen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:55 schreef Haags het volgende:
Breng hem niet weer op ideeënquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 miljoen posts halen, lukt dat in 10 dagen?
Eoa achterlijke debiel wilde er ooit 5000 op een dag maken of zo. Hele nacht doorgetrokken en 's avonds moest ie van z'n moeder ineens de vuilnis buiten gaan zetten of zo, nou ja dat scheelde dus weer 300 posts en daardoor haalde hij het nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 miljoen posts halen, lukt dat in 10 dagen?
Ik mis een stuk voorgeschiedenis denk ik, dus ik onthoud mij van commentaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts heeft me zonder nieuwe vulling naar huis gestuurd en is zelfs beetje chaggy dat ik ben gekomen want ik moet vertrouwen hebben in hun zegt ze.
Gewoon opnieuw proberen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa achterlijke debiel wilde er ooit 5000 op een dag maken of zo. Hele nacht doorgetrokken en 's avonds moest ie van z'n moeder ineens de vuilnis buiten gaan zetten of zo, nou ja dat scheelde dus weer 300 posts en daardoor haalde hij het niet
Oeeeeh lees nu pas, proficiat jongedamequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank voor de link, goed topic om te volgen.
Die buizen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, bij ACNH komen Mario items en twee buizen door je eiland en nog meer. Leuke update.
Je kan er 1 in je tas stoppen en overal waar je maar wil neerzetten als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die buizen.
Er komt er dus mooi één naast m'n huis en één bij m'n Cranny/Ables/Tom z'n dinges-stukje.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die buizen.
Er komt er dus mooi één naast m'n huis en één bij m'n Cranny/Ables/Tom z'n dinges-stukje.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je kan er 1 in je tas stoppen en overal waar je maar wil neerzetten als ik het goed begrepen heb.
Goed punt, goed punt. Wel ideaal tegen snel gevulde tassen of juist spul uit je inventory halen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je kan er 1 in je tas stoppen en overal waar je maar wil neerzetten als ik het goed begrepen heb.
Fasttravel in games is altijd +1.quote:
Hoe vond je het carnaval?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fasttravel in games is altijd +1.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fasttravel in games is altijd +1.
Ik heb echt geen idee waar dit over gaatquote:
Animal Crossing new horizons ( Nintendo spel)quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
Grappig wel, prima lengte ook met één dag.quote:
Ik vond het ook wel grappig. Paasevent nog niet gedaan, ben in April begonnen met spelen, toen was het al voorbij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig wel, prima lengte ook met één dag.Ik "verheug" me al op dagenlang eieren overal vandaan met het paasevent.
Zo zag het er bij mijn container in NL ook altijd uit, en dan nog wat vuilniszakken ernaast in de zomer die stonken omdat mensen die geen pas hadden hun troep er ook gooidenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat de mensen hier in de straat echt zo erg.
[ afbeelding ]
Of juist het meeste. Dan zijn ze boeven vangen (hopelijk). Prima onderonsje gehad trouwens met zwitserse kit in Genève.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Politie is hier gesloten tussen 12:00 en 15:00. Want dan vindt er natuurlijk geen criminaliteit plaats
Nou er zat in ieder geval iemand die me vertelde dat ik om 15u maar terug moest komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Of juist het meeste. Dan zijn ze boeven vangen (hopelijk). Prima onderonsje gehad trouwens met zwitserse kit in Genève.
Of gewoon hun halve inboedel erbij flikkeren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zag het er bij mijn container in NL ook altijd uit, en dan nog wat vuilniszakken ernaast in de zomer die stonken omdat mensen die geen pas hadden hun troep er ook gooiden
Stelletje lamme takken zijn er ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
ZOu ik ook hatenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er weleens aan te denken om met een vuilniszak en zo'n grijper rond te lopen om wat shit op te ruimen, ook in het bos.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZOu ik ook haten![]()
Hier vooral bepaalde straten waar je op de stoep echt moet dansen om de hondenstront heen. En OVER FAKKING AL Mondkapjes
Ik heb zo'n grijperquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit er weleens aan te denken om met een vuilniszak en zo'n grijper rond te lopen om wat shit op te ruimen, ook in het bos.
Ik zag laatst mensen van Partij voor de Dieren het doen. Doen ze in plaats van dom flyeren. Vond ik wel erg sympathiek gebaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit er weleens aan te denken om met een vuilniszak en zo'n grijper rond te lopen om wat shit op te ruimen, ook in het bos.
Als je met je voeten in het badje zit en je moet drinken pakken?quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grijperMaar speciaal voor binnen gekocht
Same. Er ligt zo verdraaide veel zooi overal.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in de buurt same story. Eigen wijk redelijk netjes gelukkig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZOu ik ook haten![]()
Hier vooral bepaalde straten waar je op de stoep echt moet dansen om de hondenstront heen. En OVER FAKKING AL Mondkapjes
Oh, top idee van ze wel! Lekker aandacht genereren en minder afval in plaats van juist meer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag laatst mensen van Partij voor de Dieren het doen. Doen ze in plaats van dom flyeren. Vond ik wel erg sympathiek gebaar.
Nee dat is veel beter geregeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met je voeten in het badje zit en je moet drinken pakken?
Die bedacht ik me later ook ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt jagoed gezien
Er staat momenteel ook geen bier in de koelkast trouwens.
Volgens mij mis ik de fijne motoriek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grijperMaar speciaal voor binnen gekocht
Leeftijd is maar een getal..quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Er is een fotograaf om before-foto's te maken van het balkon en het is wel een schatje.
Wel minstens tien jaar jonger dan ik.
Er gaat een jonge gespierde fotograaf een bijzonder onverwachte middag beleven hoor ik net.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal..
en wat gaat er met je balkon gebeuren?
Houten planken eruit, chique tegels erop.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal..
en wat gaat er met je balkon gebeuren?
Staat CL in een badjas met een iets te losse knoop..quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er gaat een jonge gespierde fotograaf een bijzonder onverwachte middag beleven hoor ik net.
toe maarquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Houten planken eruit, chique tegels erop.
Dit moet ik ook hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is veel beter geregeld
[ afbeelding ]
quote:Opnieuw geen Bevrijdingsdefilé op 5 mei in Wageningen
Het traditionele Bevrijdingsdefilé op 5 mei door Wageningen gaat dit jaar opnieuw niet door. In verband met de maatregelen rond het coronavirus is dat volgens het Nationaal Comité Herdenking Capitulaties 1945 niet mogelijk. Vorig jaar was er ook al geen defilé.
Volgens directeur Thera Westerhoud van het Comité is het ondenkbaar dat veteranen die de Tweede Wereldoorlog hebben meegemaakt dit jaar naar Wageningen komen, omdat zij een zeer kwetsbare groep vormen en omdat er in mei waarschijnlijk nog veel reisbeperkingen zijn. Later dit jaar wordt besloten of er in de toekomst nog wel een defilé plaats zal vinden.
Op 5 mei om middernacht wordt in Wageningen nog wel het Bevrijdingsvuur aangestoken, waarna het vervoerd wordt naar de twaalf bevrijdingsfestivals in het land, als die door kunnen gaan.
Heeft hij/zij WordArt gebruikt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:05 schreef kwiwi het volgende:
Eén van m'n collega's heeft een presentatie gemaakt, lijkt wel alsof het uit 1995 komt
Nee maar wel comic sansquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft hij/zij WordArt gebruikt?
Ohh jongens dat waren toch tijden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Of die lichtgele template met olijfgroene tekst
Hij is eind 50, ik denk dat hij daadwerkelijk nog steeds denkt dat het hip is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan best opzettelijk zijn trouwens
direct ontslaan en op de zwarte lijst er meequote:
Als hij een gebreide wollen trui heeft met oranje en bruine gekruiste banen, en sandalen, dan wel ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is eind 50, ik denk dat hij daadwerkelijk nog steeds denkt dat het hip is.
Het was 12 graden ofzo, juist prima wandeltemperatuurtje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
3 uur lopen in de winter is ook een beetje mongolenwerk natuurlijk
jawel, voor een half uurtjequote:Op donderdag 18 februari 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was 12 graden ofzo, juist prima wandeltemperatuurtje.
Maar dan moet ik 6 keer naar buiten, nu gewoon alles in 1 keerquote:
Tussendoor wel even bij een tankstation een flesje drinken en een snickers gehaald omdat ik me natuurlijk weer totaal niet had voorbereidquote:
https://watbenjedan.nl/quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tussendoor wel even bij een tankstation een flesje drinken en een snickers gehaald omdat ik me natuurlijk weer totaal niet had voorbereid![]()
en nu gaan we samen raden welke schaal dat is geweestquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
wat is budaddy's cadeau voor ijs?
de budaconda op schaal?
Oh is dat mijn favoriet winkel, lekker in de buurt welquote:Hi L,
We missen jou! Mis je ons ook? Vanaf heden kun je bij jouw favoriete WE store op Promenade 54 in Zoetermeer telefonisch outfits laten samenstellen door ons team en op afpraak komen ophalen bij de winkel. Zo krijg je het advies dat je van onze gewend bent in de winkel en kun je op een veilige manier shoppen!
Telefonisch? Lijkt me gedoemd te mislukken zoietsquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is dat mijn favoriet winkel, lekker in de buurt wel
Eh. Als 'ie van chocolade is...quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
wat is budaddy's cadeau voor ijs?
de budaconda op schaal?
dan liever niet op schaalquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh. Als 'ie van chocolade is...
Hangt van de schaal af.quote:
Okquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit jaar maar eens groen links stemmen denk ik.
Nog meer vuilsorteerbakkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ben wel benieuwd wat die er van zouden maken als ze aan de macht zouden zijn eigenlijk.
een aparte voor politieke foldertjes, wordt eens in de 4 jaar geleegd.quote:
Klaver als Premier..quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ben wel benieuwd wat die er van zouden maken als ze aan de macht zouden zijn eigenlijk.
Ik hou 'm stug nog tot 21 maartquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:34 schreef Amarantha het volgende:
SneeuwUI maar weggedaan als het deze week 16 graden is.
Dan maar ehm.... wie wel?quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klaver als Premier..
ril....
oeh ja shoppenquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet/wil een nieuwe rugtas maar ik weet niet wat.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar goed, ik vind eigenlijk alleen Rutte geschikt als Premier. Maar ik ga echt niet op de VVD stemmen
Heb ik, in een ander jasjequote:Op donderdag 18 februari 2021 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk deze wel maar meteen 100 euro.
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik, in een ander jasjeen nieuwere versie
https://www.thenorthface.nl/shop/nl/tnf-nl/borealis-rugzak-3kv3
wel een losse regenhoes bij.
Ik heb die, is wel een hele fijne rugzak. Heb zeker 5 rugzakken en deze gebruik ik het meeste.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij groot genoeg om er voor een weekend kleding in te proppen? en een toilettas enz.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb die, is wel een hele fijne rugzak. Heb zeker 5 rugzakken en deze gebruik ik het meeste.
Die heb ik al zeker tien jaar, in het donkerblauw. Paar kinderziektes gehad, 1 van de ritslipjes viel er vrij snel af en de rits van het buitenste vakje is al jaren stuk. Verder prima ding.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is hij groot genoeg om er voor een weekend kleding in te proppen? en een toilettas enz.
ja hoor, kan prima. Niet al je schoenen meenemen trouwensquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is hij groot genoeg om er voor een weekend kleding in te proppen? en een toilettas enz.
Ligt eraan hoeveel kleding je meeneemtquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooh. Nee neem eigenlijk nooit veel kleding meequote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel kleding je meeneemtMaar ik neem 'm vaak voor een weekend mee naar Gergi. Toilettas, extra setje kleding, pyjama, boek of ander extra spul, en dan past m'n laptop ook nog in het laptopvak.
Ik gebruik 'm met wandelen en skiën, en dan gaat of m'n jas/trui zo aan de voorkant of de skihelmquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb bewust geen Eastpak gekozen, omdat ik juist daar weer gezeik mee gehad heb. En ook eens wat anders wilde. + dat paracard gebeuren komt wel van pas eigenlijk voor een aantal dingen die ik mee moet slepen.
ja die binnenkant gebeurd vrij snelquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Enige wat ik nu heb met mijn Eastpak is dat die binnenlaag helemaal naar de tering is, heb dat ding nooit in de was gehad ofzo. En hij is ook gewoon goor aan de buitenkant inmiddels.
Eastpak heb ik nooit meer gekocht na m'n eerste north face, dit is vele betere kwaliteit. Ik wil wel eens een nieuwe rugzak maar dat ding is niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Enige wat ik nu heb met mijn Eastpak is dat die binnenlaag helemaal naar de tering is, heb dat ding nooit in de was gehad ofzo. En hij is ook gewoon goor aan de buitenkant inmiddels.
Dat weet ik niet, Maar Etto is over het algemeen de enige die Ome Henk referenties begrijpt hier.quote:
Gebruik het ook vaak met boodschappen doen. Ik kan echt niet zonder een rugtas.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Heb vorig jaar een Eastpak gekocht, alleen nog niet gebruikt want heb eigenlijk alleen een rugzak als ik op vakantie ben
daar heb ik nu lekker burgerlijk een fietstas voorquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gebruik het ook vaak met boodschappen doen. Ik kan echt niet zonder een rugtas.
Toe maar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik nu lekker burgerlijk een fietstas voor
Ja dat is wel fijn, ik moet dat ook niet weer hebben. Had ik idd al best snel maar ja toch lang uitgesteld om nieuwe te kopen maar inmiddels is hij wel zo vies dat ik hem liever niet meer gebruik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
Dat heeft die borealis niet, binnenkant is een ander materiaal.
Ik heb een krat op mijn fiets maar rugtas vind ik altijd toch wel fijn voor de kleine dingen enz.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik nu lekker burgerlijk een fietstas voor
Voor de lekkere trek met je gore bekquote:
Ik gewoon een plastic AH tasjequote:Op donderdag 18 februari 2021 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gebruik het ook vaak met boodschappen doen. Ik kan echt niet zonder een rugtas.
mja dit ding klik ik zo vast en los op m'n fiets. dusjaquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een krat op mijn fiets maar rugtas vind ik altijd toch wel fijn voor de kleine dingen enz.
moet je daar mee dan :S?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Van Eastpak heb ik alleen het allerkleinste model dat ze hebben![]()
Past nog geen pakje sigaretten in
Ohja, vrouwen hebben altijd zo'n complete koffer als portemonneequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan moet ik met mijn portemonnee sjouwen.
Klinkt handigquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Van Eastpak heb ik alleen het allerkleinste model dat ze hebben![]()
Past nog geen pakje sigaretten in
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen hebben altijd zo'n complete koffer als portemonnee
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen hebben altijd zo'n complete koffer als portemonnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |