Mens, durf te dromen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was niet het plan![]()
Maar die top500 ligt wel binnen handbereik
Doel je nu op cripquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wil
Hier ga ik niks op zeggen. Ze woonde in de buurt dus misschien heeft nog neven hier die wraak kunnen nemen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je op plek #38 staat!
Die van Marokko?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen waar ik niet overheen wil
Wat?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Azula het volgende:
JONGOOOONSSSSS NOG TWEE MINUTEN DAN GAAT HET BEGINNENNNNN
Wordt Musk hier nog rijker van?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff alsof de Muskmobiel een verschil gaat maken
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wordt Musk hier nog rijker van?
Dit is van NASA 😛quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff alsof de Muskmobiel een verschil gaat maken
Ben je dit op dezelfde avond te weten gekomen toen je vernam van het bestaan van the passion??quote:
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig warenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je dit op dezelfde avond te weten gekomen toen je vernam van het bestaan van the passion??
Ohquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Dit is van NASA 😛
Musk heeft hiermee niet van doen.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig waren
Toen ze met de ISS begonnen om precies te zijn.
Nee, ze werken natuurlijk wel samen mongol.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt!
Rip aan de nabestaandequote:
quote:Op 20 november 1998 werd de eerste module gelanceerd en sinds 2 november 2000 is het station permanent bewoond.
Ja. Basisschool. 🥲quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaande
[..]
Dat zweverige heeft er dus altijd wel ingezeten bij je haquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Ehm nee m’n interesse hiernaar is al vanaf de basisschool toen ze met de ISS en bezig waren
Toen ze met de ISS begonnen om precies te zijn.
Zo dan!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook op jacht naar likes op een forum
Het niet weten. Niet kunnen weten. Theoretisch wel weten hoe de moleculen, atomen, materie, antimaterie werkt op papier, maar het niet kunnen bevatten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zweverige heeft er dus altijd wel ingezeten bij je ha
Wat trekt je daar zo in aan dan
Ben juist blij dat ik niet blank ben. Word nog steeds 20 geschatquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Prof weer een hele relatie opbouwen hier die hij straks in 1 keer sloopt door te zeggen dat het jammer is dat ze niet blank is
Wat slap.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Hopelijk word je nooit moderator, dat kan ik niet aan.
Gelukkig voor jou gunnen ze mij dat niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Hopelijk word je nooit moderator, dat kan ik niet aan.
In die zin dat je een Catkiller krijgt die complimenten uitdeelt en oprecht en eerlijk is, ja nee dan vergaat de wereld hoorquote:
Is net een mens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In die zin dat je een Catkiller krijgt die complimenten uitdeelt en oprecht en eerlijk is, ja nee dan vergaat de wereld hoor
Maar op de basisschool ben je niet met die shit bezig, dan vind je het gewoon indrukwekkend dat je van de aarde afkan en daar een eindeloze ruimte is?quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Het niet weten. Niet kunnen weten. Theoretisch wel weten hoe de moleculen, atomen, materie, antimaterie werkt op papier, maar het niet kunnen bevatten.
Het verwondert me gewoon allemaal heel erg. En ja was als kind al wat mensen zweverig noemen.
Zal wel hetzelfde zijn als dood, graf, gewoon enigszins ongrijpbare dingen (maar waar wel een logica in zit) die me interesseren.
Complimenten aan Space-X en Muskquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:42 schreef Azula het volgende:
Jongens. Een moment stilte aan hoe fucking ziek het is dat we robots op mars kunnen neerzetten, en hoe makkelijk dat lijkt op papier, maar hoe moeilijk het is om uit te voeren.
Net als lichtsnelheid. Op papier is het van Huehuehehue oké ja snel. Maar in het echt is het biiiiiizaaaaarrrrrrrrrr iets waar wij mensen niet bij kunnen.
Groetjes
Nee want daarvoor was ik al naar de sterren aan het kijken. Mezelf van alles afvragend. Ik doe dat nog steeds. Als enige stil staan terwijl de rest doorloopt op een heldere avond want Wtf. Wij zien, en fotograferen, documenteren, licht, dat (duizenden) jaren geleden al is veranderd van formatie en stelsels die allang niet meer zijn. Ik begreep dat toen al (super hyped toen ik kwamquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar op de basisschool ben je niet met die shit bezig, dan vind je het gewoon indrukwekkend dat je van de aarde afkan en daar een eindeloze ruimte is?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee want daarvoor was ik al naar de sterren aan het kijken. Mezelf van alles afvragend. Ik doe dat nog steeds. Als enige stil staan terwijl de rest doorloopt op een heldere avond want Wtf. Wij zien, en fotograferen, documenteren, licht, dat (duizenden) jaren geleden al is veranderd van formatie en stelsels die allang niet meer zijn. Ik begreep dat toen al (super hyped toen ik kwam
achter de Hubble die nog ouder is dan ik).
Het is me nooit gegaan om van de aarde afkomen maar wel altijd afgevraagd wat is daar dan allemaal. En wetens dat we wel van de aarde af gaan komen. Geërgerd aan het feit dat we nooit verder zijn gekomen dan de maan en geërgerd aan het feit dat ik niet lang genoeg leef om het te gaan begrijpen omdat onze kennis nou ZOOOOOO klein is. We zijn pas op fucking MARS. Ik dacht als kind echt dat we meer zouden weten nu. Ik wil daarom nog wel 1000 jaar leven.
Waarschijnlijk weer teveel tekst voor joumaar dit soort dingen kun je niet kort uitleggen.
Beterschap.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check het toepasselijke raketje
Ja dat kan toch beknopter; sterren die we zien, zijn er niet meer. Dat is zo;n beetje het eerste ruimteding dat ieder kind meekrijgt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:57 schreef Azula het volgende:
Inb4 prof ligt in z’n nest met een hersenbloeding na deze tekst.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Beterschap.
Vraag gewoon geen inhoud aan mij cono als je het toch niet kunt verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |