Die hadden wij vandaag. Boh, wat lekker!quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb daarnet de stoofpot van gort en koolrabi uit Flavour gemaakt. Lekker zegHet is prima comfort food, je slobbert het zo naar binnen.
Klinkt toch als een leuke avond!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yotam heeft weer een nieuw boek! Het heet Comfort en gaat dus over comfort food![]()
[ afbeelding ]
Een preview van het boek kan je hier vinden, 47 pagina's.
Ter ere van dit boek was Yotam op 12 november in Afas Live en wij waren daarbij. Het was een leuke avond maar het was eigenlijk meer een avond waarop hij over zichzelf en zijn boek vertelde door middel van een interviewster dan dat we er nou echt iets van opgestoken hebben op culinair gebied. We konden daar ook het boek kopen, dat is wel erg leuk natuurlijk.
Hier taan wij ook tussen
[ afbeelding ]
Het boek gaat dus over comfortfood. Er staan weer heerlijke gerechten in. Meestal geen gerechten waarvoor je uren achtereen in de keuken staat. Het zijn wel heel veel vleesrecepten, dat vind ik persoonlijk een beetje jammer. Ik heb liever vlees als optie, niet als hoofdingrediėnt.
Dat is wel een goed idee, ga ik hier ook opperen. Al mezzes op het oog?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met kerst willen we, net als vorig jaar, een Ottolenghi mezze voor 2 maken. Binnenkort maar eens uitzoeken wat we gaan maken. Nu al trek in!
quote:
Nog niet. Ik heb de knolselderij met gorgonzolaroom voor over een paar dagen op de planning staan. Ben daar erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Heb jij nog andere recepten gemaakt uit Comfort?
Oeh, klinkt heerlijk. Wel zonder de koriander uiteraard.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kick om deze Ultimate Winter Couscous te pluggenDe stukjes abrikoos en ingelegde citroen zorgen voor lekkere smaakbommetjes in elke hap.
https://ottolenghi.co.uk/pages/recipes/ultimate-winter-couscous
Ik vond het erg lekker met maar mijn vriend zat zonder koriander ook te smullen. Zonder abrikoos of ingelegde citroen mis je wel echt iets.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oeh, klinkt heerlijk. Wel zonder de koriander uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |