abonnement Unibet Coolblue
pi_198162219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het is hier geen Facebook :')
Denk dat ze dit op Hyves heeft gezet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:19:15 #252
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198162395
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:11 schreef RipCity het volgende:

[..]

Denk dat ze dit op Hyves heeft gezet.


[ Bericht 15% gewijzigd door AgnesGru op 23-02-2021 15:34:05 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198162443
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 07:59 schreef TheVulture het volgende:
Lizzy heeft volgens mij nog nauwelijks ervaring qua relaties, en om dan maar meteen aan zo'n experiment mee te doen is wel erg veel gevraagd. Vind het wel sneu voor Lars, want die had echt wel gevoelens.
Die Lars mag ook gewoon normaal doen natuurlijk.
Vind dat hij wel een beetje symbool staat voor wat er mis is in ons land als het gaat om autoriteiten.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:42:45 #254
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198162821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Precies. Echt zo'n feestcafe eeuwige puber zonder ruggengraat type.
Ik vond hem tijdens het koppelsweekend en eindaflevering anders prima onder woorden brengen wat er was gebeurd, zonder enig verwijt of wat dan ook. Dus zo ruggengraatloos is hij ook niet vind ik.

quote:
En dan komt ie net Daisy tegen :{ Die meent dat ze alles wel weet en er dwars overheen walst (en overheen pist zelfs op t einde).

Dat de "experts" dat nou niet aan zagen komen zeg.
Lijken puur en alleen gematcht op het volks-type.

Ja, maar dat is dan toch een vrijbrief hoe zich bleef opstellen? Echt wat heeft die zich laten kennen zeg. De Sjetal van dit seizoen. Dan is het toch niet gek dat Mick daar geen energie in gaat steken of tegenin gaat, heeft bij haar toch geen zin.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:45:05 #255
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198162860
Nog even over Rein en Danny:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:48:58 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198162922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef Fugue het volgende:

[..]

Welke bedoel je dan? Of reacties ofzo
Reacties van mensen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198162946
Ik zit nu op tv ff een herhaling te kijken, de aankomst van Bert en Suzan op Schiphol. Ze nemen afscheid van elkaar en Suzan zegt: bedankt voor deze mooie ervaring. Bert zegt daar gelijk achteraan: die nog lang niet is afgelopen.
Je ziet Suzan dan echt verstarren. Ik vind dat ook een hele pusherige opmerking van Bert. Suzan geeft aan ruimte nodig te hebben en hoppa weer zo'n opmerking erbij. Het zal allemaal niet slecht bedoeld zijn, maar ik denk dat al die kleine dingen bij elkaar van Bert, ervoor gezorgd hebben dat Suzan echt weggerend is.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198163079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Reacties van mensen.
Ik zie niet zoveel geks behalve dat hij de reacties op de laatste 3 berichten heeft uitgeschakeld :')
pi_198164356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:45 schreef AgnesGru het volgende:
Nog even over Rein en Danny:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? dinsdag 23 februari 2021 @ 17:07:22 #260
70532 loveli
N
pi_198164534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
Bij Lizzy weet ik gewoon niet of haar hoofd nou zo groot is, of haar lichaam te klein. Maar het klopt gewoon echt niet :N

[ afbeelding ]
Ligt aan het perspectief van de foto.
crap in = crap out
pi_198164662
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 04:48 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook... naast dat ze totaal niet klaar is voor een relatie en eerst eens volwassen moet worden. Vind het eerlijk gezegd een beetje een kinderachtige jankerd
Zeurstem hoog voorhoofd en altijd moe, wat moet je ermee.
pi_198164736
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:41 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ok. Nee, niet boos maar pissed :')

Ja ik zie nu net de eerste 10min van dit programma dus ken niet alle ins en outs.
Wel grappig. Ze zei: ik ben vooral teleurgesteld dat ik niet de kans heb gehad om aan dit experiment mee te doen. Er was geen experiment, want dat werd voortijdig afgebroken/ het heeft nooit een kans van slagen gehad.

Dat ik dacht: eeeeeh, Daisy, dit wàs je experiment. Je hebt er volop aan meegedaan.
Somebody that I used to know
pi_198164806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:50 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond het koppelsweekend maar tam vergeleken bij de AUS versie (tenminste in seizoen 6), ook de experts waren ontzettend mat. Hoezo kan een Daisy zo te keer gaan zonder dat een expert haar daar op aan spreekt?
*Zalvende stem* 'Ieder mag z'n zegje doen.'
Somebody that I used to know
pi_198164955
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:18 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wel grappig. Ze zei: ik ben vooral teleurgesteld dat ik niet de kans heb gehad om aan dit experiment mee te doen. Er was geen experiment, want dat werd voortijdig afgebroken/ het heeft nooit een kans van slagen gehad.

Dat ik dacht: eeeeeh, Daisy, dit wàs je experiment. Je hebt er volop aan meegedaan.
Let vanavond even op de gezichtsuitdrukking van Carlo als die heks weer begint te zeiken.
pi_198165030
Ik ben er niet echt uit met die Rein en Danny. Rein lijkt soms een beetje rare snuiter, maar Danny vraagt zowat elke minuut bevestiging. Rein zegt tijdens het dineetje er voor te willen gaan en dan nog zegt Danny dat Rein zich niet duidelijk uitspreekt. Het lijkt wel alsof Danny vanaf dag één er eigenlijk niet in gelooft en alles uitlegt als ‘zie je wel, hij moet me niet. Hij is niet oprecht’. Dat is erg vermoeiend. Rein daarentegen doet wel raar als er andere mensen zijn, dan doet hij heel overheersend naar Danny.

Lizzy was helemaal niet toe aan een relatie. Je stapt erin door meteen te trouwen en dan is het ineens allemaal zo snel en Lars die wil samenwonen vindt ze schokkend. Je zit in married at first side en niet in first dates. Echt te jong en geen benul wat ze eigenlijk wil.

Daisy komt inderdaad wel bitcherig over met 0 zelfreflectie. Tegelijkertijd is Mick met zijn 33 jaar wel heel simpel. Het kan zijn dat hij is dichtgeklapt, maar vooraf kwam er ook al niet veel,zinnigs uit. Gelukkig is er tante die hem adoreert.

Fred en Sylvia hebben heel erg dezelfde humor en levensinstelling. Passen goed bij elkaar. Tragisch dat ze ineens ziek is. Hopelijk geneest ze..

Bert en Susan. Totale mismatch en dan vooral die Bert. Een puber van 13 in een mannenlichaam. Snap die afkeer van Susan wel. Tegelijkertijd vraag ik me bij Susan wel af of ze wel echt met een man kan samenleven. Ze heeft iets superzelfstandigs en afstandelijks. Ze heeft heel veel eigen space en ruimte nodig.

Aaron en Monique lijkt een goede match al kan ik me voorstellen dat die cadeautjes de hele tijd op d’r zenuwen gaat werken. Of na dit eerste begin slaat het bij Aaron om en doet geen enkele moeite meer.

Verder.... echt zo jammer dat 3/4 van de tijd en programma opgaat aan al die voorbereidingen op de huwelijken en wat juist leuk is om naar te kijken, hoe het met die stellen gaat, raffelen ze in 4 afleveringen af en dan ook nog supergefragmenteerd met tien herhalingen en familieleden en Carlo.

Ze zouden boer zoekt vrouw evenaren als ze die verhouding omdraaien en ook de stellen meer samen tijd geven (zoals in Australië). Nu gaat het om 2 weekjes. Veel te kort. Zo is het niet meer dan een korte vakantie zonder echt serieuze druk om er wat van te maken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 17:48:32 #266
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198165231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:35 schreef Injetta het volgende:

Verder.... echt zo jammer dat 3/4 van de tijd en programma opgaat aan al die voorbereidingen op de huwelijken en wat juist leuk is om naar te kijken, hoe het met die stellen gaat, raffelen ze in 4 afleveringen af en dan ook nog supergefragmenteerd met tien herhalingen en familieleden en Carlo.
Ja, heel jammer dit. Doet echt afbreuk aan het programma. Ook mis ik de goede onderbouwing van de experts waarom ze bepaalde mensen gematcht zijn aan elkaar. In plaats van dat vage gezever over percentages.
En het passen van de kleding en vrijgezellenfeesten mogen ze ook wel skippen.

quote:
Ze zouden boer zoekt vrouw evenaren als ze die verhouding omdraaien en ook de stellen meer samen tijd geven (zoals in Australië). Nu gaat het om 2 weekjes. Veel te kort. Zo is het niet meer dan een korte vakantie zonder echt serieuze druk om er wat van te maken.
Eens, van mij mag het ook meer de Australië kant op. Meer momenten met de koppels samen. Experts die beide deelnemers aanspreekt op gedrag enz.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198165400
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:50 schreef Luke83 het volgende:
Ik zit nu op tv ff een herhaling te kijken, de aankomst van Bert en Suzan op Schiphol. Ze nemen afscheid van elkaar en Suzan zegt: bedankt voor deze mooie ervaring. Bert zegt daar gelijk achteraan: die nog lang niet is afgelopen.
Je ziet Suzan dan echt verstarren. Ik vind dat ook een hele pusherige opmerking van Bert. Suzan geeft aan ruimte nodig te hebben en hoppa weer zo'n opmerking erbij. Het zal allemaal niet slecht bedoeld zijn, maar ik denk dat al die kleine dingen bij elkaar van Bert, ervoor gezorgd hebben dat Suzan echt weggerend is.
Ik vind haar ook wel ook wel enigszins een aansteller. Er zijn vier of vijf puberale opmerkingen gevallen vanuit de kant van Bert en ze doet net alsof hij een serial killer is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_198165753
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik vind haar ook wel ook wel enigszins een aansteller. Er zijn vier of vijf puberale opmerkingen gevallen vanuit de kant van Bert en ze doet net alsof hij een serial killer is.
En dat alleen nog maar als de camera’s draaien
pi_198165811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik vind haar ook wel ook wel enigszins een aansteller. Er zijn vier of vijf puberale opmerkingen gevallen vanuit de kant van Bert en ze doet net alsof hij een serial killer is.
Dat is wat wij hebben gezien, maar we weten niet wat hij heeft gezegd en gedaan buiten de camera’s. Op mij maakt die hele man een puberale indruk. Zoals hij kijkt, praat en doet. Ik krijg op de één of andere manier de kriebels van die vent. Maar ja... ook dat komt uit de beelden die wij krijgen te zien. Echt weten hoe iemand is, is lastig.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_198165912
Opvallend dat Mick zo vlot is tijdens het koppelsweekend en bij Daisy dan heel gesloten is.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:41:22 #271
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198166302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:23 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Opvallend dat Mick zo vlot is tijdens het koppelsweekend en bij Daisy dan heel gesloten is.
Maar dit ligt absoluut niet aan Daisy!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198166524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik vind haar ook wel ook wel enigszins een aansteller. Er zijn vier of vijf puberale opmerkingen gevallen vanuit de kant van Bert en ze doet net alsof hij een serial killer is.
Ik snap haar helemaal. Ik heb een ex die dezelfde trekjes heeft als Bert. Toen dat uitging, bleef hij ook maar aandringen op vrienden blijven, drankjes doen etc. Beetje zelfde houding en gedrag wat ik ook bij Bert zie. Vandaar dat hij ook erg in m'n allergie zit.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198166674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gezien de berichten op z'n insta krijgt ie behoorlijk wat shit over zich heen na de laatste aflevering :o
Ja, die Rein is een showpony, maar die Danny is ook een figuur zeg. Heel onzeker, constant op zoek naar bevestiging, tegelijk onaardige en verschrikkelijke dubbelzinnige grapjes maken... vooral op het verkeerde moment.

Iedereen geeft af op de foute grapjes van die Bert, maar er zijn meer dubbelzinnige grappen uit Danny’s mond gekomen over alle uitzendingen.

Haha mond...komen.
pi_198166838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:48 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ja, heel jammer dit. Doet echt afbreuk aan het programma. Ook mis ik de goede onderbouwing van de experts waarom ze bepaalde mensen gematcht zijn aan elkaar. In plaats van dat vage gezever over percentages.
En het passen van de kleding en vrijgezellenfeesten mogen ze ook wel skippen.
[..]

Eens, van mij mag het ook meer de Australië kant op. Meer momenten met de koppels samen. Experts die beide deelnemers aanspreekt op gedrag enz.
Een van die ‘experts’ schuift ook wel aan bij ‘Temptation Talk’.

Dan weet je het wel. ‘Schnabbelpsych’
pi_198167630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Ja, die Rein is een showpony, maar die Danny is ook een figuur zeg. Heel onzeker, constant op zoek naar bevestiging, tegelijk onaardige en verschrikkelijke dubbelzinnige grapjes maken... vooral op het verkeerde moment.

Iedereen geeft af op de foute grapjes van die Bert, maar er zijn meer dubbelzinnige grappen uit Danny’s mond gekomen over alle uitzendingen.

Haha mond...komen.
Absoluut. Danny maakt nog veel meer seksistische grappen dan Bert. Ik denk dat het bij hem minder storend is, omdat hij ook een opvallend type als partner heeft. Suzan vind ik een beetje 13 in een dozijn, hoewel ze zichzelf m.i. heel bijzonder vindt.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198167816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Ja, die Rein is een showpony, maar die Danny is ook een figuur zeg. Heel onzeker, constant op zoek naar bevestiging, tegelijk onaardige en verschrikkelijke dubbelzinnige grapjes maken... vooral op het verkeerde moment.

Iedereen geeft af op de foute grapjes van die Bert, maar er zijn meer dubbelzinnige grappen uit Danny’s mond gekomen over alle uitzendingen.

Haha mond...komen.
Ja vooral ook tijdens dat fotomoment na de bruiloft. Wat een hoop schunnige grappen maakte hij zeg.
pi_198167876
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Ja vooral ook tijdens dat fotomoment na de bruiloft. Wat een hoop schunnige grappen maakte hij zeg.
“Ga je nu al op je knieën?” of iets in die trant.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:46:45 #278
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198168515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:48 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ja, heel jammer dit. Doet echt afbreuk aan het programma. Ook mis ik de goede onderbouwing van de experts waarom ze bepaalde mensen gematcht zijn aan elkaar. In plaats van dat vage gezever over percentages.
En het passen van de kleding en vrijgezellenfeesten mogen ze ook wel skippen.
[..]

Eens, van mij mag het ook meer de Australië kant op. Meer momenten met de koppels samen. Experts die beide deelnemers aanspreekt op gedrag enz.
Ze mogen inderdaad wel meer focussen om samen te wonen en dat daten enzo.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_198169220
Ik vind Aron trouwens een enorm aantrekkelijke man. Hij is niet standaard knap, maar hij heeft iets. Mooie lengte, rustige stem. Heerlijke man.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:10:29 #280
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198169275
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:08 schreef Luke83 het volgende:
Ik vind Aron trouwens een enorm aantrekkelijke man. Hij is niet standaard knap, maar hij heeft iets. Mooie lengte, rustige stem. Heerlijke man.
vind dat "ding" in z'n nek een beetje "eng" :o
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:12:09 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198169314
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:10 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

vind dat "ding" in z'n nek een beetje "eng" :o
Huh? Wat?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:15:59 #282
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198169426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Huh? Wat?
Ja die spier ofzo, wat is het?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:17:24 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198169467
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:15 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ja die spier ofzo, wat is het?
Ik ga even opletten op de Gekke Spier.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:19:59 #284
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198169534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ga even opletten op de Gekke Spier.
Haha :D kon niet zo snel een foto vinden waarop het goed zichtbaar is. Soms zie je het heel goed
pi_198169605
Is me echt nooit opgevallen!
It's better to regret something you did than something you didn't do
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:25:27 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198169680
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:19 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Haha :D kon niet zo snel een foto vinden waarop het goed zichtbaar is. Soms zie je het heel goed
Fascinerend. *)

Misschien een aliënachtige parasiet. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_198169756
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:08 schreef Luke83 het volgende:
Ik vind Aron trouwens een enorm aantrekkelijke man. Hij is niet standaard knap, maar hij heeft iets. Mooie lengte, rustige stem. Heerlijke man.
Ja dat vind ik ook. Niet knap in de klassieke zin maar zeker aantrekkelijk.
pi_198169930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:35 schreef Injetta het volgende:


Lizzy was helemaal niet toe aan een relatie. Je stapt erin door meteen te trouwen en dan is het ineens allemaal zo snel en Lars die wil samenwonen vindt ze schokkend. Je zit in married at first side en niet in first dates. Echt te jong en geen benul wat ze eigenlijk wil.
Precies dit. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:41:00 #289
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198170115
Wojo Lars :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:41:12 #290
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_198170124
Valt me altijd wel op dat het regelmatig de dame van het koppel is die niet door wil
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2021 @ 20:41:23 #291
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198170132
Aaaand it's gone....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:41:47 #292
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198170145
Net een klein kind is het..waarom deed je hier dan aan mee?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:42:03 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198170152
Lizzy moet nog lekker een paar jaar een beetje zichzelf vinden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_198170157
Lizzy is dit gewoon niet gewend, die had echt niet mee moeten doen.

Snap Lars zijn frustratie wel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2021 @ 20:42:21 #295
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_198170161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef Revanches het volgende:
Net een klein kind is het..waarom deed je hier dan aan mee?
Dat vraag ik me ook af
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:42:22 #296
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198170162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef Revanches het volgende:
Net een klein kind is het..waarom deed je hier dan aan mee?
Dat weet ze zelf denk ik ook niet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_198170167
Trouw nooit een politieagent..
pi_198170194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:28 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Niet knap in de klassieke zin maar zeker aantrekkelijk.
Plus hij slist.
  Tettenkoning dinsdag 23 februari 2021 @ 20:43:34 #299
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198170195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef nils7 het volgende:
Ze mogen inderdaad wel meer focussen om samen te wonen en dat daten enzo.
Dat vinden veel mensen hier. In plaats daarvan focussen liever op oninteressante pre-marriage meuk zoals trouwjurken en familie :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:44:07 #300
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198170205
Oke lekker boeiend die oud-kandidaten? :?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')