Volg je de laatste trends niet? Helemaal hot onder foodwatchers enzo.quote:
Nou het is toch een behoorlijke tijd uit de gratie geweest hoor...quote:
Je typt crackers met leverpastei verkeerd maatquote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik had penne met courgette
Meer dan 2000 jaar geleden is het gereleased in Italië.quote:
Heeft het zelfs de toast met avocado verdrongen?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Volg je de laatste trends niet? Helemaal hot onder foodwatchers enzo.
[..]
Nou het is toch een behoorlijke tijd uit de gratie geweest hoor...
net zoals gisteravond. Heb voor 3 dagen gekregen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zoals gister, eergister en 3 dagen geleden?
Gelachen, godverquote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je typt crackers met leverpastei verkeerd maat
Hoeveel heb je er nodig voor een polaroid camera? Ik vraag dit voor een familielid.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helemaal hip and happening ja. Kreeg er 2 hipsterpunten bij, bij de jumbo
gekregen? Van wie? Of ben je aan de maaltijdbezorging gaanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
net zoals gisteravond. Heb voor 3 dagen gekregen.
Morgen eet ik bij mutti dus overmorgen het laatste restje
Is het alweer veranderd? Ik was net helemaal lyrisch over avocado en heb van de week 35 kg ingeslagenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Volg je de laatste trends niet? Helemaal hot onder foodwatchers enzo.
[..]
Nou het is toch een behoorlijke tijd uit de gratie geweest hoor...
Maaltijdbezorging ga ik komende maand een maandje op de proef doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gekregen? Van wie? Of ben je aan de maaltijdbezorging gaan
Zou wel serieuze verbetering zijn tov thuisbezorgd
In luxueuze kringen noemen ze dat pathé.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je typt crackers met leverpastei verkeerd maat
Toast is voor armoedzaaiers.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft het zelfs de toast met avocado verdrongen?
Beter. Eet je in in ieder geval al elke dag fatsoenlijke maaltijden. En stuk smaakvoller dan magnetronmaaltijden van de superquote:Op maandag 15 februari 2021 18:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maaltijdbezorging ga ik komende maand een maandje op de proef doen.
Dit heb ik van een vriendin, waar ik gisteravond heb gegeten, gekregen.
Elke dag weer aan de kook, heb mezelf echt verwaarloosd de afgelopen paar maandenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter. Eet je in in ieder geval al elke dag fatsoenlijke maaltijden. En stuk smaakvoller dan magnetronmaaltijden van de super
Misschien kun je ze nog ruilen voor pompoenen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is het alweer veranderd? Ik was net helemaal lyrisch over avocado en heb van de week 35 kg ingeslagen
Fixedquote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Elke dag weer aan de kook, heb mezelf echt verwaarloosd de afgelopen paar jaren
Ja braddie is goed braddiequote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Elke dag weer aan de kook, heb mezelf echt verwaarloosd de afgelopen paar maanden
Die maakt over 10 jaar een soortgelijk topicquote:
?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die maakt over 10 jaar een soortgelijk topic
quote:
quote:
Wel fijn dat ik je geïnspireerd heb voor dat topicquote:Op maandag 15 februari 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die maakt over 10 jaar een soortgelijk topic
Hee oelewapper, je zou toch nietterugkomen na je ban?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Elke dag weer aan de kook, heb mezelf echt verwaarloosd de afgelopen paar maanden
Joor?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:10 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Hee oelewapper, je zou toch nietterugkomen na je ban?
Groetjes je hometrainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |