Ik vond 'm ook superzacht!quote:Op maandag 1 maart 2021 16:08 schreef Donna het volgende:
Ik wilde beide keren de placenta wel graag zien. Het is toch wel mooi vind ik, maar hoef er verder niks mee. Ze hebben het wel netjes gevraagd.
A-tje gaat ook elke avond al voor 19u naar bed. En G ook, dus heb lekker de hele avond voor mezelf!
Dat ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:26 schreef MaJo het volgende:
Ik vond de placenta er gaaf uitzien maar ik hoefde het niet al te lang te zien, vond het toch een beetje onsmakelijk
bij een keizersnede is het ook minder gebruikelijk. Ik heb m toen ook niet gezien maar ja, plat op je rug zie je uberhaupt niet zo veel verderquote:Op maandag 1 maart 2021 17:55 schreef 1inamelon het volgende:
Hier in Duitsland hebben ze bij beide geboortes niet eens gevraagd of ik de placenta wilde zien. Ook niks erover gezegd dus ik ga er van uit dat er niks afwijkends mee was. Ik heb er ook verder geen gevoel bij.
Jaaaaren geleden, toen ik bij de geboorte van mijn nichtje was in Nederland, hield de verloskundige onverwacht (voor mij) de placenta omhoog. Ik schrok me rot
Bij mij hadden ze 'm apart gelegd en toen we weer op de kamer waren kwam de vpk vragen of we de placenta nog wilden zien. Kwam ze aan met een bakje met 'smots'.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:45 schreef SQ het volgende:
[..]
bij een keizersnede is het ook minder gebruikelijk. Ik heb m toen ook niet gezien maar ja, plat op je rug zie je uberhaupt niet zo veel verder![]()
Bij de eerste heb ik 'm alleen gezien en bij de tweede heb ik gevraagd of ik er even in mocht knijpenHet is een warme sponzige homp vlees.
oh en alle 3 weggegooid, ik hecht daar persoonlijk geen waarde aan. Net als navelstompjes(daar hebben we bij deze baby wel extra lang van mogen genieten trouwens
)
Wat attentquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze 'm apart gelegd en toen we weer op de kamer waren kwam de vpk vragen of we de placenta nog wilden zien. Kwam ze aan met een bakje met 'smots'.
Navelstompjesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:45 schreef SQ het volgende:
[..]
bij een keizersnede is het ook minder gebruikelijk. Ik heb m toen ook niet gezien maar ja, plat op je rug zie je uberhaupt niet zo veel verder![]()
Bij de eerste heb ik 'm alleen gezien en bij de tweede heb ik gevraagd of ik er even in mocht knijpenHet is een warme sponzige homp vlees.
oh en alle 3 weggegooid, ik hecht daar persoonlijk geen waarde aan. Net als navelstompjes(daar hebben we bij deze baby wel extra lang van mogen genieten trouwens
)
Ik was na een bevalling van 35 uur ook niet helemaal lekker dus na een paar seconden vond ik het wel bestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ja.
Volgens mij is het weer fotodag toch?![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het trouwens met het ritme bij jullie @:NicolasJoy ?
Navelstompje, wat meurde dat dingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:45 schreef SQ het volgende:
[..]
)
Daar zit je echt op te wachten danquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze 'm apart gelegd en toen we weer op de kamer waren kwam de vpk vragen of we de placenta nog wilden zien. Kwam ze aan met een bakje met 'smots'.
Ha, fijn dat je die hormonen ten goede in kon zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 13:22 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Navelstompjeswaarom zou je die bewaren?
Ik stond net bijna 3 kwartier in de rij om pasfoto’s te laten maken van Zusje (vrijdag moet ik haar paspoort aanvragen). Ben ik eindelijk aan de beurt, zegt de fotograaf doodleuk ja nee baby’s doen we alleen op afspraak. Toen bleek ik toch nog genoeg hormonster te zijn om het toch gedaan te krijgenBaby’s moeten hier als ze nog niet zelf kunnen zitten liggend op de foto. Ik ben nu op de trap gaan liggen en heb haar vastgehouden en haar hoofd bleef precies even stil toen hij afdrukte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vandaag alleen thuis met aapie en wat heb ik een respect voor alleenstaande moeders/huismoeders/vaders/mensen waarvan de partner weer ergens op locatie werktIk was vanaf half 7 in touw en het lukte me om 11 uur pas om te kolven, zodra ik 1 seconde uit beeld was begon hij te piepen. Ik had hem even op bed gelegd om te kolven maar na 10 minuten was het weer huilen, dus ik met kolfbh en die flessen eraan naar boven
Uiteindelijk sliep hij nog een half uur voor hij weer wakker werd. Hij is ontzettend uitgerust omdat hij vannacht 12 uur aan een stuk heeft geslapen
En dorst als een paard! Elke 2,5 uur krijsen van de honger.
Gelukkig is hij ook heel lief en ging hij als een gek rollen toen ik hem even op ons bed legde om een wasje in de wasmachine te stoppenHij ligt nu weer sinds een half uur op bed, ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt
Edit: het werd een slaapje van drie kwartier gevolgd door een dramatische huilbui om een fles (nu zat er 2 uur tussen!) en de tweede poepluier van de dag. Het zou me niet verbazen als zijn tandjes doorkomen, de luiers meuren een uur in de wind en zijn groenig
[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 02-03-2021 15:15:49 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Goede foto(dag)!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ja.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of er met 6 maand een sprong of iets is. (Vast wel, maar ik ontken nog even alles). Maar ehm.. kut weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vindt het schitterend buiten.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Te cute!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J is duidelijk geen swaddle typeHandjes in de lucht als hij slaapt, vrijwel altijd!
Lekker gewandeld in de zon vandaag, lunch bij de bakker gehaald en op een bankje bij de kerk gezeten.
Was wel frisjes, dus hij was lekker ingepakt in zijn warme pakje en muts!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:06 schreef PKM het volgende:
Lekker trainen ook! Geconcentreerd bekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vindt het schitterend buiten.![]()
Als het sprong is, is het nog meer een fase! Dus dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:25 schreef Hilmo het volgende:
Wat een top foto's weer!
En ja dacht ook sprong met 6 maanden NJ. Pittig nog steeds
Voordeel aan de tweede is dat je weet: het gaat weer over.... Ooit.![]()
Ik heb 'm echt wel een minuut uitgebreid bekeken en vastgehouden en gevoeld enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:26 schreef MaJo het volgende:
Ik vond de placenta er gaaf uitzien maar ik hoefde het niet al te lang te zien, vond het toch een beetje onsmakelijk
Mooie ogenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ja.
[ afbeelding ]
Lekkere bolle toet krijgt zequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Gelukkig lacht ze wel heel veel, maakt veel goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J is duidelijk geen swaddle typeHandjes in de lucht als hij slaapt, vrijwel altijd!
Lekker gewandeld in de zon vandaag, lunch bij de bakker gehaald en op een bankje bij de kerk gezeten.
Was wel frisjes, dus hij was lekker ingepakt in zijn warme pakje en muts!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:06 schreef PKM het volgende:
Jaaaa, weer een foto van Poffertje met haar leuke koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vindt het schitterend buiten.![]()
Resistance is futile.
Wat een heerlijke fotoquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:05 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij gaat het goed met m'n zoon. 's morgens als ik kolf ligt hij naast mij te chillen in bed. En 's avonds wieg ik hem in slaap. Verder regel ik vaak flesjes de laatste voeding 's avonds en als hij vervolgens 's nachts nog gaat spoken, dan haal ik hem er gewoon uit. Hij slaapt beter en tegenwoordig eindigt het ook vaak naast mij in bed. Dus dat helpt. En dan voel ik me minder ontaard.
Ik werk nu van 08:00 tot minstens 22:00 's avonds. En dan niet het soort werken van 's avonds even een mailtje checken maar gewoon non-stop achter die laptop. In de weekenden ook zeker 4 tot 6 uur aan het werk per dag. Volgens m'n man ben ik echt best vaak chagrijnig (en ik ben echt geen humeurig type). Ik besefte vandaag dat ik de afgelopen 3 weken niet één keer mijn huis verlaten heb, met uitzondering van 3 uitstapjes.. naar kantoor. Dus ik heb dit geëscaleerd. Ik ken niemand die zo stressbestendig is als ikzelf, maar dit houdt niemand lang vol.
Ik wil gewoon lekker tijd doorbrengen met deze leukerd:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |