Heb jij nog wel eens geen 'snel klaar' gerechten op het menu? Teach me!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:10 schreef Donna het volgende:
Absoluut. Ik was er echt ZO aan toe. Wel weer druk de avondspits met koken etc. Moet weer even wat 'snel klaar' gerechten op het menu zetten haha.
Haha op vrije dagen maak ik nog wel eens ovenschotels enzo, iets wat langer duurt iig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Heb jij nog wel eens geen 'snel klaar' gerechten op het menu? Teach me!
Jeetje wat zwaar.. is ze dan overdag erg moe? Of lijkt ze gewoon minder slaap nodig te hebben? 1 à 2 uurtjes per nacht is niet te doen nee.. wat kan het toch zwaar zijn allemaal zeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:20 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij hebben een paar goede nachten gehad. Doorslapen van ~ 20 uur tot 6 uur. Of ja, doorslapen.. Dan komt ze 1 of 2 keer meestal..
Maar nu alweer 3 nachten achter elkaar hel. Tussen 19 en 20 naar bed. Slapen tot 22 á 23 uur. En dan is het gebeurt... Ze is echt heel lief hoor. Ze wil knuffelen, kletsen, lachen... maar ze slaapt gewoon niet meer. Vannacht ook tot 4 uur bezig geweest. En om 5 uur kwam de oude zus.
Ik was al niet fit, maar op een uurtje slaap.. raap mij maar op. Drie nachten achter elkaar maar 1-2 uurtjes; schiet mij maar af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze krijgt een mullet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje wat zwaar.. is ze dan overdag erg moe? Of lijkt ze gewoon minder slaap nodig te hebben? 1 à 2 uurtjes per nacht is niet te doen nee.. wat kan het toch zwaar zijn allemaal zeg!
Donna fijn dat het goed is gegaan, snap ook wel dat je er weer aan toe bent!
In het kader van BFD, we zijn weer aan het oefenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze krijgt een mullet![]()
Ze slaapt nu overdag (te) veel. Dus beetje dag-nacht ritme naar de klote. Maar ja, wat moet je.. Ze valt nu om van vermoeidheid, dus kunnen haar moeilijk wakker houden, wordt ze niet leuker van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze valt meestal dus in slaap tussen 3 en 4 nu. Slaapt dan tot we haar wakker maken ivm opvang oid. Totaal verkeerd ritme gewoon.
De dagen dat ze niet naar de opvang gaat laten we haar gewoon liggen. Maar krijgen dan het ritme nog niet 'omgezet' zeg maar. Dan blijft ze overdag bijtanken wat ze 's nachts tekort is gekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is er geen mogelijkheid om haar een dagje thuis te houden zodat jullie haar niet wakker hoeven te maken NJ? Dan slaapt ze misschien een stuk langer waardoor ze overdag wat minder slaapt.
Verder is een nieuwe baby heel leuk hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:48 schreef Framblij89 het volgende:
Jemig @:NicolasJoy wat heftig.. maar inderdaad, hoe krijg je dit ritme weer om. Wou dat ik de gouden tip had voor jullie
Het brabbelen stopt dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:12 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje wat een situatie NJ ook! Er is een fijne insta slaaptipsvoorbaby die ook persoonlijk advies geeft. Lees er goede tips, heb ook de slaaptraining daar vandaan.
Maar baby's die brabbelen, zoals sun aangeeft, die slapen vaak prima weer in. Die van ons gaat ook vaak een half uu liggen gillen en feesten maar ligt op zijn eigen kamer dus ik kan me afsluiten. En dan slaapt hij daarna wel weer in. Ze mogen best even wakker zijn en als ze niet gaan huilen, nou ja kan jij weer verder slapen misschien haha.
Ik val overdag gewoon in slaap na het eten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:56 schreef QuattroF het volgende:
Wat heftig NJ! Ik vind de tip van Sunshine om haar een dagje uit te laten slapen inderdaad een goede. Hopelijk werkt dat? En kun je niet om en om een nachtje ergens anders slapen om allebei bij te slapen? Of desnoods een oppas regelen die de nacht bij haar blijft zodat jullie kunnen bijslapen? Vergeet jezelf niet hoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje wat zwaar.. is ze dan overdag erg moe? Of lijkt ze gewoon minder slaap nodig te hebben? 1 à 2 uurtjes per nacht is niet te doen nee.. wat kan het toch zwaar zijn allemaal zeg!
Donna fijn dat het goed is gegaan, snap ook wel dat je er weer aan toe bent!
In het kader van BFD, we zijn weer aan het oefenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ze krijgt een mullet![]()
Haha, dat matje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cutie is het toch!Resistance is futile.
Hij ligt er wijs bij zo! De tv wordt hier inderdaad ook wel interessant gevonden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef Seven. het volgende:
Hier kan hij langer naar kijken dan naar z'n Tiny Love
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |