Mooie foto NJ! Ondeugende blik heeft ze!
Klinkt als een goede beslissing Lemijn! Overigens herken ik de rest eigenlijk niet. Ik vind ze nu juist zoveel makkelijker. Em heeft zich omgekleed voordat ik haar ook maar kan vragen dat te doen (in tegenstelling tot grote broer die ik wel moet blijven aansporen), ze eten vrijwel zonder gedoe (uitgezonderd de opmerking ‘dit vind ik niet lekker’ van Lala bij alles wat we niet wekelijks eten) en spelen zonder gedoe samen (mits broer er niet bij is).
Ze zijn gisteren ook weer bij de kleuters gaan wennen, deze keer is de opvangjuf ook even weggegaan en zijn ze langer geweest. Ze vonden het wel een beetje raar dat de kleuterjuf niet wist wie wie was. “Lala is Lala en Em is Em”.
Hier geen speelafspraakjes, alleen met hun nichtje van bijna 4. Die gaat haar verjaardag ook echt al met een kinderfeestje vieren. Ze wilden wel graag dat een jongetje van school kwam logeren, maar dat heb ik toch nog even afgehouden

En ik denk dat ze toch nog geen prikken krijgen bij de cb-afspraak. In de brief staat heel specifiek dat ze gewogen en gemeten worden, en dat er daarna naar de ontwikkeling gekeken wordt. Meer niet. En ik heb het cb-boekje van kleuter erbij gepakt en hij kreeg ook pas met 4j3m zijn laatste inenting, en die afspraak was niet uitgesteld oid. Ik ga dus op goed geluk alleen, en anders werkt mijn man toch thuis op 5 minuten fietsen, dat zou lang genoeg moeten zijn om alsnog te komen.