Bittergarnituur?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik verwacht topservice, ga niks zelf doen. Zou ook wel fijn zijn als er een beetje een leuke presentatie aan vast zit. Bijv. op een gouden dienblad, met druivenbladeren, garnituur.
Wat the fuck moet dit doenquote:
Ga gewoon liggen en ik zal de machine preparerenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat the fuck moet dit doen
Oh wacht ik zie nu die shit aan de zijkant*
Besteld!quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ga toch voor die eerste. Ik verkies dik en kort boven dun en lang.
@Doug-Heffernan de snack expert leg dit ff uit en leg ook uit waarom jij bami nuttigtquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik zit hier ineens over na te denken he, want waarom noemen we een bitterbal eigenlijk een bitterbal, een bitterbal is toch helemaal niet bitter eigenlijk of wa?
Ik kan wel het 1 en ander voorbereiden dat je zou kunnen proeven om te vergelijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik zit hier ineens over na te denken he, want waarom noemen we een bitterbal eigenlijk een bitterbal, een bitterbal is toch helemaal niet bitter eigenlijk of wa?
Is goed mijn waarde, maar kunt u een beetje haast maken want lig hier nog vastgebonden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan wel het 1 en ander voorbereiden dat je zou kunnen proeven om te vergelijken
geilquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is goed mijn waarde, maar kunt u een beetje haast maken want lig hier nog vastgebonden.
Ik heb nog niet genoeg van jou geproefdquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is goed mijn waarde, maar kunt u een beetje haast maken want lig hier nog vastgebonden.
Wat is de smaak?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb nog niet genoeg van jou geproefd
Verwijst naar een kruidenbitter, een alcoholisch drankje waar het vaak bij gegeten wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
En nu? Uitkering trekkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 12:32 schreef Makrelis het volgende:
Ok, ik ben niet akkoord gegaan met de werkwijze en men heeft ook enkele voorvallen ontkend en zelfs verdraaid. We gaan dus niet met elkaar verder. Ik voel me gelijk een stuk meer ontspannen.
Eerst nog even oprotpremie, eventueel ww daarna, maar ik denk niet dat het zover komt. Er ligt genoeg werk voor me.quote:
Welke branche?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |