SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.quote:
jij kijkt nooit op de verpakking wat je kooptquote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.
Hoe gaan wij dit nu oplossen?
Aanklagen die winkel en de producent ook maar meteen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.
Nou qua kleur leek het op elkaarquote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kijkt nooit op de verpakking wat je koopt?
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aanklagen die winkel en de producent ook maar meteen.![]()
Het heeft vast aan de andere ingrediënten gelegen dan en niet aan de paddenstoelen. Want die zijn altijd lekker.
maar natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou qua kleur leek het op elkaar
Some lousy job fucked up our queen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
mja nee pasta hahaha niet zo goed bij elkaar
Krijg serieus de hele dag dit soort vragen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Some lousy job fucked up our queen.
Zeg dat wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Het valt allemaal niet mee lieve mensen
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Het valt allemaal niet mee lieve mensen
Probeer er niets van op te lopen, straks weer lekker de horeca in, kun je weer dartelen zoals het hoort.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg serieus de hele dag dit soort vragen.
vandaag weer een bank die te groot was. Ik zei dat meneer zelf verantwoordelijk was voor het controleren of de bank wel naar binnen zou passen. Zei die dat ik dat toch echt was want wij hebben hem die bank verkocht en hoe wij dat nou gingen oplossen.
Dus stelde voor dat ik ook kon googlen naar een verhuislift maar meneer dat zelf ook kon. Heb hem niet meer gesproken
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Rianne van dorsten is niet het lekkerste wijf ooit. Okselhaar
Ze zit er ook wat tusseninquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Rianne van dorsten is niet het lekkerste wijf ooit. Okselhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |