Wat klote! Is het dan nu vanwege het niet testen dan niet ook zelfs 10 dagen thuis i.p.v. 5? Sterkte/succes!quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:09 schreef aapieannie het volgende:
leidster van het kdv heeft corona, dus ik zit met de kleintjes in quarantaine. Ze zouden vandaag mogen testen maar dat doen we niet. Dus gerekend vanaf vrijdag zitten we tot maandag thuis.
Wel heftig want best veel leidsters zijn besmet!
Hahaha, geweldig!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:11 schreef twist02 het volgende:
Oké, deze kan ik jullie echt niet onthouden:
We proberen Pitbull duidelijk te maken dat-ie op het potje of op de wc moet poepen en plassen, maar het komt nog niet echt over, zeg maar.
Net zit-ie overduidelijk op z'n stoel in z'n luier te poepen.
Ik: "Als je dat nu gewoon op je potje doet; dat is precies hetzelfde. Dat kun je echt wel, hoor!"
Pitbull: "Maar mama, wat zingde Elsa?"
Ik: "Hè, wat?"
Pitbull: "Da's nu te LAAAAT!"
Echt, je kon me opvegen...![]()
Klopt, daarom tot maandag. Afgelopen vrijdag was het laatste contact moment van de jongens met de leidster.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:51 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Wat klote! Is het dan nu vanwege het niet testen dan niet ook zelfs 10 dagen thuis i.p.v. 5? Sterkte/succes!
Leuk stukje over tellen bij jonge kinderen: klik. Dus ze is bepaald niet laatquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef NicolasJoy het volgende:
Gisteren telde ze ineens tot 10. Misschien is het wel heel laat, geen flauw idee, maar ik was zó trots, beschamend gewoon haha.
Leuk stukje tekst. Willem is dus erg gemiddeldquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:10 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Leuk stukje over tellen bij jonge kinderen: klik. Dus ze is bepaald niet laaten begrijpt waarschijnlijk matig wat ze doet.
Jacob, 3.5 jaar en volgens mij behoorlijk bemiddeld, bakt er in ieder geval nog weinig van. Ik herken bij hem ook erg het verschil tussen subiteren en resultatief tellen: ik kan wel zien dat er 3 auto's liggen, hij weet/ziet dat prima, maar als ik hem vraag om ze te tellen dan zegt hij 'een, twee, zes, acht!' En als ik daarna vraag hoeveel het er dus zijn dan is het antwoord waarschijnlijk: 'twaalf!' .
.
Ook heeft hij een poos veel beter geteld dan nu. Het is alweer heel lang 1 2 3 6 neven 10 8 9 10.
Ah zo. Blijft naar!quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:09 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Klopt, daarom tot maandag. Afgelopen vrijdag was het laatste contact moment van de jongens met de leidster.
We zijn daarna verder nergens geweest. Alleen de oudste wel op school maar zij zou volgens de beslisboom wel naar school mogen. Wij kiezen er zelf voor om haar thuis te houden.
Oh tof, ga ik lezen!quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:10 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Leuk stukje over tellen bij jonge kinderen: klik. Dus ze is bepaald niet laaten begrijpt waarschijnlijk matig wat ze doet.
Jacob, 3.5 jaar en volgens mij behoorlijk bemiddeld, bakt er in ieder geval nog weinig van. Ik herken bij hem ook erg het verschil tussen subiteren en resultatief tellen: ik kan wel zien dat er 3 auto's liggen, hij weet/ziet dat prima, maar als ik hem vraag om ze te tellen dan zegt hij 'een, twee, zes, acht!' En als ik daarna vraag hoeveel het er dus zijn dan is het antwoord waarschijnlijk: 'twaalf!' .
.
Ook heeft hij een poos veel beter geteld dan nu. Het is alweer heel lang 1 2 3 6 neven 10 8 9 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |