abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198048306
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 23:38 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ja, ik tweette dit in de eerste 5-10 minuten van de uitzending. Uiteindelijk is er inderdaad wel wat meer weerstand gekomen van andere gasten. Maar vind het nog steeds waanzinnig dat Engel überhaupt serieus wordt genomen. Dit soort randdebielen zou je zoveel mogelijk moeten negeren. Iedere brugklasser kan binnen no-time opmerken dat ie de wetenschappelijke feiten ernstig verdraait en constant leugens verkondigt.
Willem Engel is voorzitter van een partij die het niet eens is met de maatregelen. Even los van zijn persoonlijke kennis vind ik het onnodig om hem weg te zetten als een randdebiel en hem moet negeren. Je wil juist op een goede manier inhoudelijk in gesprek om aan te geven waar hij mis zit.
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 23:41:29 #302
236264 crew  capricia
pi_198048323
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 23:37 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Lammert begrijpt niet dat het voor het kabinet een uitwisselingskwestie is. Men vindt het fysieke primaire onderwijs dusdanig belangrijk dat extra verspreiding door de basisscholen op de koop wordt toegenomen. Zolang de andere maatregelen voldoende remmen om te ziekenhuizen niet te laten overstromen vinden ze het prima.

Een verstandige regering had al in de zomer een goed plan gemaakt voor het veilig openen en open houden van scholen. Italië heeft dat bijvoorbeeld wel gedaan, daar is vanaf de zomer nooit meer een landelijke schoolsluiting geweest. Dan zijn wel extra veiligheidsmaatregelen op scholen nodig.
Correct.
Al moet ik hier wel bij opmerken dat er inmiddels wat basisscholen en KDV's gesloten zijn vanwege uitbraken van de Britse variant. Ondanks alle maatregelen.
Ze maken zich daar ook steeds meer zorgen.

De opening van de skigebieden zou 17 feb zijn. Is inmiddels ook afgelast.
Er gaan daar steeds meer stemmen op om toch weer strenger te worden.

Het blijft jojo-en. Overal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')