SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Citizen.Erased op 18-02-2021 12:16:31 ]
Ja, das goeier voor de milieu ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benieuwd of we nou weer terug gaan naar die verhoerde teringpakken die niemand normaal open kreen
ja aids. Als dat "het nieuwe normaal" gaat worden boycotten we die zooi.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat je die vouw opendrukte en er nog een stukje karton dicht bleef. jhsfjhsfsjhbcsjhb
Daarna nog maar een poging aan de andere kant van het pak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat je die vouw opendrukte en er nog een stukje karton dicht bleef. jhsfjhsfsjhbcsjhb
Even idee ontwikkelen waardoor je een herbruikbare dop erin kunt prikken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja aids. Als dat "het nieuwe normaal" gaat worden boycotten we die zooi.
en dan een kolengestookte fabriek bouwen om herbruikbare doppen te gaan fabriceren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even idee ontwikkelen waardoor je een herbruikbare dop erin kunt prikken.
Wel beetje raar om in je thee te roeren maar oké.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhsAlweer 3:54 langer zonlicht vandaag!
![]()
Een pasgeboren kangoeroe past in een theelepeltje. Na de geboorte kruipt hij (of zij) zelfstandig naar de buidel van de moeder om daar verder te groeien
Ik had laatst nog zo'n soort pak, was wel even vloeken met openen dat net niet lekker ging jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Die hadden ze vroeger ook, maar die gingen altijd lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even idee ontwikkelen waardoor je een herbruikbare dop erin kunt prikken.
Doet me aan Pulp Fiction denken ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich was dit een goed idee.
Zo zou ik het wel doen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me aan Pulp Fiction denken dit
[ afbeelding ]
En dan net een beetje misprikken waardoor die er aan de zijkant van het pak uitkomt en omvalt en dan niet kunnen opvangen en vervolgens het pak tegen de keukenkast aanslaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zou ik het wel doen waarschijnlijk.
Gewoon alle melk tegen de muur, plinten en over de houten vloer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan net een beetje misprikken waardoor die er aan de zijkant van het pak uitkomt en omvalt en dan niet kunnen opvangen en vervolgens het pak tegen de keukenkast aanslaan
Maar je bent wel milieubewust bezig geweest door een pak zonder dop te kopenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alle melk tegen de muur, plinten en over de houten vloer.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat vaak nog een laagje room op ja🐄
Dat was echt de lekkerste melk. Volle melk in flessen met smalle hals.
Alleen zit je dan weer met van die flessen die je moet verzamelen ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Die nam de melkboer toch ook weer mee? Daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zit je dan weer met van die flessen die je moet verzamelen ...
U vraagt. Wij draaien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Karzai het volgende:
Er ligt geen ijs meer hoor graag lente of paas plaatje in de OP
Dan zou er eerst weer een melkboer moeten komen, en ik schat die kans vrij kleinquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die nam de melkboer toch ook weer mee? Daar kan ik wel mee leven.
nihil zelfsquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou er eerst weer een melkboer moeten komen, en ik schat die kans vrij klein
Meteen een babyboom.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou er eerst weer een melkboer moeten komen, en ik schat die kans vrij klein
en dan die doppen weer sparen voor de kindertjes in Afrika.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je dan in ieder geval WEL onthoudenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
zie je wel dat ik het zou vergeten
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
zie je wel dat ik het zou vergeten:
GEFELICITEERD DRAAKJE!!
Gaston van de Postcodeloterij?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Er staat zo een filmploeg met een BN-er voor de deur![]()
Kan niet zeggen dat ik ooit in mijn leven zo gehaast heb.
Van die rubberen doppen met zo'n lipje eraan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan die doppen weer sparen voor de kindertjes in Afrika.
Familie-diner?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Is Tim Hofman boos op je?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Het is geen per seconde wijzer hier.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gaston van de Postcodeloterij?
Stop de tijd.
Of meester Frank Visserquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie-diner?
Het spijt me?
Opgelicht?
Robert ten Brink en dan met een helicopter naar België.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie-diner?
Het spijt me?
Opgelicht?
Nee aluminium. Om op te kauwenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die rubberen doppen met zo'n lipje eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |