quote:Op maandag 15 maart 2021 19:56 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat vervelend TolStoi, hopelijk krijgt ie t zelf snel door. En poep in de onderbroek vond ik ook echt goor![]()
Leuk die uitspraken, ik heb inmiddels een uitsprakenboekje aangeschaft. Hier heeft Casper uit een of ander anderstalig filmpje met een bizon “boi boi” of zoals hij t zegt “boei boei” opgepikt en nu heet een bizon hier boei boei. En ook echt iedereen om ons heen neemt dat over inmiddels![]()
Hij mocht ook zelf een ixxi uitkiezen, dit moest aan de muur in zijn slaapkamer
Boes? Al is dat meer een stier dan een bizon, maar die zegt wel dat soort dingen. Ik zag hem laatst op tv voorbij komen. Geweldig vond ik dat vroeger, maar ze hadden er hier geen interesse in :’(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ben ik blij dat we de zindelijkheids-fase gehad hebben. Drama was het met kleuter, maar hij poepte gewoon niet op school, dus echte problemen heeft het niet opgeleverd, alleen frustratie aan beide kanten. Maar vandaag, met 5,5 jaar, melde hij trots dat hij voor het eerst op school gepoept heeft!
Wij hebben een uitnodiging van het cb gehad, maar ik weet niet welke afspraak dit is. Ze zijn dan 3j9m, dan krijgen ze nog geen prikken toch? Voor ons wel van belang want zonder prikken ga ik alleen, met prikken samen. De vorige afspraak ging niet door, dus ik weet niet wat voor afspraak we nu krijgen, alleen sowieso de ogentest want er zat een knutselbrilletje bij die ze alvast kunnen versieren.
Niet om je de moed te ontnemen, maar deze situatie duurde bij Willem tot een paar maanden na z’n vierde verjaardag. Niks aan de hand, want het is ook goed gekomen.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:55 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Klopt, plassen gaat nu weer beter. Hij wordt begin juli 4 jaar.
We leggen er verder geen druk, over een paar weken weer een poging. Poepen in de onderbroek doet ie (gelukkig voor ons) ook niet. Dan poept ie gewoon niet, tot na 2 uur de aandrang weer komt en hij weigert het op het potje te proberen, dus dan krijgt ie gewoon zonder gedoe een luier en dan is het in 5 seconden gepi(o)ept.
Volgens mij krijgen ze met 3j9m wel vaccinaties.quote:Op maandag 15 maart 2021 23:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Boes? Al is dat meer een stier dan een bizon, maar die zegt wel dat soort dingen. Ik zag hem laatst op tv voorbij komen. Geweldig vond ik dat vroeger, maar ze hadden er hier geen interesse in :’(
En wat ben ik blij dat we de zindelijkheids-fase gehad hebben. Drama was het met kleuter, maar hij poepte gewoon niet op school, dus echte problemen heeft het niet opgeleverd, alleen frustratie aan beide kanten. Maar vandaag, met 5,5 jaar, melde hij trots dat hij voor het eerst op school gepoept heeft!
Wij hebben een uitnodiging van het cb gehad, maar ik weet niet welke afspraak dit is. Ze zijn dan 3j9m, dan krijgen ze nog geen prikken toch? Voor ons wel van belang want zonder prikken ga ik alleen, met prikken samen. De vorige afspraak ging niet door, dus ik weet niet wat voor afspraak we nu krijgen, alleen sowieso de ogentest want er zat een knutselbrilletje bij die ze alvast kunnen versieren.
Nee het liedje heet boi da cara preta, wat ik er zo van kon vinden is het een Portugees kinderliedquote:Op maandag 15 maart 2021 23:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Boes? Al is dat meer een stier dan een bizon, maar die zegt wel dat soort dingen. Ik zag hem laatst op tv voorbij komen. Geweldig vond ik dat vroeger, maar ze hadden er hier geen interesse in :’(
Haha!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:27 schreef Nolita het volgende:
NJ! Heerlijk.![]()
Oproep voor de afspraak 3j9m hebben we een maand geleden binnen gekregen (is pas in juni.) er zat idd iets bij om de ogentest te oefenen. Laatste keer met haar op het cb is met 2j2m geweest.
En peuters. Ze kan enorm krijsen als iets haar niet zint, maar draait daarin snel bij als we bij ons standpunt blijven. Afgelopen week zei ze aan tafel op de vraag of ze nog wat vlees wilde: ‘nee, bedankt voor het vragen, maar ik hoef niet meer’. Haha dit kwam er enorm wijs uit.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij hebben sinds kort ook speelafspraakjes met een buurjongetje. Die komt heel schattig met zn vader of moeder aanbellen om te vragen of de kapitein komt buiten spelen en soms spelen ze bij elkaar
ze gaan straks ook naar dezelfde school, dus hartstikke leuk als ie daar al iemand kent
Wat staat ie te stralenquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mijn lieve U. is vandaag 3 geworden. ❤ Helaas ook dit jaar geen groot feestje, dus dan maar thuis uitbundig uitgepakt.![]()
[ afbeelding ]
Hij is al zo groot, maar als ik naar hem kijk zie ik nog steeds mijn lieve kleine baby. ❤
Gefeliciteerd! Wat een feestelijk plaatje zegquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mijn lieve U. is vandaag 3 geworden. ❤ Helaas ook dit jaar geen groot feestje, dus dan maar thuis uitbundig uitgepakt.![]()
[ afbeelding ]
Hij is al zo groot, maar als ik naar hem kijk zie ik nog steeds mijn lieve kleine baby. ❤
quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hiervoor dé oplossing! Mijn nichtje heeft 3 jongens, waarvan de oudste 2 echt een paar weken schelen met mijn kinderen. Haar oudste en mijn oudste zitten bij elkaar in de klas en zijn nu beste vrienden. Dit hoop ik ook voor onze beider nummer 2’s, dan hebben we 2 playdates in 1 en kan ik gewoon met mijn nichtje wijnen ondertussenquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:33 schreef exode het volgende:
Ik zou nu niet weten hoe ik de speeldates van Juul ook nog in moet plannen.![]()
Juul is helemaal gefascineerd door ninja's, die zitten in haar nieuwe lievelingsserie 'Noddy'. De hele dag door rent ze door de woonkamer terwijl ze 'ie aa, jaa, wie ah wooh' roept.
Ik heb laatst nog een 10 minuten gesprek van de opvang gehad, gewoon telefonisch. Vond ik ook heel fijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:55 schreef Lemijn het volgende:
Lastig hè PKM? Als je kind niet goed wordt gezien of anders wordt behandeld dan je zelf zou doen. Ik probeer dat los te laten omdat het met de jaren steeds meer zal voorkomen. En het helpt ook wel dat Jacob zelf dergelijke incidenten veel sneller vergeten is dan ik. Maar het is voor mij wel noodzakelijk dat ik minstens zoveel leuke verhalen hoor van de opvang, waaruit blijkt dat hij wordt gezien en gewaardeerd. Dat is lastiger in deze tijd maar desnoods zou ik er expliciet om vragen. Wij hebben één leidster die net zo lang kwebbelt als pre-corona en ik haal elke maandag mijn hart op aan haar verhalen bij het ophalen. En ik vertel zelf ook wel eens iets, wat ik leuk of moeilijk vind, oa om te checken of ze hetzelfde kind zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:27 schreef Nanuke het volgende:
Ons buitenkind is helemaal in z'n nopjes met ons stukje moestuin. Man heeft nu zelfs maar voor hem z'n eigen kindergereedschap gekocht. Ik ben wel benieuwd of hij het nog steeds interessant vindt als het straks niet meer een grote zandbak is.![]()
Plaatje bij het praatje.Wat lekker zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mijne krijg ik maar matig enthousiast voor natuur/bos/strand/dieren helaas.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op maandag 22 maart 2021 10:27 schreef Nanuke het volgende:
Ons buitenkind is helemaal in z'n nopjes met ons stukje moestuin. Man heeft nu zelfs maar voor hem z'n eigen kindergereedschap gekocht. Ik ben wel benieuwd of hij het nog steeds interessant vindt als het straks niet meer een grote zandbak is.![]()
Plaatje bij het praatje.Mijn ervaring: ze blijven het leuk vinden. Vorig jaar (toen was hij 3) zijn we begonnen met wat bakken in de tuin. Het planten, zien groeien, water geven, plukken en opeten uit eigen tuin, alles was fantastisch. Dit jaar hebben we van betonblokken een grote bak gemaakt ipv de pallethouten bakken van vorig jaar. Hij helpt met alles. Zo leuk om te zien! Hij heeft samen met papa besloten welke planten er in komen en heeft ook echt zelf dingen uitgekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama, maak je een foto van mijn Elsa haar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |