Precies. Ik zal deze excuses dan ook accepteren, nobel en volwassen als ik ben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lief dat je je excuses aanbiedt
Schatje ben je.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:04 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precies. Ik zal deze excuses dan ook accepteren, nobel en volwassen als ik ben.
Ga nu meteen als mod solliciteren. Ik reken op een goede referentie van jou.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lief dat je je excuses aanbiedt
Jij hebt blijkbaar moeite om je postuur door die open deur heen te sjouwen, anders zou je het niet vragenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:00 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Open deuren intrappen maakt in bepaalde lagen van de bevolking zonder meer indruk.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar moeite om je postuur door die open deur heen te sjouwen, anders zou je het niet vragen
Ik reken er dan ook wel op dat mijn investering zich terug verdient.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:05 schreef Cachie het volgende:
[..]
Schatje ben je.
[..]
Ga nu meteen als mod solliciteren. Ik reken op een goede referentie van jou.
Daar heb je me tuk. Met die pizza die ik nu veilig kan gaan eten wordt het er ook niet beter op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar moeite om je postuur door die open deur heen te sjouwen, anders zou je het niet vragen
wow wow wowquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar pikken zuigen is wel genoegquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:05 schreef Cachie het volgende:
Ga nu meteen als mod solliciteren. Ik reken op een goede referentie van jou.
Zo is @Solotovski toch mod geworden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar pikken zuigen is wel genoeg
O wacht..
Snap niet waarom ik dan nog niet blauw ben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar pikken zuigen is wel genoeg
O wacht..
Kloptquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo is @:Solotovski toch mod geworden?
Die jongen nam destijds alles voor de kick, toch knap dat hij eruit is gestapt, hij is nu echt clean.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo is @:Solotovski toch mod geworden?
Zeg het zequote:Op woensdag 17 februari 2021 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die jongen nam destijds alles voor de kick, toch knap dat hij eruit is gestapt, hij is nu echt clean.
Harde werker!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:50 schreef Cachie het volgende:
Dacht dat ik twee dagen nodig had voor mijn onderzoeksvoorstel, maar was er maar 1.
Dat moet niet easy geweest zijn. Ik wacht met spanning op de memoires.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die jongen nam destijds alles voor de kick, toch knap dat hij eruit is gestapt, hij is nu echt clean.
Kijk @HermieHermann, nog een sukkel met slechte smaak, al wist je dat al na Noel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:50 schreef Cachie het volgende:
Kan ik vanavond weer lekker Mr. Robot binge watchen.
Heb je die serie ook gekeken dan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk @:HermieHermann, nog een sukkel met slechte smaak, al wist je dat al na Noel.
Bijna hooggeleid Gquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:50 schreef Cachie het volgende:
Dacht dat ik twee dagen nodig had voor mijn onderzoeksvoorstel, maar was er maar 1.
je ouders?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:18 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ben al hooggeleid. Steel al jaren van de rijke tata's
Zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:07 schreef Cachie het volgende:
[..]
Heb je die serie ook gekeken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |