Zit jji alleen maar op dat soort sites?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh lol ja ik weet dat ik niet de enige ben. Maar ik lees dus wel eens mee op zo'n weersite (heet 'weerwoord')
Nou wat mij betreft kunnen ze die pagina beter omdopen naar ''slechtweerwoord'' want praktisch alle lui die daar posten willen maar een ding: Kou, tyfusveel regen, temperaturen onder normaal en het liefst zo min mogelijk droge zonnige dagenStelletje weirdo's haha.
Als daar dus topics verschijnen met termen als: "Dramatisch! Walgelijk weer op komst", dan weet ik dat het droog en zonnig gaat worden met waarschijnlijk temperaturen boven normaal![]()
Alleen maar is ook weer gelijk in het extreme.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zit jji alleen maar op dat soort sites?![]()
Weet je zeker dat je het niet verward met het andere covid-topic?
Daar hebben we jou voor, jij ratelt wel door.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh.... playtime!![]()
![]()
Klinkt alsof er in jouw gereedschapskist nog meer spannende dingen zitten dan in die van Rutte!![]()
Zit er ook een ratel bij?
Mag niet meer volgens Ipa.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Daar hebben we jou voor, jij ratelt wel door.
Dus je laat je niet muilkorven?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mag niet meer volgens Ipa.![]()
"Voorkom zwaar ademen, kreunen of gillen", luidt het advies volgens Ipa.![]()
Dat wordt niks hoor.![]()
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus je laat je niet muilkorven?
Klinkt alsof ik daar zo bij zou passen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh lol ja ik weet dat ik niet de enige ben. Maar ik lees dus wel eens mee op zo'n weersite (heet 'weerwoord')
Nou wat mij betreft kunnen ze die pagina beter omdopen naar ''slechtweerwoord'' want praktisch alle lui die daar posten willen maar een ding: Kou, tyfusveel regen, temperaturen onder normaal en het liefst zo min mogelijk droge zonnige dagenStelletje weirdo's haha.
Als daar dus topics verschijnen met termen als: "Dramatisch! Walgelijk weer op komst", dan weet ik dat het droog en zonnig gaat worden met waarschijnlijk temperaturen boven normaal![]()
Dan heb ik niets te vrezen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!![]()
Was ik al gewend door de overheid.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik daar zo bij zou passen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik daar zo bij zou passen.
In dat andere topic in de gebruikelijke -hatelijke/cynische/alles is kut modus- rondjes aan het posten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:55 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens algemene klacht/constatering: veel Blauw hier.
[ afbeelding ]
Waar zijn de gewone users?
Teveel blauw....quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:55 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis met levend worden opgegeten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou ja... niets te vrezen....
[ afbeelding ]
Ik zal wel vragen om een andere kleur. Maar wel beetje racistisch van je hoor! #Bluelivesmatterquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:55 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee sure, lijkt me idd enig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Niets mis met levend worden opgegeten.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zal wel vragen om een andere kleur. Maar wel beetje racistisch van je hoor! #Bluelivesmatter
Goh.... ik kwam hele andere plaatjes tegen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee sure, lijkt me idd enig.
[ afbeelding ]
Google geeft persoonlijke resultaten op basis van je eerder vertoonde zoekopdrachten en online geschiedenis....quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goh.... ik kwam hele andere plaatjes tegen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Google geeft persoonlijke resultaten op basis van je eerder vertoonde zoekopdrachten en online geschiedenis....
[ afbeelding ]
Suuuure.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tieners in huis, he?!![]()
In deze tijd op vakantie gaat hier al een tijdje niet ivm schoolgaand kind, maar onze mei- of zomervakantie zouden we nu wel aan het plannen zijn anders. Alleen al het vooruitzicht zou zo fijn zjin.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik probeer in normale tijden ook altijd m'n (verre) vakantie te plannen rond deze tijd, als je dan terug komt in NL is het zoveel lichter.
Vandaag valt het best mee en ontwikkelt zich voorwaar best een aardige discussie. Zo zou het vaker mogen zjinquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In dat andere topic in de gebruikelijke -hatelijke/cynische/alles is kut modus- rondjes aan het posten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |