SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee want mijn favo plaat is eindelijk binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wereld, de politiek, Thierry-boys, kaas?
Hmm, morgenvroeg weerquote:
Muziekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee want mijn favo plaat is eindelijk binnen
[ afbeelding ]
Plus natuurlijk dat het scheelt dat de mooiste vrouw van de wereld je eigen vriendin is. Word je vanzelf vrolijk.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Muziek
Met die mooiste vrouw heb je pech. Die heb ik al whoehahaha
Nee, is nou niet een van de levensvragen die ik mezelf dagelijks stel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ben een beetje poepjes aan het laten
weet je hoe snel die er uit komen?
er ontbreekt wat in je opvoeding danquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, is nou niet een van de levensvragen die ik mezelf dagelijks stel eerlijk gezegd
Maar jij weet het dus wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er ontbreekt wat in je opvoeding dan
Nou een trage gerrie haalt dat echt niet hoorquote:
zo'n hete die er net zo heet uit komt als dat ie er uit gaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een trage gerrie haalt dat echt niet hoor
Die heb ik niet zo vaak, heb alleen een exodus als ik pech heb met sperzieboontjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n hete die er net zo heet uit komt als dat ie er uit gaat
vaker pittig etenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik niet zo vaak, heb alleen een exodus als ik pech heb met sperzieboontjes.
moet je er een vlammetje bij houden, heb je die scooter niet nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het hier er veel harder uitkomt. zeker wel 30 km. Soms maak ik ook ineens zon vaart naar voren
*maakt notitie*quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je er een vlammetje bij houden, heb je die scooter niet nodig.
is je konthaar ook gelijk weg
Daar heb ik meestal niet zo'n last van, de kipkerrie van de Chinees hier is soms behoorlijk pittig dat de pepers er in drijven alsof het stukjes paprika zijn maar dar merk ik vrij weinig van.quote:
minder sushi etenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Het is mij nog niet gelukt om even van de stoel omhoog te zweven
Een keertje Thais proberen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal niet zo'n last van, de kipkerrie van de Chinees hier is soms behoorlijk pittig dat de pepers er in drijven alsof het stukjes paprika zijn maar dar merk ik vrij weinig van.
Daar bestaat de helft van dit topic uit.quote:
Met goede vis is het echt lekker maar die soja geeft het wel wat smaak jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had laatst een portie sushi bij m'n rijsttafel.
Maar ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo lyrisch over zijn
zonder wasabi of sojasaus is t echt smakeloos.. en de smaak die er aan zit is dan ook alleen soja of wasabi
Snap dat ook niet zo, de keren dat ik bij een sushitent heb gegeten neem ik altijd wel een paar van die dingen voor het idee maar vind het warme vlees toch een heel stuk smaakvollerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had laatst een portie sushi bij m'n rijsttafel.
Maar ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo lyrisch over zijn
zonder wasabi of sojasaus is t echt smakeloos.. en de smaak die er aan zit is dan ook alleen soja of wasabi
ja nou, ik geloof wel dat er goede vis in zat. maar dat 'echt lekker' neuh. dat wil ik echt nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met goede vis is het echt lekker maar die soja geeft het wel wat smaak ja
ja precies dat!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, de keren dat ik bij een sushitent heb gegeten neem ik altijd wel een paar van die dingen voor het idee maar vind het warme vlees toch een heel stuk smaakvoller
Huehuequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, de keren dat ik bij een sushitent heb gegeten neem ik altijd wel een paar van die dingen voor het idee maar vind het warme vlees toch een heel stuk smaakvoller
koffie met suikerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies dat!
sushi is een beetje als slappe koffie zonder suiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |