SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele lange verhaallijnen nu. Dat kind van demi, dat kind van daan. Dat gezeik van janine en die indra, dat had ook in 1 week afgehandeld kunnen wordenquote:Op woensdag 5 mei 2021 09:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
meen je dat nou, gaan ze de kijkers echt nog een week laten wachten op die vreselijke trage verhaallijn? of gaat Julian eerst zelf het kind proberen te halen? met een gootsteenontstopper of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:42 schreef Claude_Viole het volgende:
is die scene met die dozen geschrapt?
De aflevering van volgende week woensdag is wel briljant:Ik vind dat de actrice die Demi speelt het wel goed doet hoor. Zeker voor haar leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen Erik de Vogel natuurlijk. Maar dat kan ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die er ook wel gaat komen, aangezien Merel er ook al een heeft gehad, en nu Demi dus. Ben benieuwd wat ze met Steef gaan doen straks.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steef is steeds meer een baasje hoor.
Tijd dat ze die een verhaal geven.
Het wisselt allemaal nét een keertje te vaak van kant. Dan weer wel, dan weer niet, en dan nóg een keer wel. Dat is wel een opvallend patroon steeds. En dan worden de momenten die ertoe doen juist weer enorm snel afgedraaid, zoals de bruiloften van Rik/Shanti en Billy/Richard of de bevalling van Demi.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Hele lange verhaallijnen nu. Dat kind van demi, dat kind van daan. Dat gezeik van janine en die indra, dat had ook in 1 week afgehandeld kunnen worden
quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:27 schreef gtststreetteam het volgende:
Ik heb me toch een mooie aflevering gezien...Een prachtige aflevering inderdaad. Ze acteren geen van allen de sterren van de hemel, maar de familie Verduyn zetten ze ijzersterk neer. Ik was tot tranen geroerd, dit is de classic van het seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Eens de verduyntjes maar ook Marwan hebben dit mooi neergezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 02:08 schreef Japepk het volgende:
[..]
Een prachtige aflevering inderdaad. Ze acteren geen van allen de sterren van de hemel, maar de familie Verduyn zetten ze ijzersterk neer. Ik was tot tranen geroerd, dit is de classic van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marwan tot nu toe wel betere rol dan Ilyas, maar hopelijk krijgt die straks een goede verhaallijn samen met JoJo, of zonder haar... Ik vind eigenlijk dat er wel weer een lesbische liefde in GTST mag komen. Jammer dat ze die lijn met Kimberly en Tiffy niet verder hadden uitgewerkt, daar zat echt wel meer in.
Ik ook!quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:25 schreef James1988 het volgende:
Ik vind de aflevering van vandaag (bevalling Demi) erg sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering van vanavond is ook heel sterk! Gewoon allemaal even gaan kijken :-)
Ik gok dat ze hem wellicht een coming out-lijn gaan geven, kunnen ze goed maken dat ze Edwin en Lucas toen verpest hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steef is steeds meer een baasje hoor.
Tijd dat ze die een verhaal geven.
Hij heeft soms inderdaad die zweem van gay, maar ik weet niet of het nou zo'n toegevoegde waarde is om hem uit de kast te laten komen. Aan de andere kant, why not. Qua tienerliefde hebben we nu met Demi wel genoeg gezien.quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat ze hem wellicht een coming out-lijn gaan geven, kunnen ze goed maken dat ze Edwin en Lucas toen verpest hebben
Het liedje integraal...quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooie aflevering
Is dat een nieuw liedje wat JoJo zong of een cover? Spot on gekozen in ieder geval
Ik kan me geen Puck meer herinneren. Wie was dat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Sowieso mogen ze wel weer eens iemand spannender laten vertrekken dan met de taxi. Sjors, Puck, Amélie () en nu Lucas en Tiffy zijn allemaal zo vertrokken, na elkaar ook nog. Zeker Lucas had toch wel wat meer verdiend. Wat je ook van de acteur of het personage vindt, hij was wel een major character 10 jaar lang en heeft voor baanbrekende televisie gezorgd. Om nog maar te zwijgen over de populariteit van het personage.
Ik hoop eigenlijk oprecht dat ze hem over een paar jaar terug laten komen, puur en alleen om een grootste exit te maken. Of dat nu door zijn hiv is, of door een grote Sanders-vete, Lucas verdient drama.
Vind het, tot nu toe, een leuke invalshoek. Na jaren vind ik de rol van Janine ook weer echt leuker wordenquote:
Ik vind Caroline alleen zo'n baggerslechte actricequote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vind het, tot nu toe, een leuke invalshoek. Na jaren vind ik de rol van Janine ook weer echt leuker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |