dat ging toch over dineren?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill zit er echt niet op, die is zo zeker, die had anders allang in haar bed gelegen hoe zielig ze was.
Maar bovenal (ik val in herhaling), er is geen notaris bij de uitslag betrokken, er is dus geen controle op de stemmen, en BB bepaald! Stemmen is dus totale onzin.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bij eerdere Big Brother edities konden inderdaad meerdere mensen genomineerd zijn. Maar het systeem was toen wel anders dat je oneindig maal kon sms'en en bellen om je favoriet er in te houden. Nu hebben alleen mensen die een account op één van de 2 sites (of allebei) de mogelijkheid om maar 1 stem uit te brengen.
jajaquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
brian van dgk? met zijn tokkie familie, dat was een wifebeater
ok beetje veel moeite, bij je provider kan je al 20 mail accounts maken, dan nog de gratis providers, en mocht het op ip gaan neem je een tijdelijk proef account op een vpnquote:
Het was het waanidee van Mike, dat Michel of Nick op de ander heeft gestemd, om zichzelf te redden. Matt gelooft daar blijkbaar vol in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat nu weer.... ik was niet aan het kijken
Manueel werkquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
ok beetje veel moeite, bij je provider kan je al 20 mail accounts maken, dan nog de gratis providers, en mocht het op ip gaan neem je een tijdelijk proef account op een vpn
quote:
En als Jill dan vanavond genomineerd blijkt:quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:54 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft z'n Elmo-kleurige trui weer aan
Ja dat is altijd wel een discussie geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar bovenal (ik val in herhaling), er is geen notaris bij de uitslag betrokken, er is dus geen controle op de stemmen, en BB bepaald! Stemmen is dus totale onzin.
Mooie droom.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als Jill dan vanavond genomineerd blijkt:
[ afbeelding ]
"grappig" doen voor de camera'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |