SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.quote:
jij kijkt nooit op de verpakking wat je kooptquote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.
Hoe gaan wij dit nu oplossen?
Aanklagen die winkel en de producent ook maar meteen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.
Nou qua kleur leek het op elkaarquote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kijkt nooit op de verpakking wat je koopt?
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aanklagen die winkel en de producent ook maar meteen.![]()
Het heeft vast aan de andere ingrediënten gelegen dan en niet aan de paddenstoelen. Want die zijn altijd lekker.
maar natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou qua kleur leek het op elkaar
Some lousy job fucked up our queen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
mja nee pasta hahaha niet zo goed bij elkaar
Krijg serieus de hele dag dit soort vragen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Some lousy job fucked up our queen.
Zeg dat wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Het valt allemaal niet mee lieve mensen
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Probeer er niets van op te lopen, straks weer lekker de horeca in, kun je weer dartelen zoals het hoort.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg serieus de hele dag dit soort vragen.
vandaag weer een bank die te groot was. Ik zei dat meneer zelf verantwoordelijk was voor het controleren of de bank wel naar binnen zou passen. Zei die dat ik dat toch echt was want wij hebben hem die bank verkocht en hoe wij dat nou gingen oplossen.
Dus stelde voor dat ik ook kon googlen naar een verhuislift maar meneer dat zelf ook kon. Heb hem niet meer gesproken
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Rianne van dorsten is niet het lekkerste wijf ooit. Okselhaar
Ze zit er ook wat tusseninquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Rianne van dorsten is niet het lekkerste wijf ooit. Okselhaar
Bitterbal's cocktailbarquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer er niets van op te lopen, straks weer lekker de horeca in, kun je weer dartelen zoals het hoort.
Word ik ook te oud voorquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer er niets van op te lopen, straks weer lekker de horeca in, kun je weer dartelen zoals het hoort.
Dan maar huisjesmelken, kun je ons hier meer vermaken ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Word ik ook te oud voor![]()
' ja bal. Het is rustig. Je kan je uitklokken. ' oh nee bal, je kan niet weg, je kan aan de bar gaan zitten want het wordt misschien toch nog druk'
Hoe gaan wij dit oplossen?!
Expert stopcontacten vervangen en schilderwerken.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maar huisjesmelken, kun je ons hier meer vermaken ook.
Moet je dat ook fysiek met zo'n kaartje doen en worden dan ook alleen je 'geklokte' uren betaald?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Word ik ook te oud voor![]()
' ja bal. Het is rustig. Je kan je uitklokken. ' oh nee bal, je kan niet weg, je kan aan de bar gaan zitten want het wordt misschien toch nog druk'
Hoe gaan wij dit oplossen?!
ja met code of gewoon opschrijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je dat ook fysiek met zo'n kaartje doen en worden dan ook alleen je 'geklokte' uren betaald?
Heb je al eerder gezegd, koop of run je eigen zaak.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met code of gewoon opschrijven
En ja
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met code of gewoon opschrijven
En ja
Geen zin inquote:Op maandag 15 februari 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al eerder gezegd, koop of run je eigen zaak.
En dan zeg je tegen Ruben, ho Ruben klok maar uit maar blijf maar even aan de bar wachten want het is straks druk.
Ja vaak wordt daar ook op geletquote:Op maandag 15 februari 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
That suckssssssssss
Ik zou altijd eerst poepen, daarna bedenken dat je nog was vergeten te plassen, dus nog een keer naar de wc, jas aan, tas pakken, sleutels zoek want waar had je die ook alweer, terug naar je desk om je telefoon te pakken, nog even stilstaan of je toch nog niet iets bent vergeten, beetje treuzelen en dan pas uitklokken
Je kunt die toko volgens mij echt nomineren voor meest walgelijk bedrijf van Nederlandquote:Op maandag 15 februari 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al eerder gezegd, koop of run je eigen zaak.
En dan zeg je tegen Ruben, ho Ruben klok maar uit maar blijf maar even aan de bar wachten want het is straks druk.
Jaaaa dikke doei, met zo'n werkgever kwam ik geen minuut eerderquote:Op maandag 15 februari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vaak wordt daar ook op geletMaar ik ben niet zo van dat geneuzel ook. Begon ook vaak eerder bv als ik moest openen in mijn eigen tijd.
Maar echt gratis voor zon werkgever daar gaan zitten wachten trek ik niet
Ja trek het zelf niet zo goed dat je dan open gaat en de helft nog niet gedaan isquote:Op maandag 15 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt die toko volgens mij echt nomineren voor meest walgelijk bedrijf van Nederland
[..]
Jaaaa dikke doei, met zo'n werkgever kwam ik geen minuut eerder
Dat is uit 2014 of zoquote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is dit zo'n tering verslavend spelletjehttps://play2048.co/
En jij nietquote:
Je kan er wel een boek over schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja trek het zelf niet zo goed dat je dan open gaat en de helft nog niet gedaan isMaar dat werd toen ook tege mij gebruikt. Toen ik zei geen standby diensten te willen of dat ze maar tot bepaalde tijd konden bellen ofzo. Zei ze serieus dat ik zelf wel altijd te vroeg was en dat geen probleem vond...
Maar was ook een raar mens
Ja weet ik, maar heb het laatst weer herontdekt, helaasquote:Op maandag 15 februari 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is uit 2014 of zoMaar heel verslavend inderdaad. Snel mee opgehouden
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |