SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klinkt als ikea?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut.
Faalwebshop, ze hebben m'n factuur en verzendadres verkloot.![]()
OH WELL.
maar ook een waar jij pakketten kan ontvangenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat in ieder geval naar een bestaand adres.
En als die het pakket aannemen mag je het daar ophalenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat in ieder geval naar een bestaand adres.
in schubbekutteveenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
En als die het pakket aannemen mag je het daar ophalen
Ja. Wordt als het goed is morgen bezorgd, dus ik kijk wel even of ik 'm naar het pakketpunt krijg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als ikea?
is dat voor je regenbroek?
oepsquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gehad door een eigen fout. Blijkbaar combi oud/nieuw adres ingevuld
Ik kreeg een berichtje via FB en heb het er opgehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeps
ik kreeg op mn vorig adres 2 jaar later nog pakketjes voor de vorige bewoners.
En dan gewoon heel dom antwoorden 'ja geef even af bij m'n ouders 2 dorpen verderop'..
ja andres kom je er gewoon zelf even om![]()
Ik wilde het dus precies andersom met die adressen, maar ze hebben zelfs m'n naam omgedraaid, dus ik geef de schuld aan een matig bestelsysteem.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gehad door een eigen fout. Blijkbaar combi oud/nieuw adres ingevuld
Daar zou ik snel klaar mee zijn ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeps
En dan gewoon heel dom antwoorden 'ja geef even af bij m'n ouders 2 dorpen verderop'..
Klinkt als een hele betrouwbare webshopquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde het dus precies andersom met die adressen, maar ze hebben zelfs m'n naam omgedraaid, dus ik geef de schuld aan een matig bestelsysteem.
Allang blij dat de huisnummers en postcodes kloppen.
Zij hadden werkelijk nergens adreswijzigingen door gegevenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kreeg een berichtje via FB en heb het er opgehaald.
Maar in dat geval na 2 jaar zou ik melden dat het in de kliko ligt als ze het pakket niet snel ophalenTenzij het wat leuks is, dan zou ik het houden
Ik heb nog heel lang post gekregen, ook rouwkaarten. Nog een fittie gehad met die mensen omdat ik ze te laat bij ze in de bus had gedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeps
alleen als je een eikelmutsje voor me breitquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik u reserveren om in m'n kribbe onder de kerstboom te komen liggen in December?
De winkel zelf is prima hoor, daar maak ik me niet echt zorgen om.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt als een hele betrouwbare webshop
Wat een prutsersquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zij hadden werkelijk nergens adreswijzigingen door gegevenin het begin gaf ik 't nog wel af bij haar ouders, die wonen niet ver van de mijne. Daarna nog een paar keer retour afzender gedaan. Maar op een gegeven moment gewoon weggegooid zonder wat te zeggen inderdaad.
maar er komt nog steeds post voor hun blijkbaar, kreeg al een appje van de nieuwe eigenaren
terwijl die PostNL verhuisservice dat allemaal voor je op lost
heb laatst ook alles doorgenomen.. en overal alle adressen anders dan huidige en die van m'n ouders verwijdert.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zou ik snel klaar mee zijn ja.
Doet me eraan denken, even wat oude adressen uit m'n Amazon gooien. Voor ik per ongeluk wat naar Joop z'n vorige werk stuur.
Godver.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zij hadden werkelijk nergens adreswijzigingen door gegevenin het begin gaf ik 't nog wel af bij haar ouders, die wonen niet ver van de mijne. Daarna nog een paar keer retour afzender gedaan. Maar op een gegeven moment gewoon weggegooid zonder wat te zeggen inderdaad.
maar er komt nog steeds post voor hun blijkbaar, kreeg al een appje van de nieuwe eigenaren
terwijl die PostNL verhuisservice dat allemaal voor je op lost
na 3 maanden kap ik er mee hoor. flikker maar op. rouwbrief nog daar gelaten wellicht. maar na 4 fucking jaren kunnen ze wel de vinkentering krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog heel lang post gekregen, ook rouwkaarten. Nog een fittie gehad met die mensen omdat ik ze te laat bij ze in de bus had gedaan.
Herinner je kennissen even aan je nieuwe adres ja, als ik na ruim vier jaar nog een paar keer per jaar rouwkaarten voor jullie krijg en ik kampeer niet voor de brievenbus, waarom is dat dan ineens mijn probleem?
Man man man.
Ik heb er nu weer braaf drie instaan, huis, werk, ouders.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb laatst ook alles doorgenomen.. en overal alle adressen anders dan huidige en die van m'n ouders verwijdert.
huhquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha kan je van die n een l maken
of @:leonos
of @:haags
ja en ook niet de minste post.. oa hypotheekaanvraag spullen voor hun nieuwe woning enzo. echt.quote:
Hij zat op een TT te azen en verklootte 'm alsnog.quote:
maar ik heb wel voor ene oplossing gezorgdquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zat op een TT te azen en verklootte 'm alsnog.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en ook niet de minste post.. oa hypotheekaanvraag spullen voor hun nieuwe woning enzo. echt.
dan ga ik me afvragen wat je schoenmaat is..
Ja die rouwkaarten gooide ik dan bij ze in de bus, want ze woonden niet ver weg, maar ik kijk niet elke dag in m'n brievenbusquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na 3 maanden kap ik er mee hoor. flikker maar op. rouwbrief nog daar gelaten wellicht. maar na 4 fucking jaren kunnen ze wel de vinkentering krijgen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik u reserveren om in m'n kribbe onder de kerstboom te komen liggen in December?
Het gaat de goede kant op. Donderdag is zijn gips verwijderd en nu kruipt hij weer rond. Ook rijdt hij rond op een loopfietsje. Gewoon lopen, ook aan de hand, vindt hij nog een beetje spannend en zijn spieren moeten daarvoor ook nog aansterken.quote:
soort rooie oortjes?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Heb een leuke training vandaag, Visual Storytelling.
Mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die rouwkaarten gooide ik dan bij ze in de bus, want ze woonden niet ver weg, maar ik kijk niet elke dag in m'n brievenbusDus als die kaart bijvoorbeeld op zaterdagmiddag wordt bezorgd, zie ik hem soms pas op dinsdag ofzo. Kreeg ik even een rarer brief van die mensen
Hele nare mensen ineens.
Ik voelde me ook echt flink lullig. Ik dacht ook 'ja die zijn emotioneel dus ik laat het even bekoelen en stuur een kort maar vriendelijk briefje terug'. Maar toen kreeg ik m'n brief terug in de envelop met 'retour afzender' en nog het bericht 'met jou valt niet te praten, discussie gesloten'.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen.![]()
Stel je voor dat je zelf wat stappen onderneemt om te voorkomen dat het weer gebeurt na tig keer.
Ze hadden ook kunnen aanbellen ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Nu flikker ik natuurlijk alles gewoon in de prullenbak op straat he.
En zij nog van 'ja we hebben je nummer niet anders hadden we gebeld en je had ons ook kunnen bellen dan hadden we de kaart opgehaald'.
Wil je een sleutel van m'n brievenbus ofzo?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me ook echt flink lullig. Ik dacht ook 'ja die zijn emotioneel dus ik laat het even bekoelen en stuur een kort maar vriendelijk briefje terug'. Maar toen kreeg ik m'n brief terug in de envelop met 'retour afzender' en nog het bericht 'met jou valt niet te praten, discussie gesloten'.
Stik erin, oude heks.
Ja dag, ik ga die kwaaie bejaarden niet binnenlatenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen aanbellen ofzo.
Wederom, stel je voor dat je moeite doet om je eigen laksigheid te herstellen.
Nee, als ze wisten dat er rouwpost kon komen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga die kwaaie bejaarden niet binnenlatenZo stevig sta ik niet in m'n schoenen.
Ja blijkbaar was het een verrassing, of ze hebben in elk geval twee begrafenissen gemistquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, als ze wisten dat er rouwpost kon komen.
Als de dooie een complete verrassing was, eh...
Serieus wereldvreemd is het wel. Had je dan hun post open moeten gaan maken ofzo? Hadden ze daar wel weer over gezeken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja blijkbaar was het een verrassing, of ze hebben in elk geval twee begrafenissen gemistBij de laatste kaart had ik zoiets van 'oei wanneer heb ik voor het laatst in m'n brievenbus gekeken', maar ik bracht de kaarten altijd uiterlijk de volgende dag langs, dus dat het eerder mis was gegaan, daar had ik geen weet van.
Vreemd verhaal dit ...quote:Jessica Aaldering uit Velp beviel twee weken geleden onverwachts van haar derde zoontje.
De 23-jarige Jessica Aaldering beviel begin februari van haar zoontje Herman, zonder dat ze wist dat ze zwanger was. Jessica kreeg na een val van haar fiets plotseling last van weeën,
https://www.bndestem.nl/b(...)-te-sturen~a88ae035/
ik alleen als de postnl app verteld dat er post in ligtquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:30 schreef kwiwi het volgende:
Ik haal m'n brievenbus maar 1x per week leeg
Ja blijkbaar had ik de rouwkaart open moeten maken en de info telefonisch door moeten geven? En dat ze de kaart dan de volgende dag ofzo zelf hadden opgehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieus wereldvreemd is het wel. Had je dan hun post open moeten gaan maken ofzo? Hadden ze daar wel weer over gezeken.
En zelfde hier met post checken hoor. Meestal krijg ik niets en áls ik wat krijg, weet ik meestal wel dat het eraan komt of het is niet zo boeiend. Als ik m'n nek er niet over zou breken 's middags, zou ik het idee "post" sowieso vergeten denk ik.
Dabedoellik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:30 schreef kwiwi het volgende:
Die had je toen nog niet, maar nu werkt het wel zo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik alleen als de postnl app verteld dat er post in ligt
Pehehehequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja blijkbaar had ik de rouwkaart open moeten maken en de info telefonisch door moeten geven? En dat ze de kaart dan de volgende dag ofzo zelf hadden opgehaald.
Maar sinds ik had voorgesteld om hun nieuwe adres nog een extra keer door te geven alle kennissen, heb ik geen rouwkaarten meer van ze gehad. Wel toevallig.
Ik heb gewoon een brievenbus in de deur dus ik zie het gelijk als het er is (of ik breek mijn bek er overquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:30 schreef kwiwi het volgende:
ik heb zo'n sticker hangen dat ik die reclame meuk niet moetquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een brievenbus in de deur dus ik zie het gelijk als het er is (of ik breek mijn bek er over)
Gister dus. Mooie schoenafdruk op Joop z'n post.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een brievenbus in de deur dus ik zie het gelijk als het er is (of ik breek mijn bek er over)
Had ik het vanmorgen ook over. Zij moet biggen bij de tandarts, zij is niet verzekerd, en dan vindt ze dat de tandarts het maar moet betalen. Misschien dat de tandarts het op onvoorziene kosten had kunnen gooien, maar om er maar vanuit te gaan dat anderen dingen wel oplossen en betalen, is ook niet netjes.quote:
Wij hebben ook nog heel lang post voor de vorige bewoners gekregen. Na een jaar op zoveelste bankafschrift dat retour afzender ging geschreven dat dit de laatste was die terugging en dat we anders onze nieuwgierigheid niet meer konden bedwingen om te kijken wat de vorige bewoners op hun rekening hadden staan. Daarna niets meer gehadquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na 3 maanden kap ik er mee hoor. flikker maar op. rouwbrief nog daar gelaten wellicht. maar na 4 fucking jaren kunnen ze wel de vinkentering krijgen.
Alleen lokale krantjes, maar wil eigenlijk een NEIN NEIN NEIN sticker want die krantjes lees ik ook nooit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zo'n sticker hangen dat ik die reclame meuk niet moet
dat scheelt echt veel
Mwah, de reclame komt op zondag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat scheelt echt veel
Nuttig ook, verlopen aanbiedingen bekijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
M'n pa vond het altijd nodig om alle reclamefolders te bewaren voor me, wanneer ik 3 maanden op zee zat
ja bedanktkan je eerst een karrenvracht oud papier naar de milieustraat brengen voor je je kont weer kan keren in je huis
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog heel lang post voor de vorige bewoners gekregen. Na een jaar op zoveelste bankafschrift dat retour afzender ging geschreven dat dit de laatste was die terugging en dat we anders onze nieuwgierigheid niet meer konden bedwingen om te kijken wat de vorige bewoners op hun rekening hadden staan. Daarna niets meer gehad.
En de vorige bewoner had een abonnement op een zelfde tijdschrift als wij, dus wij kregen die ineens dubbel. Paar keer aangegeven, maar een adreswijziging moest toch echt door de vorige bewoner worden doorgegeven, dus dat konden ze niet stopzetten. Toen ik aangaf dan mijn eigen lidmaatschap maar te beëindigen omdat ik het toch kreeg, kon de bezorging t.a.v. de vorige bewoner op ons adres ineens wel worden stopgezet
. Blijkbaar miste hij het niet, ondanks dat hij nog jaarlijks betaalde.
Maar ook gewoon op je 23e al je derde kind en het dan alsnog niet doorhebben dat je zwanger bentquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik het vanmorgen ook over. Zij moet biggen bij de tandarts, zij is niet verzekerd, en dan vindt ze dat de tandarts het maar moet betalen. Misschien dat de tandarts het op onvoorziene kosten had kunnen gooien, maar om er maar vanuit te gaan dat anderen dingen wel oplossen en betalen, is ook niet netjes.
Omgekeerde wereld hoor.
Covid helpt, de stapel folders is flink geslonken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Al vond ik het vroeger altijd wel tof om op zaterdag of zondag door de stapel folders te bladeren.
ja die lokale dingen vind ik dan nog wel leuk, maar op zich.. die krijg ik nu ook niet.. dusja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen lokale krantjes, maar wil eigenlijk een NEIN NEIN NEIN sticker want die krantjes lees ik ook nooit.
maar echt hequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nuttig ook, verlopen aanbiedingen bekijken.
Ik kan in principe meelezen met De Gelderlander op het account van m'n ouders, maar m'n antieke iPad trekt het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die lokale dingen vind ik dan nog wel leuk, maar op zich.. die krijg ik nu ook niet.. dusja.
en ik lees de krant digitaal met 't abonnement van mn ouders als ik er zin in heb.
Een tweeling op je 17e* en waarschijnlijk niet al te regelmatig ongesteld zijn gecombineerd met wat bloedverlies, is sneller gedaan dan je denkt hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ook gewoon op je 23e al je derde kind en het dan alsnog niet doorhebben dat je zwanger bent
Ik ook, scheelt heel veel idd. Trouwens, wij krijgen binnenkort allemaal stickers met JA als je die meuk WEL wilt. Dat je het zegmaar default NIET krijgt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat scheelt echt veel
tijd voor een nieuwe danquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan in principe meelezen met De Gelderlander op het account van m'n ouders, maar m'n antieke iPad trekt het niet.
Het lijkt mij dat iemand met een roedel kinderen een AVP-verzekering heeft, denk ik op Fok.quote:,,Het lijkt mij dat een tandartspraktijk voor zulke dingen verzekerd is”, denkt Jessica hardop.
Goat Simulator.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe dan
ik speel eigenlijk alleen nog goat simulator op m'n iPad
Je zou toch zeggen dat ze ervaringsdeskundig genoeg is om dat door te hebben, jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ook gewoon op je 23e al je derde kind en het dan alsnog niet doorhebben dat je zwanger bent
enige bel gezeik wat ik heb zijn die Microsoft India knakkers. maar die hebben toch geen idee van het bestaan van een bel me niet registerquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, scheelt heel veel idd. Trouwens, wij krijgen binnenkort allemaal stickers met JA als je die meuk WEL wilt. Dat je het zegmaar default NIET krijgt.
Benieuwd hoe het leven daar beter van gaat worden, want de spammers hebben toch een kanaal nodig om je lastig te vallen, dus dat zal wel een stijging in SMS / telefoon reclame geven. Want dat bel-me-niet-registerIk heb niet de indruk dat dat heel goed werkt eigenlijk.
Bel-me-niet werkt voor geen meter. Ik word elke dag nog gebeld door bedrijven. En als ik er wat van zeg, dat ze me niet mogen bellen want ik sta in drie verschillende registers, dan doen ze alsof hun neus bloedt en dat ze m'n nummer ergens anders vandaan hebben gehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, scheelt heel veel idd. Trouwens, wij krijgen binnenkort allemaal stickers met JA als je die meuk WEL wilt. Dat je het zegmaar default NIET krijgt.
Benieuwd hoe het leven daar beter van gaat worden, want de spammers hebben toch een kanaal nodig om je lastig te vallen, dus dat zal wel een stijging in SMS / telefoon reclame geven. Want dat bel-me-niet-registerIk heb niet de indruk dat dat heel goed werkt eigenlijk.
Zal wel geen geld voor zijn, als je die ¤200 al niet reserve hebt...quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat iemand met een roedel kinderen een AVP-verzekering heeft, denk ik op Fok.
Ik kijk er alleen nog Netflix op eigenlijk, heel soms. De app van Prime wordt niet meer ondersteund.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe dan
ik speel eigenlijk alleen nog goat simulator op m'n iPad
Als een van die blagen dan jouw tv van je sokkel trektquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel geen geld voor zijn, als je die ¤200 al niet reserve hebt...
Als ik zo die foto's bij het bericht zie gok ik ook dat ze samen met haar man bij de ouders wonen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel geen geld voor zijn, als je die ¤200 al niet reserve hebt...
Ja, eens hoor, maar da's meer hoe ik verwacht dat dat gaat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als een van die blagen dan jouw tv van je sokkel trekt
'Ja hihi kinderen he!'
Jep.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik zo die foto's bij het bericht zie gok ik ook dat ze samen met haar man bij de ouders wonen.
AVP? Assistent Vangen Placenta? watquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt mij dat iemand met een roedel kinderen een AVP-verzekering heeft, denk ik op Fok.
Aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AVP? Assistent Vangen Placenta? wat
Jij hebt hem ook niet, zie ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren.
is dat zo?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Geloof wel dat ik die AVP heb, redelijk standaard bij een hypotheek.
werkt hier prima, probleem is idd wel dat als je ooit klant bent geweest ze je mogen bellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bel-me-niet werkt voor geen meter. Ik word elke dag nog gebeld door bedrijven. En als ik er wat van zeg, dat ze me niet mogen bellen want ik sta in drie verschillende registers, dan doen ze alsof hun neus bloedt en dat ze m'n nummer ergens anders vandaan hebben gehaald.
Ze koppelen het wel graag aan gezinnen, dus zou kunnen dat dat een package deal was ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat zo?
ik heb een aansprakelijkheidsverzekering, maar die staat volledig los van mn voormalige hypotheek
Ik ben echt nooit klant geweest van die vage bedrijvenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt hier prima, probleem is idd wel dat als je ooit klant bent geweest ze je mogen bellen.
ze negeren nog wel eens het feit dat een zzper ook legitiem in die lijst mag staan
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee over hoe je een presentatie creeert die blijft hangen. Buda is daar vast goed in
Heb zo'n Interpolis pakketje waar dat in zit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat zo?
ik heb een aansprakelijkheidsverzekering, maar die staat volledig los van mn voormalige hypotheek
Daarom snap je waarom mn kvk bekende vaste lijn uit komt op een antwoordapparaatquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bel-me-niet werkt voor geen meter. Ik word elke dag nog gebeld door bedrijven. En als ik er wat van zeg, dat ze me niet mogen bellen want ik sta in drie verschillende registers, dan doen ze alsof hun neus bloedt en dat ze m'n nummer ergens anders vandaan hebben gehaald.
Ik heb het van de ABN, 3,50 per maand ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb zo'n Interpolis pakketje waar dat in zit.
nog steeds niet overgestapt naar de ZLM godenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb zo'n Interpolis pakketje waar dat in zit.
3,52 hierquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het van de ABN, 3,50 per maand ofzo.
Nou destijds heeft de Rabobank er alles aan gedaan om een hypotheek voor me te regelen (huis opnieuw laten taxeren voor 10k minder o.a.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog steeds niet overgestapt naar de ZLM goden?
Zou wel moeten, maar best kans dat zij het ook niet hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, maar als zij nog thuiswoont, dan valt ze toch onder de verzekering van haar ouders? Dus die hebben het ook niet?
'En waarom sluit u deze verzekering af mevrouw?'quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, meteen even geregeld. Voor die paar euro per maand.
Denken dat daar sociale interactie bij komt kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'En waarom sluit u deze verzekering af mevrouw?'
*Ja er was een bericht van een vrouw die niet wist dat ze zwanger was en toen een schoonmaakrekening van de tandarts waar ze was bevallen kreeg maar geen verzekering had*
Nu kun je als een ongeleid projectiel door het leven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, meteen even geregeld. Voor die paar euro per maand.
quote:Wil je profiteren van de lage rente, maar heb je geen verhuisplannen? Dan kan het aantrekkelijk zijn om je hypotheek over te sluiten. Zo kun je in hetzelfde huis blijven wonen tegen lagere maandlasten en houd je geld over.
Wil je weten of dit gunstig is in jouw situatie? Ontdek dan jouw mogelijkheden tijdens een gratis Oversluit-gesprek en weet snel of je kunt besparen op je hypotheeklasten.
voor m'n fiets kwam er sociale interactie bij kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat daar sociale interactie bij komt kijken.![]()
Vijf klikken en klaar.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die verzekering meteen afgesloten toen ik het huis uit gingMoest van m'n vader
Die had vertrouwen in me.
Ik heb 'm gewoon bij m'n bank geflikkerd, die hebben toch al m'n info wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor m'n fiets kwam er sociale interactie bij kijken.
'ja het is procedure dat ik moet bellen. maar het is geregeld'
oh ja ik zit bij ZLM met al m'n verzekeringenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon bij m'n bank geflikkerd, die hebben toch al m'n info wel.
Ja, ver van m'n bed-show die.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja ik zit bij ZLM met al m'n verzekeringen
behalve overlijdensrisicoverzekering
Bij bankzaken vinden ze het nog te vroegquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:13 schreef Haags het volgende:
Bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om lunchgenot te openen.
Second breakfast dan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij bankzaken vinden ze het nog te vroeg
nja ORV moest ik voor m'n hypotheek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ver van m'n bed-show die.
Moet nog wel een paar andere dingen regelen ook, bedenk ik me. Allemaal non-bedragen, maar ik vergeet het steeds aan te passen.
en, al uitgekafferd door een klant vandaag?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij bankzaken vinden ze het nog te vroeg
quote:
Ja, ik heb er wel een lopen ergens, maar die betaalt m'n moeder nog steeds.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja ORV moest ik voor m'n hypotheek.
Voor een klein bedrag van m'n hypotheek verpanden aan de bank. En ik heb de rest van m'n hypotheekbedrag aan laten vullen door een aanvullende ORV.
mocht ik de pijp uit zijn gegaan, dan had m'n familie de hypotheek af kunnen lossen van dat bedrag.
Die eerste ORV is stop gezet bij inlossen van de hypotheek. de andere loopt nog door geloof ik.
Krijg jij ook eens een keer wat likes voor een postquote:
Mja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg jij ook eens een keer wat likes voor een post
neuscorona?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Raar spiertje in m'n neus, prikt als een malle, zit nu te niesen als een gek
Niet terug gelezen maar had jij je uitslag al wel?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Die uitslag is nog niet binnen
Zelfde tijd getest.
Si, geen coronaquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet terug gelezen maar had jij je uitslag al wel?
In de tijd dat je dit tikte, had je ook een paar posts terug kunnen lezenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet terug gelezen maar had jij je uitslag al wel?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de tijd dat je dit tikte, had je ook een paar posts terug kunnen lezen
Mooi, nou hopen dat die kleine dan ook niks heeft.quote:
Lol jij zegt het, ik dacht het. 15 posts erboven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lamme teckel dat het is ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja want als zij het wel heeft begint het hele riedeltje weer van voren af aan voor mijquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Mooi, nou hopen dat die kleine dan ook niks heeft.
En zijn ze flink te laat met nog actie ondernemen op school.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja want als zij het wel heeft begint het hele riedeltje weer van voren af aan voor mij
Die man aan de telefoon zei ook, een gezin kan het beter allemaal hebben tegelijk dan ben je er sneller vanaf.
Mja haar klas zit sinds vrijdag in quarantaine, bleek ook een kind besmet te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zijn ze flink te laat met nog actie ondernemen op school.
Oh dat is dan een geluk bij een ongeluk, blijf het bizar vinden dat ze pas gister getest werd ipv zondag al.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja haar klas zit sinds vrijdag in quarantaine, bleek ook een kind besmet te zijn.
Oef, sterkte.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga 2 kinderen vermaken. Gaat een lange middag worden
Is het ook eigenlijk wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is dan een geluk bij een ongeluk, blijf het bizar vinden dat ze pas gister getest werd ipv zondag al.
ik las dit zoquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Had m'n nicht ook, haar jongste dochter kreeg maar geen klachten en heeft wekenlang binnen gezetenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja want als zij het wel heeft begint het hele riedeltje weer van voren af aan voor mij
Die man aan de telefoon zei ook, een gezin kan het beter allemaal hebben tegelijk dan ben je er sneller vanaf.
Vermaken als in kleren?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Moeten ze er vanaf zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik weet niet hoeveel voetbalplaatjes je normaal hoort te krijgen bij de appie, maar 50 pakjes op 65 euro aan boodschappen lijkt mij erg veel..
nja de reden dat we haar lieten testen was omdat ze gisterochtend wakker werd met hoesten en verhoging, dat hield de hele ochtend aan en verdween daarna als sneeuw voor de zon. Nu helemaal nergens last van.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had m'n nicht ook, haar jongste dochter kreeg maar geen klachten en heeft wekenlang binnen gezetentot de laatste van het gezin eventjes klachtenvrij was. Waarschijnlijk was zij juist de eerste van het gezin, maar klein kind he, totaal geen klachten.
denk het het wel, die vrouw pakje gewoon een stapel en gaf ze mee.quote:
omdat de actie is afgelopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het het wel, die vrouw pakje gewoon een stapel en gaf ze mee.
Andere jaren stonden er ook koters achter dranghekken te bedelen om die dingen
ah oke. Ik volg dat allemaal nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat de actie is afgelopen
zelfscan dan krijg je 't gelijk te zienquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. Ik volg dat allemaal niet
Mevrouw was ook zo vriendelijk om mij er op te wijzen dat d tandpasta 1+2 gratis was zodat ik nog terug kon rennen voor een extra tube
daar doe ik niet aan. Ik ben ouderwetsquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfscan dan krijg je 't gelijk te zien
1+1 toch, anders heb ik er gister te weinig meegenomen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. Ik volg dat allemaal niet
Mevrouw was ook zo vriendelijk om mij er op te wijzen dat d tandpasta 1+2 gratis was zodat ik nog terug kon rennen voor een extra tube
Zonde van je tijd. Ik race zo die winkel door alles scannend via mijn telefoon.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan. Ik ben ouderwets
prodent 1+1quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1+1 toch, anders heb ik er gister te weinig meegenomen.
Mweh, de rij bij de zelfscan is bij m'n Jumbo vaak langer dan die voor de normale kassa.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Ik race zo die winkel door alles scannend via mijn telefoon.
don't care, liever meer tijd dan meer werkquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Ik race zo die winkel door alles scannend via mijn telefoon.
oh kleine Jumbo zeker? Ik ga altijd bij XL daar hebben ze iets van in de 50 zelfscan kassa´squote:Op woensdag 17 februari 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de rij bij de zelfscan is bij m'n Jumbo vaak langer dan die voor de normale kassa.
De XL is sowieso de hemel bij die kleine buurtsuper hierquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
[..]
oh kleine Jumbo zeker? Ik ga altijd bij XL daar hebben ze iets van in de 50 zelfscan kassa´s
Geen enorme nee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:05 schreef Haags het volgende:
[..]
oh kleine Jumbo zeker? Ik ga altijd bij XL daar hebben ze iets van in de 50 zelfscan kassa´s
Ieuw.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Jumbo met z'n pindakaaspaaseitjes
heb puur met zeezout meegenomenquote:
Ik liep gister langs de kilozakken, maar m'n kleren zitten al te strak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb puur met zeezout meegenomen
en een kilozak voor op het werk
vuur veel lager zettenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga dat spek toch maar weer met extra bak&braad bakken hoor. Hier komt gewoon veel te weinig vet uit en de hele tiefeszooi knettert elke keer aan
neem er voor mij ook 1 mee aub.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ente-olst-wijhe.html
Gaan we weer.
buiten in de tuinquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is dat ik geen idee heb waar ik een perenboom moet laten, anders...
Mooie bloesems ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is dat ik geen idee heb waar ik een perenboom moet laten, anders...
Ja, nee, dat lukt me op korte termijn niet.quote:
Hier stond vroeger wel altijd een pruimenboom in de tuin, dus een perenboom moet ook wel lukkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, dat lukt me op korte termijn niet.
ik kan nog niet kiezen wat ik wil gaan doen. ik denk dat ik ga wandelen. Hardlopen zou ook nog ene optie zijnquote:
Andere pit pakken.quote:
is al de kleinste pit.quote:
Intrigerend wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al de kleinste pit.
En nee ik ga het niet op een sudderplaatje zetten
Nog vegan ook zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb gewoon spek waar nauwelijks vet aan zit kennelijk
varkenshaas?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb gewoon spek waar nauwelijks vet aan zit kennelijk
Het is een wonder.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
discovery channel cringe weer hoor.. soort mighty ships over een cruise praam.
'het schip maakt miraculeus genoeg z'n eigen drinkwater'
Nee dan dit verhaalquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
discovery channel cringe weer hoor.. soort mighty ships over een cruise praam.
'het schip maakt miraculeus genoeg z'n eigen drinkwater'
Tondeuse.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan dit verhaalhttps://nos.nl/artikel/23(...)nog-wat-salaris.html
![]()
Zouden ze ook een kapper aan boord hebben?
tja ik was al lang gedrostquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan dit verhaalhttps://nos.nl/artikel/23(...)nog-wat-salaris.html
![]()
Zouden ze ook een kapper aan boord hebben?
Op zo'n boot iemand vinden die dat wat boeit, is NOG moeilijkerquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Haar knippen is niet zo'n uitdaging, haar knippen zodat het er fatsoenlijk uitziet, da's de uitdaging.
ARBO wetgeving is er ook nog niet zo heel lang..quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Haar knippen is niet zo'n uitdaging, haar knippen zodat het er fatsoenlijk uitziet, da's de uitdaging.
Wel een mal wereldje wat ik er zo van lees, die scheepvaart.
Deze opmerking raakt kant noch walquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zo'n boot iemand vinden die dat wat boeit, is NOG moeilijker![]()
Als je haar maar kort genoeg is om niet in allerlei machines getrokken te worden is het allang goed denk ik
Nee, maar daarom juist. Bij gebrek aan tondeuse kan je altijd zelf de irritante plukken wegknippen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zo'n boot iemand vinden die dat wat boeit, is NOG moeilijker![]()
Als je haar maar kort genoeg is om niet in allerlei machines getrokken te worden is het allang goed denk ik
US is een flippoquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ken geen grotere ijdeltuiten dan filipijnen
en US
Er zal toch wel een voorschrift zijn dat lange haren verbiedt in verband met draaiende machines?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deze opmerking raakt kant noch wal
nee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zal toch wel een voorschrift zijn dat lange haren verbiedt in verband met draaiende machines?
Dus voortaan kunnen we hem Rodrigo noemen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verklaart wel veel. Flippen hebben ook altijd van die sterke verhalen.
Lovejoy of bon Jovi in alle mogelijke spelfoutsvormenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus voortaan kunnen we hem Rodrigo noemen?
niet te zeggen, ja hij hoest enzo en heeft dezelfde soort klachten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet ziek ervan, of...
Weet je meteen van wie je het hebt.
Bij sommige bedrijven is een haarnetje in geval van lang haar wel verplicht om die reden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zal toch wel een voorschrift zijn dat lange haren verbiedt in verband met draaiende machines?
\Bij Lovejoy moet ik altijd aan deze kerel denkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Lovejoy lijkt me wel wat. US is vast een shemale
je pic is doodquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
\Bij Lovejoy moet ik altijd aan deze kerel denken
[ afbeelding ]
komt door die link van flesquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik hier op Fok reclames van Visit Dubai.
Over nutteloos gesproken.
Ik over een of andere sportlegging voor vrouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik hier op Fok reclames van Visit Dubai.
Over nutteloos gesproken.
TITANICquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
\Bij Lovejoy moet ik altijd aan deze kerel denken
[ afbeelding ]
Ik kijk eigenlijk het liefst naar het laatste uur.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de kerstvakantie nog eens gekeken; die film ken ik echt van begin tot einde.
https://www.dailymotion.com/video/x2ogn03quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, ik schoot weer in de 1998-modus.
Ooit eens in Tuschinski gezien. Bioscoop kraakte lekker meequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de kerstvakantie nog eens gekeken; die film ken ik echt van begin tot einde.
Ik vond 'm in Wolf of Wallstreet ook erg goed.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
leo moet gewoon verzuipen in films, enige waar die goed in is
Ja, was zaterdag 25 jaar geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Take That was al uit elkaar toen zie ik.
Denk dat hij best ondergewaardeerd is als acteur.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond 'm in Wolf of Wallstreet ook erg goed.Die hele film trouwens.
Hij blijft wel een beetje een babyface houden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij best ondergewaardeerd is als acteur.
Oh ja, die kan ik ook wel weer eens aanzetten. Ooit, als ik weer eens een avond alleen zit, want Joop z'n commentaar erop ga ik niet lang volhouden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Tijdje geleden weer eens Gilbert Grape gekeken, die is tof.
Marvin's Room vond ik ook mooi. En Leo is heerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die kan ik ook wel weer eens aanzetten. Ooit, als ik weer eens een avond alleen zit, want Joop z'n commentaar erop ga ik niet lang volhouden.
In Florence?quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie wel mogelijkheden voor een minimeet dan.
Oh, die ken ik niet!quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Marvin's Room vond ik ook mooi. En Leo is heerlijk.
Dan wel in Oktober, want dan ben ik er hopelijk zelf ookquote:
Sowieso niet in hartje zomer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan wel in Oktober, want dan ben ik er hopelijk zelf ook
Nee, lijkt mij ook niks. Ik heb eigenlijk altijd wel in het najaar vakantie, of in Aprilquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso niet in hartje zomer.
Ik ook, meestal april.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niks. Ik heb eigenlijk altijd wel in het najaar vakantie, of in April
Ik heb laatst m'n Djosergidsen weggegooid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu wil ik gewoon even bladeren in de reisgids van de reisorganisatie![]()
Die ken ik niet. Even op de site kijken dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst m'n Djosergidsen weggegooid.
Naar FLorence, zonder ons.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan wel in Oktober, want dan ben ik er hopelijk zelf ook
Ja, en om het weer een jaar uit te stellen, weet niet of ik dat wel wil...quote:
We houden moedquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, en om het weer een jaar uit te stellen, weet niet of ik dat wel wil...
maar goed het is nog ver weg. Er zijn dan iig een hoop mensen al gevaccineerd enzo... Ik hoef nu nog niet te vrezen voor annulering..
Rondjes lopen ditdat.quote:
Werkquote:
Gewoon part II aanmakenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werk
We willen deze TT zo lang mogelijk koesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |