SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.quote:
jij kijkt nooit op de verpakking wat je kooptquote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.
Hoe gaan wij dit nu oplossen?
Aanklagen die winkel en de producent ook maar meteen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag pasta met een 4 kazen saus gekocht dacht ik. kom ik thuis blijkt een paddestoelen saus in het verkeerde vakje te hebben gestaan. Deze vond ik niet zo lekker.
Nou qua kleur leek het op elkaarquote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kijkt nooit op de verpakking wat je koopt?
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aanklagen die winkel en de producent ook maar meteen.![]()
Het heeft vast aan de andere ingrediënten gelegen dan en niet aan de paddenstoelen. Want die zijn altijd lekker.
maar natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou qua kleur leek het op elkaar
Some lousy job fucked up our queen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
mja nee pasta hahaha niet zo goed bij elkaar
Krijg serieus de hele dag dit soort vragen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Some lousy job fucked up our queen.
Zeg dat wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Het valt allemaal niet mee lieve mensen
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Probeer er niets van op te lopen, straks weer lekker de horeca in, kun je weer dartelen zoals het hoort.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg serieus de hele dag dit soort vragen.
vandaag weer een bank die te groot was. Ik zei dat meneer zelf verantwoordelijk was voor het controleren of de bank wel naar binnen zou passen. Zei die dat ik dat toch echt was want wij hebben hem die bank verkocht en hoe wij dat nou gingen oplossen.
Dus stelde voor dat ik ook kon googlen naar een verhuislift maar meneer dat zelf ook kon. Heb hem niet meer gesproken
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Rianne van dorsten is niet het lekkerste wijf ooit. Okselhaar
Ze zit er ook wat tusseninquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Rianne van dorsten is niet het lekkerste wijf ooit. Okselhaar
Bitterbal's cocktailbarquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer er niets van op te lopen, straks weer lekker de horeca in, kun je weer dartelen zoals het hoort.
Word ik ook te oud voorquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer er niets van op te lopen, straks weer lekker de horeca in, kun je weer dartelen zoals het hoort.
Dan maar huisjesmelken, kun je ons hier meer vermaken ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Word ik ook te oud voor![]()
' ja bal. Het is rustig. Je kan je uitklokken. ' oh nee bal, je kan niet weg, je kan aan de bar gaan zitten want het wordt misschien toch nog druk'
Hoe gaan wij dit oplossen?!
Expert stopcontacten vervangen en schilderwerken.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maar huisjesmelken, kun je ons hier meer vermaken ook.
Moet je dat ook fysiek met zo'n kaartje doen en worden dan ook alleen je 'geklokte' uren betaald?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Word ik ook te oud voor![]()
' ja bal. Het is rustig. Je kan je uitklokken. ' oh nee bal, je kan niet weg, je kan aan de bar gaan zitten want het wordt misschien toch nog druk'
Hoe gaan wij dit oplossen?!
ja met code of gewoon opschrijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je dat ook fysiek met zo'n kaartje doen en worden dan ook alleen je 'geklokte' uren betaald?
Heb je al eerder gezegd, koop of run je eigen zaak.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met code of gewoon opschrijven
En ja
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met code of gewoon opschrijven
En ja
Geen zin inquote:Op maandag 15 februari 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al eerder gezegd, koop of run je eigen zaak.
En dan zeg je tegen Ruben, ho Ruben klok maar uit maar blijf maar even aan de bar wachten want het is straks druk.
Ja vaak wordt daar ook op geletquote:Op maandag 15 februari 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
That suckssssssssss
Ik zou altijd eerst poepen, daarna bedenken dat je nog was vergeten te plassen, dus nog een keer naar de wc, jas aan, tas pakken, sleutels zoek want waar had je die ook alweer, terug naar je desk om je telefoon te pakken, nog even stilstaan of je toch nog niet iets bent vergeten, beetje treuzelen en dan pas uitklokken
Je kunt die toko volgens mij echt nomineren voor meest walgelijk bedrijf van Nederlandquote:Op maandag 15 februari 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al eerder gezegd, koop of run je eigen zaak.
En dan zeg je tegen Ruben, ho Ruben klok maar uit maar blijf maar even aan de bar wachten want het is straks druk.
Jaaaa dikke doei, met zo'n werkgever kwam ik geen minuut eerderquote:Op maandag 15 februari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vaak wordt daar ook op geletMaar ik ben niet zo van dat geneuzel ook. Begon ook vaak eerder bv als ik moest openen in mijn eigen tijd.
Maar echt gratis voor zon werkgever daar gaan zitten wachten trek ik niet
Ja trek het zelf niet zo goed dat je dan open gaat en de helft nog niet gedaan isquote:Op maandag 15 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt die toko volgens mij echt nomineren voor meest walgelijk bedrijf van Nederland
[..]
Jaaaa dikke doei, met zo'n werkgever kwam ik geen minuut eerder
Dat is uit 2014 of zoquote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is dit zo'n tering verslavend spelletjehttps://play2048.co/
En jij nietquote:
Je kan er wel een boek over schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja trek het zelf niet zo goed dat je dan open gaat en de helft nog niet gedaan isMaar dat werd toen ook tege mij gebruikt. Toen ik zei geen standby diensten te willen of dat ze maar tot bepaalde tijd konden bellen ofzo. Zei ze serieus dat ik zelf wel altijd te vroeg was en dat geen probleem vond...
Maar was ook een raar mens
Ja weet ik, maar heb het laatst weer herontdekt, helaasquote:Op maandag 15 februari 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is uit 2014 of zoMaar heel verslavend inderdaad. Snel mee opgehouden
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
RIPquote:Op maandag 15 februari 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar heb het laatst weer herontdekt, helaas
Anders ben je zeker jaquote:
Het irriteert me dat ik niet hoger dan 4096 komquote:
U riep?quote:
@wel.o.k heeft die boel destijds helemaal binnenstebuiten gehackt zodat ie precies kon zien wat er zou gaan gebeuren of zo. Die is toen tot 131.072 gekomen geloof ikquote:Op maandag 15 februari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het irriteert me dat ik niet hoger dan 4096 kom
Nee maar het is vrij zwaar om elkaar niet op te kunnen vreten eventjes, mentale instabiliteit incoming.quote:
Achquote:
ahquote:Op maandag 15 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het is vrij zwaar om elkaar niet op te kunnen vreten eventjes, mentale instabiliteit incoming.
Oh het is niet eens uitquote:Op maandag 15 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het is vrij zwaar om elkaar niet op te kunnen vreten eventjes, mentale instabiliteit incoming.
Beetje meer daarvan valt bij jou toch niet opquote:
Fuckyou zo snel? Eerst hoteldebotel het hele weekend Ikea kastjes bouwen en nu al liefdesverdriet.quote:
Been there.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moodswings. Ik denk de Overgangquote:Op maandag 15 februari 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
ah, hij wil d'r vaker bespringen, da's niet echt liefdesverdriet, dan mis je d'r hooguit
Nopes, begin maart of zo.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Been there.Regelmatig dikke tranen op Budapest Airport geplengd.
Maar komend weekend toch wel weer?
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend ook wel eens elf dagen niet, nou boehoe haha.quote:
als je continue bij iemand woont ga je er naar verlangen iemand eens 11 dagen niet te zienquote:Op maandag 15 februari 2021 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend ook wel eens elf dagen niet, nou boehoe haha.
Dit geloof ik best ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je continue bij iemand woont ga je er naar verlangen iemand eens 11 dagen niet te zien
Hoezo, je kunt elkaar toch tussentijds missen gewoon?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je daar last van had. Je hebt het wel zwaar te pakken.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
helemaal in deze tijd, man man man wat moet dat heerlijk zijnquote:
Ja maar het ligt er wel aan of je net een relatie hebt of al een aantal jaren natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moah... mijn man was de afgelopen jaren meer in het buitenland dan thuis. Zelf (samen) voor gekozen en ondanks dat alleen zijn soms heerlijk is brak het mij later op den duur toch ook wel een beetje op. Ondanks dat je dat allemaal heel rationeel kan benaderen dat dit is wat het op het moment is werkt dat niet altijd zo.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je continue bij iemand woont ga je er naar verlangen iemand eens 11 dagen niet te zien
Dik half jaar nu.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar het ligt er wel aan of je net een relatie hebt of al een aantal jaren natuurlijk.
Hoe doet die dat dan met zijn vriendin in het buitenland als ik vragen mag?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moah... mijn man was de afgelopen jaren meer in het buitenland dan thuis. Zelf (samen) voor gekozen en ondanks dat alleen zijn soms heerlijk is brak het mij later op den duur toch ook wel een beetje op. Ondanks dat je dat allemaal heel rationeel kan benaderen dat dit is wat het op het moment is werkt dat niet altijd zo.
Hoera voor Corona![]()
Ja manquote:Op maandag 15 februari 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je daar last van had. Je hebt het wel zwaar te pakken.
Die heeft dan nu gewoon even pechquote:Op maandag 15 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doet die dat dan met zijn vriendin in het buitenland als ik vragen mag?
Dat wisselt steeds.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn de grenzen toch al een tijdje van dicht?
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Heftig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Citizen.Erased op 15-02-2021 22:45:18 ]
Ach gos, wat verschrikkelijk om mee te maken voor zo’n jong meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee! Arm meiske!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt wel weer.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft dan nu gewoon even pech
Was hij lichamelijk ziek?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja is net een paar uur geleden gebeurd.
Haal de spoiler wel weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heftig
Same shit, different day
SC hopper present
Ik had hem al leeg gelatenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja is net een paar uur geleden gebeurd.
Haal de spoiler wel weer weg
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ik heb de spoiler ook geleegd.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had hem al leeg gelaten![]()
Begrijp je toch soms ook gewoon helemaal niks van hoe je besluit dat dat nog je enige 'uitweg' is....
Vermoed dat ook na corona ook buitenland tripjes wel even gebeurd zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt wel weer.
Ik heb een oudcollega gehad die tijdens de kerstdagen toch nog op de een of andere manier naar Oost-Europa gevlogen is om zijn lokale schatje daar te bezoeken
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik de helft van het jaar zo ongeveer weg zou zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vermoed dat ook na corona ook buitenland tripjes wel even gebeurd zijn
Sterkte Los, zal ook voor jouw dochtertje moeilijk zijn zoiets. Maar een beetje extra knuffelen de komende tijd.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Naja Game over. Vooral voor die kids een levenslange gedachte waarschijnlijk.
Willen jullie de spoilers even legen, dankje wel.
Ken wel mensen die ook in een uitzichtloze situatie zaten. Bij de een liep het beter af dan bij de ander.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had hem al leeg gelaten![]()
Begrijp je toch soms ook gewoon helemaal niks van hoe je besluit dat dat nog je enige 'uitweg' is....
Je zou bijna gaan verlangen naar zo’n tripje Boekarest, toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik de helft van het jaar zo ongeveer weg zou zijn
-weg-quote:Op maandag 15 februari 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou daar dus totaal niet van over de flos gaan, zeker niet met een 9 jarige dochter.
Moest er laatst wel weer eens aan denken; toch ook erg leuke tijden daar gehad. Sprak iemand die daar woont en als ik weer eens in de buurt ben gaan we wat eten/drinken daar.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan verlangen naar zo’n tripje Boekarest, toch?
Uitzichtloze situatie, geen manier zien om daar uit te komen. Dat kan ineens iemand grijpen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gekke is dat je ook dit soort verhalen wel vaker hoort.
Hoe dat mentaal voor zo iemand op dat moment werkt geen idee.... Dit is niet 'had het al jaren lang in het hoofd om te doen' ' al heel lang mee rondgelopen' 'ging al een tijd niet zo goed' of wat dan ook maar wat al gedurende een langere tijd speelt.
Tof! Ik vond het een zeer interessante stad.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest er laatst wel weer eens aan denken; toch ook erg leuke tijden daar gehad. Sprak iemand die daar woont en als ik weer eens in de buurt ben gaan we wat eten/drinken daar.
Dat soort landen staan economisch ook ineens op de rem.
Dit klinkt als iets wat Amazon (Prime) zou doen. Of CL als ze even niet goed oplet.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer 'close'. als sluitknop op een popup vertaald is naar 'dichtbij'
Sorry.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
Legoquote:Op maandag 15 februari 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat Amazon (Prime) zou doen. Of CL als ze even niet goed oplet.
Ja, maar ook gewoon te narcistisch zijn om te kunnen handelen met het feit dat je het gewoon verkloot hebt en een tijdje laidback werkt aan je eigen terugkeer. Of gewoon psychische problemen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitzichtloze situatie, geen manier zien om daar uit te komen. Dat kan ineens iemand grijpen.
Mja, dan krijg je zo’n excelletje met woordjes die je mag vertalen zonder enige context. Dan krijg je datquote:Op maandag 15 februari 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ja dit. Of de lijst is gewoon door GT gehaald.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan krijg je zo’n excelletje met woordjes die je mag vertalen zonder enige context. Dan krijg je dat
Dat kan ookquote:Op maandag 15 februari 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Of de lijst is gewoon door GT gehaald.
Vind ik gewoon een eng idee. Ik kan wel zeggen 'dat zou ik echt nooit doen' maar kennelijk werkt dat dus niet zo...quote:Op maandag 15 februari 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitzichtloze situatie, geen manier zien om daar uit te komen. Dat kan ineens iemand grijpen.
Een van mijn beste vrienden heeft jarenlang geroepen dat hij nooit een burnout zou krijgen. Toen hij er ineens middenin zat was het een zielig hoopje mens.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik gewoon een eng idee. Ik kan wel zeggen 'dat zou ik echt nooit doen' maar kennelijk werkt dat dus niet zo...
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals m'n software voor scannen. De knop 'Scannen' is vertaald met 'Zoeken'. Duurde echt veel te lang voor ik die snapte.
Ja iedereen heeft zijn grenzen wel maar ik weet ze vrij makkelijk te ontwijken in redelijk normale omstandigheden dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden heeft jarenlang geroepen dat hij nooit een burnout zou krijgen. Toen hij er ineens middenin zat was het een zielig hoopje mens.
Denk dat je sommige gevoelens lastig kunt bevatten totdat je ze hebt; en dan is de vraag hoe je er mee om gaat op dat moment.
Deze gedachten zijn echt voer voor een burn-out 2.0.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft zijn grenzen wel maar ik weet ze vrij makkelijk te ontwijken in redelijk normale omstandigheden dan.
Nee hoor totaal niet, het karakter van een Highlander krijg je echt niet zo makkelijk stuk.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze gedachten zijn echt voer voor een burn-out 2.0.
Je upgrade naar 3.0.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, het karakter van een Highlander krijg je echt niet zo makkelijk stuk.
Het hoeft maar 1 zwak moment te zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft zijn grenzen wel maar ik weet ze vrij makkelijk te ontwijken in redelijk normale omstandigheden dan.
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag heb ik van 6:45 tot 22:30 gewerktquote:Op maandag 15 februari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry maar je zegt al dat jeje grenzen ontwijkt. Weet zeker dat je sterk bent maar je grenzen moet je bewaken. Ben je moe ga slapen. Voel je alles grauw worden neem vakantie. Ga je stoer ontkennen dan komt die vandaag of morgen wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat ook te ver laatste tijd.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag heb ik van 6:45 tot 22:30 gewerkt
Dat hou ik wel even vol onder de juiste stressniveaus, maar gezond is het niet.
Heb dan ook echt behoefte aan rust; en merk dat ik in dit soort weken ook slechter slaap. Dat is voor mij wel het teken om even wat meer tijd voor mezelf te nemen.
Ergste is dat het nu pas begint, maar het werk dat ik nu goed doe gaat me wel helpen om de komende 10 weken wat rustiger te kunnen werken.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gaat ook te ver laatste tijd.
Neem een week een huisje in de bergen, zonder des Foks.
Structureel dat soort dagen maken help je niemand mee hequote:Op maandag 15 februari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag heb ik van 6:45 tot 22:30 gewerkt
Dat hou ik wel even vol onder de juiste stressniveaus, maar gezond is het niet.
Heb dan ook echt behoefte aan rust; en merk dat ik in dit soort weken ook slechter slaap. Dat is voor mij wel het teken om even wat meer tijd voor mezelf te nemen.
Nope. Been there, done that.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Structureel dat soort dagen maken help je niemand mee he
Ik dacht vroeger ook dat ik daar mezelf en Het bedrijf mee hielpquote:Op maandag 15 februari 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Been there, done that.
Moet nog heel wat jaartjes mee, dus niet vergeten voor mezelf te zorgen.
Ik kan daar af en toe nog naīef in zijn. Trek me dingen iets teveel aan, zeker als ze te veranderen zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook dat ik daar mezelf en Het bedrijf mee hielp
Ik werk best wel eens iets over, maar dat is de laatste jaren echt extreem beperkt. Zo zat ik vanavond nog eea af te handelenquote:Op maandag 15 februari 2021 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan daar af en toe nog naīef in zijn. Trek me dingen iets teveel aan, zeker als ze te veranderen zijn.
Niet geklikt, maar ik wens je wel een zachte nachtrust toe, opdat de tandenfee alle elementen in je gebit laat zitten.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CLJ8P9wnSVc/?igshid=39xgvtutb3rn
Nog even lachen voor het slapen gaan.
Dat proberen ze hier niet, kennen mij wel een beetje inmiddels.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Als je 12 uur per dag draait en nog meer dan gaan ze het vaak normaal vinden en als je dan eens na 8 uur werk aftaait krijg je van die opmerkingen als 'halve dagen???'
Dank je, ik hoop dat ik nu niet die droom krijg waarin m'n tanden afbrokkelen.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar ik wens je wel een zachte nachtrust toe, opdat de tandenfee alle elementen in je gebit laat zitten.![]()
En voor de rest van deze gehele kliek uiteraard hetzelfde gewenst!
Ja dat hoop ik dus ook niet!quote:Op maandag 15 februari 2021 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, ik hoop dat ik nu niet die droom krijg waarin m'n tanden afbrokkelen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:24 schreef kwiwi het volgende:
Lig weer lekker wakker midden in de nacht![]()
Nog zo moe?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van 1 tot 5 liggen lezen omdat ik klaar wakker was, toen nog een uurtje geslapen en nu kapot
*geeft kwoffie*quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van 1 tot 5 liggen lezen omdat ik klaar wakker was, toen nog een uurtje geslapen en nu kapot
Marokkaanse buurman heeft uien gegeten?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:11 schreef Karzai het volgende:
Moin, aangenaam die noord Afrikaanse luchtstroom.
Dit vraagt om een middagdutje straks.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga door Karzaiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:11 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marokkaanse buurman heeft uien gegeten?
Echt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ben ook blij dat het gedaan is met de vrieskou.
Accu? Wat ga je nu doen er mee?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:15 schreef Karzai het volgende:
Scooter wilde helaas niet starten vanochtend dus ik zit weer in de tram
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik probeer het vanmiddag nog en anders een nieuwe accu
Accu? Wat ga je nu doen er mee?
raarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik hou meer van regen en wind.
noordafrikaanse corona komt naar u toegewaaid deze lentequote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:11 schreef Karzai het volgende:
ah okequote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:19 schreef Karzai het volgende:
Ik breng hem, scooterzaak zit een half straatje verderop
Weet je al door wie jij te pakken bent genomen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
noordafrikaanse corona komt naar u toegewaaid deze lente
wie as in persoon? of variant?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je al door wie jij te pakken bent genomen?
Voel je je al wat beter?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
wie as in persoon? of variant?
beide zijn voor mij gissen
ik vermoed dat mn pa het al had, die laat zich vandaag testen.
en de variant heb ik niet gevraagd aan de ggd
en op werk mag iedereen zich preventief laten testen, zonder verdere restricties (tenzij je positief test uiteraard), ook fijn om te horen
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:27 schreef UitStraling het volgende:
Dag koning Winter, dag Vorst, tot volgend jaar tezamen met de erwtjes en Worst.
Komt U onverhoopt toch nog eens kijken, vergeet dan niet onze Bitterbal onder te .......quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Noteertquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend kan de bitterbikini alweer aan.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend kan de bitterbikini alweer aan.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt U onverhoopt toch nog eens kijken, vergeet dan niet onze Bitterbal onder te .......
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwek kwek kwek, twee zingende vogeltjes en bitterbal die is gek.
niet beter tov gisteren ochtend denk ik zo.quote:
Doet er iemand boodschappen voor je?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
niet beter tov gisteren ochtend denk ik zo.
en 's middags kan het weer een stuk vervelender zijn
maar hoesten en soms hoofdpijn, dan genoeg paracetamol slikken en dan komt het wel goed
die isolatie, dat is helemaal kut..
Welke afwezigheidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:39 schreef UitStraling het volgende:
Nog vuige roddels hier, schokkende nieuwtjes, mensen uit de kast? Vreemde avonturen en menselijke fouten hier in Foqueville tijdens mijn semi-afwezigheid?
morgen komt picnicquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet er iemand boodschappen voor je?
ja maar ik was aan het strugglen op bankzaken tochquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik onder de 100 posts zat gisteren
hmm paar broodkruimels en gelukkig werkt het water nogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog iets te eten in huis?
Heb weinig gehoord over Valentijnsdag in de SC. Zullen wel wat prille liefdes zijn die opleven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:39 schreef UitStraling het volgende:
Nog vuige roddels hier, schokkende nieuwtjes, mensen uit de kast? Vreemde avonturen en menselijke fouten hier in Foqueville tijdens mijn semi-afwezigheid?
We kunnen ruilenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen maar meetings vandaag. Geen zin.
Dat zal em leren:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:54 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)neeuwvrij-maakt.html![]()
Welke stelletjes gok jij op?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb weinig gehoord over Valentijnsdag in de SC. Zullen wel wat prille liefdes zijn die opleven.
Ik gok op Badr.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
lijkt alsof ik door iets ben gebeten
vast zn weekloon ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zal em leren:
Hij kan een boete van omgerekend 3,50 euro krijgen wegens de valse melding.
Een spin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
lijkt alsof ik door iets ben gebeten
Maat. Ik weet niet wat jij in je bolide hebt gegooid gisteravond maar een contract voor Mercedes lijkt me op zijn plaats.quote:
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Meer geluk dan Skills. Jullie zijn de enige waar ik mee kart. Zet m’n switch op t moment verder ook niet aan..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat. Ik weet niet wat jij in je bolide hebt gegooid gisteravond maar een contract voor Mercedes lijkt me op zijn plaats.
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
oke.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch liever die meetings
LewisDJquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat. Ik weet niet wat jij in je bolide hebt gegooid gisteravond maar een contract voor Mercedes lijkt me op zijn plaats.
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Herfst op m'n verjaardag.quote:
vlakbijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje het weer van Rotterdam gebruiken als maatstaf
Oh, en UPS heeft van die briljante plaatsen om het op te halen altijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:27 schreef bitterbal het volgende:
nu worden morgen die vrolijke sneakers bezorgd door ups. Wil de dag veranderen naar zaterdag maar dan rijden ze dus niet
ja die heb ik maar niet eens geprobeerd. Hoop dat ze het dan bij de buren geven die werken thuisquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, en UPS heeft van die briljante plaatsen om het op te halen altijd.
daarom pakjes op werk kunnen laten bezorgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom pakjes op werk kunnen laten bezorgen
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
je kan een instructie aan de chauffeur achterlaten om dat te doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik maar niet eens geprobeerd. Hoop dat ze het dan bij de buren geven die werken thuis
Oh, privé gebruik ik ze amper. Laatst een keer, maar hun pakjespunt is het tankstation waar ik meestal tank, dus dat vond ik wel prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kloptmaar ook goede mogelijkheden om de chauffeur extra opties te vertellen..
vorige woonplaats was t de supermarkt, daarvoor een dierenwinkel die nooit open is en nu geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, privé gebruik ik ze amper. Laatst een keer, maar hun pakjespunt is het tankstation waar ik meestal tank, dus dat vond ik wel prima.
Het is hier ook bij een videotheek geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vorige woonplaats was t de supermarkt, daarvoor een dierenwinkel die nooit open is en nu geen idee
ik zie die optie niet. Wel dat ik het in de tuin kan laten bezorgen ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan een instructie aan de chauffeur achterlaten om dat te doen
uit zichzelf doen ze dat niet
heb je een UPS account?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie die optie niet. Wel dat ik het in de tuin kan laten bezorgen ofzo
nee verder niks mis meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Gnoom was los van z'n gestamp niet zo'n horrorpersoon toch?
Het zijn sneakers, niet mijn laarzen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Zeg dat ze het op je terras kunnen gooien en dan zakt de boel in.
vermoord ik gelijk die nieuwe huurder benedenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Zeg dat ze het op je terras kunnen gooien en dan zakt de boel in.
klopt.. maar je moet op die teken nu knop drukken ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. maar die site loopt ook niet lekker
Ohhhquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt.. maar je moet op die teken nu knop drukken ofzo
en dan kan je nog ergens 'aanvullende instructies voor de chauffeur' invullen uit m'n hoofd.
en die laatste zijn aan je account gekoppeld, daar vul je dingen in wat te doen als je niet thuis bent bijvoorbeeld.
Ik weet niet hoe groot de schade is. Na al die sneeuw...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn sneakers, niet mijn laarzen.
STAAT OP INSTORTENquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de schade is. Na al die sneeuw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |