Nou. Schijnbaar vond mijn familie het ook niet zo boeiend, heb ik ook jaren überhaupt geen tv gekeken en ja geen idee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe kan je daar ook helemaal niks van meekrijgenDat je niet kijkt oke maar niet weten van het bestaan ervan ...
Verkeerde account, Lospedrodinges.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou zat er prima eigenlijk. Ben helemaal gebrauwereerd (wat hoe schrijf je dit) hierdoor. Laat het leven maar weer beginnen zodat ik niet achter dit soort dingen hoef te komen.
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkeerde account, Lospedrodinges.
Myrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.
Ohja mooi is dat. Hij kan met moeite 3x achter elkaar zijn naam foutloos typen, maar weet wel alles altijd beter dan welke expert dan ook, op basis van van die halve wappiebronnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee ik ben Myrr. Lostradamus zit in een topic over die avondklok uitspraak.
Ja. Gisteren ging de discussie nog wel, maar ben na een paar wap argumenten van anderen maar gestopt en lees nu alleen nog maar mee. Hilarisch.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja mooi is dat. Hij kan met moeite 3x achter elkaar zijn naam foutloos typen, maar weet wel alles altijd beter dan welke expert dan ook, op basis van van die halve wappiebronnen.
Je hebt er echt kijk op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkeerde account, Lospedrodinges.
😘quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Myrr
Mis je niks aan, een losdop in je sc
🥵quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:15 schreef Azula het volgende:
[..]
😘
Nee dat blijkt. Lekker daar laten vooral niet mentionen.
Ach ja het is net als met de toppers; raar als je niet weet dat ze bestaan maar om er nou daadwerkelijk naar te kijken en te luisteren ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou. Schijnbaar vond mijn familie het ook niet zo boeiend, heb ik ook jaren überhaupt geen tv gekeken en ja geen idee.
Ben er zelf toch ook verbaasd over.
Maar dan zie je heel Nederland ook in outfitjes lopen enzo (ik leef dus vooral buitenshuis normaliter en niet voor de tv enzo) en zie niet echt mensen met kruizen rondlopen of met marteltuig tijdens Pasen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja het is net als met de toppers; raar als je niet weet dat ze bestaan maar om er nou daadwerkelijk naar te kijken en te luisteren ...
Een groot raadselquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
Zijn jullie er al achter die rare Utrecht supporter is trouwens?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:18 schreef gianni61 het volgende:
Zijn jullie er al achter die rare Utrecht supporter is trouwens?
Ja, ik hou echt niet bij wie er allemaal naar kutmuziek luistertquote:
De titel van t nummer, eiquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik hou echt niet bij wie er allemaal naar kutmuziek luistert
Het gaat er gewoon om dat het bijzonder is dat je er helemaal niks van meekrijgt. Echt fucking bizar dit myrrquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar dan zie je heel Nederland ook in outfitjes lopen enzo (ik leef dus vooral buitenshuis normaliter en niet voor de tv enzo) en zie niet echt mensen met kruizen rondlopen of met marteltuig tijdens Pasen.
EZG?quote:
Ja breek mij de bek niet open zeg ik sta helemaal aan de grond genageld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat het bijzonder is dat je er helemaal niks van meekrijgt. Echt fucking bizar dit myrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |