abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 11:11:55 #51
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203485079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:59 schreef Tokus het volgende:

[..]
Ik vond het nogal een raar segment. Het voelde aan alsof het de eerste dag van training was, want op zo'n manier sprak Luke tegen Grogu, maar er moeten toch al minimaal een paar weken voorbij zijn gegaan.
Er lijkt inderdaad een tijdgat te zijn. Zal vast wel een verklaring voor zijn/komen. :P
Kan zijn dat ze eerst ergens anders zijn heen gegaan. En de naam van de betreffende planeet is nog niet bekend vreemd genoeg.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 11:16:27 #52
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203485140
https://www.express.co.uk(...)aby-yoda-disney-plus

Interessante kijk op de keuze die gesteld wordt.
Enorme spoilers, dus voor diegene die ep6 nog niet gezien heeft: niet lezen!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:42:50 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_203485604
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Er lijkt inderdaad een tijdgat te zijn. Zal vast wel een verklaring voor zijn/komen. :P
Kan zijn dat ze eerst ergens anders zijn heen gegaan. En de naam van de betreffende planeet is nog niet bekend vreemd genoeg.
Denk dat de voornaamste verklaring is dat de gemiddelde Amerikaan anders begint te huilen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2022 @ 11:52:30 #54
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_203485779
quote:
tering, wat is die site onleesbaar met alle shit middenin dat artikel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 12:06:39 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203485963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:52 schreef Tokus het volgende:

[..]
tering, wat is die site onleesbaar met alle shit middenin dat artikel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 3 februari 2022 @ 21:55:05 #56
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_203494855
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind de art in de aftiteling geweldig :9
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 3 februari 2022 @ 21:59:15 #57
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_203494936
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_203498109
Gave aflevering weer.

boba fett mocht er dan niet inzitten maar ik heb hem ook niet echt gemist om eerlijk te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_203498212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:39 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gave aflevering weer.

boba fett mocht er dan niet inzitten maar ik heb hem ook niet echt gemist om eerlijk te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After the Galactic Empire came to power, Tano went into hiding on Thabeska and Raada disguised as "Ashla." Following the evacuation of Raada, Tano joined Senator Bail Organa's growing rebel movement. She became the manager of his intelligence network and adopted the codename "Fulcrum." As Fulcrum, Tano provided intelligence to various rebel factions including Hera Syndulla's Spectres rebel cell. Tano took a particular interest in Syndulla's rebels because one of their members, a Jedi named Kanan Jarrus, had begun to train his own Padawan, Ezra Bridger. In addition, Tano's efforts against the Empire brought her into contact with the Dark Lord of the Sith Darth Vader—who, unknown to her, was actually her former master, Anakin Skywalker—as well as the Imperial Inquisitors known as the Fifth Brother and the Seventh Sister, but it also gave her the chance to reunite with Rex. Following the mission to Malachor, Tano became lost to the rubble and shadows of the Sith temple and was believed by many, including Jarrus and Bridger, to have perished during a duel with Darth Vader.

However, Tano was unexpectedly saved from Vader's wrath by a future Ezra Bridger, who pulled her through a portal into the World Between Worlds, a dimension of the Force connecting all time and space. After a confrontation with Darth Sidious, who desired access to the dimension, Tano returned to her time, promising Bridger that she would find him once she returned.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 februari 2022 @ 08:53:47 #60
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_203498216
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:39 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gave aflevering weer.

boba fett mocht er dan niet inzitten maar ik heb hem ook niet echt gemist om eerlijk te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, dat probleem heb je altijd als je later pas personages gaat bedenken die zowel voor als na een bekend verhaal meedoen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:01:39 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_203501293
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:53 schreef Tokus het volgende:

[..]
Tsja, dat probleem heb je altijd als je later pas personages gaat bedenken die zowel voor als na een bekend verhaal meedoen.
de reactie daarboven toont alleen wel aan hoe goed Filoni dat in het geheel kan verweven. Door prequel, OT, sidequels en sequels aan elkaar te plakken maakt hij er wonderwel een coherent geheel van.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 februari 2022 @ 13:06:08 #62
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_203501381
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
de reactie daarboven toont alleen wel aan hoe goed Filoni dat in het geheel kan verweven. Door prequel, OT, sidequels en sequels aan elkaar te plakken maakt hij er wonderwel een coherent geheel van.
o, daar ben ik het zeker mee eens. Het helpt natuurlijk ook dat Filoni uitvoerig heeft meegewerkt aan The Clone Wars serie en die verhalen en personages dus goed kent, en dat al heeft moeten inpassen tussen de oude films. (in tegenstelling tot de schrijvers van de sequel-trilogie, die geen idee hadden wat ze aan het doen waren).
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:13:18 #63
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203501513
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind de art in de aftiteling geweldig :9
Die keuze is redelijk duidelijk.

Ook lullige stelling trouwens "je moet kiezen".
pi_203501593
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 08:52 schreef babylon het volgende:

[..]
After the Galactic Empire came to power, Tano went into hiding on Thabeska and Raada disguised as "Ashla." Following the evacuation of Raada, Tano joined Senator Bail Organa's growing rebel movement. She became the manager of his intelligence network and adopted the codename "Fulcrum." As Fulcrum, Tano provided intelligence to various rebel factions including Hera Syndulla's Spectres rebel cell. Tano took a particular interest in Syndulla's rebels because one of their members, a Jedi named Kanan Jarrus, had begun to train his own Padawan, Ezra Bridger. In addition, Tano's efforts against the Empire brought her into contact with the Dark Lord of the Sith Darth Vader—who, unknown to her, was actually her former master, Anakin Skywalker—as well as the Imperial Inquisitors known as the Fifth Brother and the Seventh Sister, but it also gave her the chance to reunite with Rex. Following the mission to Malachor, Tano became lost to the rubble and shadows of the Sith temple and was believed by many, including Jarrus and Bridger, to have perished during a duel with Darth Vader.

However, Tano was unexpectedly saved from Vader's wrath by a future Ezra Bridger, who pulled her through a portal into the World Between Worlds, a dimension of the Force connecting all time and space. After a confrontation with Darth Sidious, who desired access to the dimension, Tano returned to her time, promising Bridger that she would find him once she returned.
ok. ik heb rebels ook gezien maar Ashoka was toch al vrij voor de val van de empire? dus tijdens de originele trilogie was ze gewoon er. dus waarom was ze niet bij die end battle? of was ze toen in de "world betwen worlds"?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_203503058
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
ok. ik heb rebels ook gezien maar Ashoka was toch al vrij voor de val van de empire? dus tijdens de originele trilogie was ze gewoon er. dus waarom was ze niet bij die end battle? of was ze toen in de "world betwen worlds"?
Ik kopieer gewoon van wookiepedia :)
pi_203503987
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:32 schreef babylon het volgende:

[..]
Ik kopieer gewoon van wookiepedia :)
ah ok, mischien dat ze dit nog duidelijk maken in de toekomst. bijvoorbeeld in de Ashoka serie die eraan komt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 februari 2022 @ 10:07:19 #67
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_203516071
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
ok. ik heb rebels ook gezien maar Ashoka was toch al vrij voor de val van de empire? dus tijdens de originele trilogie was ze gewoon er. dus waarom was ze niet bij die end battle? of was ze toen in de "world betwen worlds"?
omdat ze nog niet bedacht was.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 5 februari 2022 @ 14:12:50 #68
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203520265
https://tweakers.net/geek(...)komt-in-mei-uit.html
Obi One komt mogelijk in Mei naar Disney+
Ashoka zou in 2022 beginnen met opnames, mogelijk eind van het jaar uitgebracht worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 05-02-2022 16:47:52 ]
pi_203523402
Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten eigenlijk. Dat marvel universum was eerst leuk omdat het vrij overzichtelijk was, totdat er een pleur series opdoken. Nu met Star Wars hetzelfde. Ben er niet weg van. Had na Daredevil en the Mandalorian wel mogen stoppen bij beide universums.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 18:21:38 #70
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203523556
Ben zeer benieuwd naar de eerste echte trailer van Obi-Wan.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:27:42 #71
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_203530901
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:13 schreef Solstice1 het volgende:
Zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten eigenlijk. Dat marvel universum was eerst leuk omdat het vrij overzichtelijk was, totdat er een pleur series opdoken. Nu met Star Wars hetzelfde. Ben er niet weg van. Had na Daredevil en the Mandalorian wel mogen stoppen bij beide universums.
Net als bij Marvel redt je het prima als je je beperkt tot de films. De rest is verbreding en verdieping, maar niet absoluut nodig voor het begrijpen van een verhaal.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_203533574
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 14:12 schreef SiGNe het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)komt-in-mei-uit.html
Obi One komt mogelijk in Mei naar Disney+
Ashoka zou in 2022 beginnen met opnames, mogelijk eind van het jaar uitgebracht worden.
De serie Andor komt ook nog, seizoen 2 zou zelfs al in de herfst in ontwikkeling gaan. Mando seizoen 3 misschien ook nog dit jaar/begin volgend jaar? Drukke tijden *O*
  zondag 6 februari 2022 @ 12:30:03 #73
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203537341
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 08:36 schreef lord_bono het volgende:

[..]
De serie Andor komt ook nog, seizoen 2 zou zelfs al in de herfst in ontwikkeling gaan. Mando seizoen 3 misschien ook nog dit jaar/begin volgend jaar? Drukke tijden *O*
Oh, die had ik nog niet eens van gehoord..

Wel apart eigenlijk dat ze nu heel erg op deze tijd focussen, ik dacht dat Disney richitng the High Republic wilde gaan?

Aan de anderen kant is dit ook wel weer een flínk stuk beter dan de laatste 3 films dus blij dat ze dat verder laten liggen.
  FOK!fotograaf zondag 6 februari 2022 @ 13:12:51 #74
364681 over_hedge
pi_203538025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Net als bij Marvel redt je het prima als je je beperkt tot de films. De rest is verbreding en verdieping, maar niet absoluut nodig voor het begrijpen van een verhaal.
Bij marvel zijn de films goed. Bij star wars is dat een ander verhaal :'( (de laatste 3 dan vooral)

En als je bij marvel loki niet gezien hebt dan mis je toch aardig wat info
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203539659
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Bij marvel zijn de films goed. Bij star wars is dat een ander verhaal :'( (de laatste 3 dan vooral)

En als je bij marvel loki niet gezien hebt dan mis je toch aardig wat info
Sowieso alle nieuwe D+ series van Marvel zijn vrijwel een must.
  FOK!fotograaf zondag 6 februari 2022 @ 15:09:14 #76
364681 over_hedge
pi_203539697
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:06 schreef babylon het volgende:

[..]
Sowieso alle nieuwe D+ series van Marvel zijn vrijwel een must.
Mwa. Hawkeye niet echt. Mis je weinig aan. De wintersoldier ook niet echt.
WandaVision ligt er beetje aan wat voor rol ze in docter strange gaat hebben en hoeveel ze dan uitleggen.
Loki wel vrij belangrijk.

Mis ik dan nog een serie?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203539950
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mwa. Hawkeye niet echt. Mis je weinig aan. De wintersoldier ook niet echt.
WandaVision ligt er beetje aan wat voor rol ze in docter strange gaat hebben en hoeveel ze dan uitleggen.
Loki wel vrij belangrijk.

Mis ik dan nog een serie?
What If
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 februari 2022 @ 15:41:35 #78
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203540088
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Mwa. Hawkeye niet echt. Mis je weinig aan. De wintersoldier ook niet echt.
WandaVision ligt er beetje aan wat voor rol ze in docter strange gaat hebben en hoeveel ze dan uitleggen.
Loki wel vrij belangrijk.

Mis ik dan nog een serie?
Een vrij grote rol blijkbaar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 6 februari 2022 @ 16:39:10 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_203540698
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Bij marvel zijn de films goed. Bij star wars is dat een ander verhaal :'( (de laatste 3 dan vooral)

En als je bij marvel loki niet gezien hebt dan mis je toch aardig wat info
Punt is dat je het allemaal prima los kunt kijken. Het is voor jezelf wat leuker als je de rest ook kent, zeker. Maar je kunt prima alles los van elkaar kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_203580690
Mm. ik weet nog niet zo goed wat ik nou precies hier van vond :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203582701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:38 schreef over_hedge het volgende:
Mm. ik weet nog niet zo goed wat ik nou precies hier van vond :D
Matige aflevering. Dat is tenminste mijn mening.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_203582715
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Matige aflevering. Dat is tenminste mijn mening.
Ik vond de aflevering op zich goed. Maar tegenvallen voor een finale van een seizoen. Als het ergens midden in het seizoen geweest was, was het gewoon prima. Maar voor een finale vond ik het tegenvallen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 februari 2022 @ 19:06:07 #83
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_203587681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Matige aflevering. Dat is tenminste mijn mening.
behoorlijk mee eens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Tokus op 09-02-2022 19:21:16 ]
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_203588576
Een erg lang gerokken finale waar niet veel spanning in zat want de uitkomst kon je al voorspellen. De droideka's vond ik wel positief, ze zien er veel beter uit dan de versies in de prequel trilogy. De CGI is daar in 20 jaar enorm verbeterd!

Ik hoop dat Obi Wan een betere serie wordt en hopelijk niet terug op Tatooine.
pi_203588672
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:06 schreef Tokus het volgende:

[..]
behoorlijk mee eens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die power ranger slaan nergens op
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 9 februari 2022 @ 19:55:18 #86
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203588946
Prima afronding en ik heb nog wat nieuws geleerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 februari 2022 @ 20:01:28 #87
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_203589136
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef zipcon het volgende:
Een erg lang gerokken finale waar niet veel spanning in zat want de uitkomst kon je al voorspellen. De droideka's vond ik wel positief, ze zien er veel beter uit dan de versies in de prequel trilogy. De CGI is daar in 20 jaar enorm verbeterd!
deze waren ook 4x zo groot.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 februari 2022 @ 20:03:08 #88
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_203589190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja die power ranger slaan nergens op
heel dat gevecht zat vol met dingen die nergens op slaan. Echt ongelofelijk hoe ze zo'n slecht einde aan het seizoen konden maken.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:20:52 #89
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203589790
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef thedeedster het volgende:
Prima afronding en ik heb nog wat nieuws geleerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens de junioren hier thuis was het een andere raket andere kleur. Moet nog even terug kijken
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_203590141
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik vond de aflevering op zich goed. Maar tegenvallen voor een finale van een seizoen. Als het ergens midden in het seizoen geweest was, was het gewoon prima. Maar voor een finale vond ik het tegenvallen
Eens. Verder heeft het seizoen niet veel toegevoegde waarde gehad voor Boba Fett, alleen wat backstory. The Mandalorian heeft uiteindelijk uiteindelijk Grogu weer terug, heeft er een echte vriend met Boba bij. Boba zal dan ook vast terugkomen zodra Mando weer hulp nodig heeft.

Had eigenlijk alleen een trailer/hint naar een andere serie verwacht. Of dat Crimson Dawn achter de Pykes zat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2022 @ 21:14:01 #91
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203590669
Ik snap die toegift niet. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203591135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:14 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap die toegift niet. :@
Cobb Vanth in de Bacta Tank met de Modifier er bij. Of te wel, hij leeft nog en komt terug :9
pi_203591323
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:14 schreef Netsplitter het volgende:
Ik snap die toegift niet. :@
Ik snapte wel meer dingen niet.

- onherkenbare en onbekende vijanden.
- lasers kunnen niet eens een muurtje omschieten.
- chaotisch battlefield.
- wonderbaarlijke genezingen.

5/10
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 9 februari 2022 @ 22:58:36 #94
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_203592404
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef thedeedster het volgende:
Prima afronding en ik heb nog wat nieuws geleerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was me ook al opgevallen, maar hij was in de tussentijd wel in het paleis geweest om de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op te halen.

Maar ik ben het wel eens met de meeste commentaren. Prima aflevering, maar als seizoensfinale mweh.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_203592663
We mogen al uitkijken naar de volgende serie, Obi-Wan Kenobi op 25 mei:
https://www.starwars.com/news/obi-wan-kenobi-premiere-date
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2022 @ 09:55:26 #96
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203594896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]
Cobb Vanth in de Bacta Tank met de Modifier er bij. Of te wel, hij leeft nog en komt terug :9
Ah. Vond het al vreemd om hem zo te introduceren en dan lullig dood te laten gaan.

Vond het geen waardig seizoenseinde helaas.
De serie begon zeer sterk, maar eindigde voor mij helaas niet op hetzelfde niveau. Jammer.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:45:56 #97
498815 -Mellon-
Vriend in het Sindarijns
pi_203598279


[ Bericht 100% gewijzigd door -Mellon- op 10-02-2022 23:53:16 ]
pi_203606098
ik vond het wel een toffe aflevering.

ja het was een beetje lang en uitgetrokken en sommige dingen waren een beetje onlogisch. maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_203623511
Filoni en Favreau doen gewoon niks anders dan fanservice. Echt fucking alles moet voorbij komen en aan elkaar gerijgd worden, waardoor het voelt alsof het hele Star Wars universum bestaat uit 20 planeten, waarvan Tatooine de belangrijkste is… zo ongelofelijk knullig en kinderachtig allemaal
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  zaterdag 12 februari 2022 @ 19:21:42 #100
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203632571
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 02:08 schreef Ruse het volgende:
Filoni en Favreau doen gewoon niks anders dan fanservice. Echt fucking alles moet voorbij komen en aan elkaar gerijgd worden, waardoor het voelt alsof het hele Star Wars universum bestaat uit 20 planeten, waarvan Tatooine de belangrijkste is… zo ongelofelijk knullig en kinderachtig allemaal
Vooral dat alles zich praktisch afspeelt op Tatooine. Begin die planeet wat beu te worden.
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')