quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hij doet letterlijk aan raaizuhquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Dat is het echte reizen: de hele dag in een vliegtuig en amper uitstappen.
Volgens mij is Karin stiekem 20 jaar ouder.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Volgens mij zit Karin stiekem zwaar aan de alcohol
Ik zag het niet tot de jas in de kapstok hing. Wat een schoenen en huppeltje.quote:
Iets teveel lijkt me, maar ik heb er ook geen kijk op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:51 schreef Bluedisplay het volgende:
Is dit haar echt?
Ik heb daar geen kijk op
Nou Jesse in ieder geval niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij iedereen doen
Echt haar. Itt tot die wimpers. Wowquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:51 schreef Bluedisplay het volgende:
Is dit haar echt?
Ik heb daar geen kijk op
Toch denk ik: hadden wij ook niet zoiets alleen dan zonder internet (en dus geen onzin praatjes over Instâhhh etc.)?quote:
Zou ze geen slipje aan hebben nee?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel even die stoel van haar ontsmetten, anders krijgt de volgende straks een soa.
To-taal niet!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch denk ik: hadden wij ook niet zoiets alleen dan zonder internet (en dus geen onzin praatjes over Instâhhh etc.)?
Zij raakt gewoon helemaal gestoord van hem nadat hij 10 berichten op rij heeft gestuurd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik weet het wel zeker”
(Gaat echt niet gebeuren. Door karooona.)
Januari sneeuw.quote:
Niet lekker een boerinnetje willen doen tussen de koeienquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:00 schreef tja77 het volgende:
Deze zou ik niet doen.
Dus dan is dat ook meteen duidelijk.
goede match dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het haar op haar hoofd lijkt wel een dode plant
Zijn hoofd danquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het haar op haar hoofd lijkt wel een dode plant
Ik heb een matjequote:Op woensdag 17 februari 2021 20:02 schreef yosander het volgende:
Recente aflevering aan de kapsels te zien
Super prominentquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb een matje
Stiekem wel jammer als hij straks weg moet
Wat valt er nou aan een steward te vragen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ongeïnteresseerde jongen met die bril. Bah. Soort van arrogant.
Ik vind haar jusit leuk, maar heb sowieso geen smaak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vreselijk grietje. Zelden zo geïrriteerd aan iemand
ze moet meedoen aan boer zoekt vrouw iddquote:
KRO-mutsquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Een Libelle-muts van onder de dertig.
Niet in het hoofdseizoen nee dat is drama. Maar paar keer begin mei geweest en dan is het lekker rustig. Geen zuipende jongeren en geen toeristen dus mooi overal naartoe zonder schreeuwend volk.quote:
Ja, ik zag het em denken hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:30 schreef NoCigar het volgende:
'Waar de fuk ligt dat' denkt Sergio.
Zonder dat haar en die stem is het echt een gozer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lijkt op een transformer, maar aan de stem is te horen dat het wel een vrouw is.
Op ieder potje past een dekseltje, maar zij was wel echt lelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
Mooi karakter.....
Dat vindt ie haar dus lelijk.
Maar daar komt het toch altijd op neer bij een nee. Dan kun je iemand wel beter leren kennen, maar als het uiterlijk je niet aanstaat, dan houdt het op.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:47 schreef tja77 het volgende:
Mooi karakter.....
Dat vindt ie haar dus lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |