Dat hele medische time-out gebeuren mag wel afgeschaft worden wat mij betreft, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk niet netjes zijn maar het is wel schering en inslag, dus als #1 moet je daar mee om kunnen gaan lijkt me.
Volgens gebruiker DeeBee is de altijd vervelende A. Zverev een erkend vrouwenmepperquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef Marcoss het volgende:
Ik dacht dat ik wat gemist had mbt Nadal en allerlei beschuldigingen, maar de TT gaat niet over Nadal waarschijnlijk
Als @DeeBee het zegt, kan het ook niet anders dan waar zijn inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens gebruiker DeeBee is de altijd vervelende A. Zverev een erkend vrouwenmepper
Buiten dat het mijn beste Yannick-imitatie was, maar dit was toch best nieuws een paar maanden terug?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als @:DeeBee het zegt, kan het ook niet anders dan waar zijn inderdaad
Hij was toch dichtbij een enorme stunt, onze Nadal!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:38 schreef GwaiLow het volgende:
Had ik het toch niet slecht gezien wat betreft Nadal-Tsitsipas 😄.
Hele knappe overwinning van Tsitsipas. Het is hem gegund!
Ja, dit bedoel ik. Ik heb er wel wat kijk op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij was toch dichtbij een enorme stunt, onze Nadal!
Heb je het over Serena? Die is toch niet onvoorbereid?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:43 schreef TjjWester het volgende:
Is dat gepruts met die onvoorbereide kinderen nu echt nodig??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |