abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 februari 2021 @ 09:27:34 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198029207
Ik vond het een heerlijke aflevering. O+
Wat een volk toch, dat hieraan mee doet. O+

Eigenlijk heeft iedereen daaro wel een steekje los. En daar mogen wij allemaal van meegenieten, wat een voorrecht O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_198029228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:23 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Daisy is volgens mij best kattig, van wat ik kan zien dan, wij zien natuurlijk niet alles. Maar Mick komt ook wel over als echt een saai, ongeïnteresseerd figuur. En hij is (voor de meeste vrouwen) gewoon niet zo aantrekkelijk, waardoor je je heel snel gaat ergeren aan hoe sullig hij is. Ik vind dat hij ook best onaantrekkelijk in beeld wordt gebracht, dus ingezoomd op hoe hij hamburgers eet, zijn ontblote lichaam in beeld, dus de makers doen het er ook wel een beetje om denk ik.. Maar ik snap Daisy wel. Zij zou denk ik wel passen bij die ene kale man van vorig jaar, die was met een of andere Sanne volgens mij.. Ik ben zijn naam vergeten 😅.
Gelukkig heeft Daisy wel een lekker strak top figuurtje.
Laat wel duidelijk zijn dat uiterlijk er bij mij niet toe doet. Maar ik denk dat Daisy zich niet met uiterlijk moet bezighouden.

Overigens wordt Daisy net zo goed zo in beeld gebracht, hoe ze op het bed lag was het net een gestrande walrus.
pi_198029403
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Daisy wel een lekker strak top figuurtje.
Laat wel duidelijk zijn dat uiterlijk er bij mij niet toe doet. Maar ik denk dat Daisy zich niet met uiterlijk moet bezighouden.
Het is wel meer in proportie iig :+ ik heb Daisy trouwens nog niet horen klagen over het uiterlijk/figuur van Mick :N
pi_198029442
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Daisy wel een lekker strak top figuurtje.
Laat wel duidelijk zijn dat uiterlijk er bij mij niet toe doet. Maar ik denk dat Daisy zich niet met uiterlijk moet bezighouden.

Overigens wordt Daisy net zo goed zo in beeld gebracht, hoe ze op het bed lag was het net een gestrande walrus.
Bij Daisy past het meer ofzo. Het klopt bij haar, althans vind het niet afzichtelijk oid.

Het is wel een zijkwijf verder. Snap heus wel dat Mick je kan irriteren maar om hem dan gewoon vol te gaan negeren en uit het raam te gaan staren wanneer hij tegen je praat... :') :r

Asociaal.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 09:45:23 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198029452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:23 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Daisy is volgens mij best kattig, van wat ik kan zien dan, wij zien natuurlijk niet alles. Maar Mick komt ook wel over als echt een saai, ongeïnteresseerd figuur. En hij is (voor de meeste vrouwen) gewoon niet zo aantrekkelijk, waardoor je je heel snel gaat ergeren aan hoe sullig hij is. Ik vind dat hij ook best onaantrekkelijk in beeld wordt gebracht, dus ingezoomd op hoe hij hamburgers eet, zijn ontblote lichaam in beeld, dus de makers doen het er ook wel een beetje om denk ik.. Maar ik snap Daisy wel. Zij zou denk ik wel passen bij die ene kale man van vorig jaar, die was met een of andere Sanne volgens mij.. Ik ben zijn naam vergeten 😅.
Daar gaat het allemaal niet eens over, hij toont blijkbaar 0 interesse in haar en geen initiatief. Volledig in lijn met het gegeven dat-ie is opgegeven door Monique Smit en zijn moeder zo'n beetje zijn leven bepaalt. Dan wordt het een lange zit hoor.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 16 februari 2021 @ 09:47:44 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198029479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het een heerlijke aflevering. O+
Wat een volk toch, dat hieraan mee doet. O+

Eigenlijk heeft iedereen daaro wel een steekje los. En daar mogen wij allemaal van meegenieten, wat een voorrecht O+
Aron en Monique komen pretty sane op me over.

Ik ben tr. benieuwd wanneer het echt gaat knetteren bij Lars en Lizzy. Leuk allemaal, een bezoekje aan haar meisjeskamer en opa op bezoek, maar wanneer gaan ze het eens over echt serieuze zaken hebben?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 16 februari 2021 @ 09:49:40 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198029506
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef wpor het volgende:
Fokkers die zo hard vallen over een shirt. Modepopjes hoor! :')
Weinig met mode te maken, alles met een soort van kinderachtige vorm van humor.
Een niet matchend t-shirt met je broek aan trekken is wat anders dan zo'n fout "lollig" T-shirt naar een restaurant. Je bent geen 10 meer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198029536
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Daar gaat het allemaal niet eens over, hij toont blijkbaar 0 interesse in haar en geen initiatief. Volledig in lijn met het gegeven dat-ie is opgegeven door Monique Smit en zijn moeder zo'n beetje zijn leven bepaalt. Dan wordt het een lange zit hoor.
Idd. Ik zou daar ook vrij snel klaar mee zijn en niet zo goed weten hoe je nog vriendelijk kunt reageren.

even in een spoiler want ik weet niet of dit al op tv is geweest:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2021 09:52:08 ]
  dinsdag 16 februari 2021 @ 09:53:03 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198029569
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:41 schreef Rene het volgende:

[..]

Behalve dat accent. Mn hele testesteron is weg en zo
En hij is me echt iets te veel diva. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 09:56:38 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198029605
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Daar gaat het allemaal niet eens over, hij toont blijkbaar 0 interesse in haar en geen initiatief. Volledig in lijn met het gegeven dat-ie is opgegeven door Monique Smit en zijn moeder zo'n beetje zijn leven bepaalt. Dan wordt het een lange zit hoor.
Zowel Bert als Mike moeten nodig volwassen worden. En da's wat anders dan saai worden of je humor verliezen overigens.

En Silvia vindt Fred heel leuk, maar die is al ZO lang alleen dat het haar even benauwd. Snap ik. Maar wat ze verkeerd deed (of wat niet op tv getoond is) is dat ze t alleen had over afstand nemen. En niet begon met goed uit te leggen waarom. En Fred schiet meteen in de "ik wil niet gekwetst worden" verdediging, dus die kapt t echt meteen helemaal tot nul af ook nu, denkende dat dat is wat Silvia ook wil.

Zo zonde, zo'n miscommunicatie en zo'n angst van beide partijen. Maar ik snap t wel na jaren alleen. Je groeit er met dit programma ook niet in. T is meteen van stilstaan naar vol gas rennen, en dat lijkt me ook heftig na al die jaren.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198029633
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Magica het volgende:

[..]

Het is wel meer in proportie iig :+ ik heb Daisy trouwens nog niet horen klagen over het uiterlijk/figuur van Mick :N
Het is mij ook niet opgevallen, maar er wordt zo op gehamerd in het topic. Wellicht ben ik daardoor in de war.

Ik vind beide mooi op hun manier, beiden zijn niet slank maar gewoon lekker gemiddeld.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 09:59:06 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_198029640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zowel Bert als Mike moeten nodig volwassen worden. En da's wat anders dan saai worden of je humor verliezen overigens.

En Silvia vindt Fred heel leuk, maar die is al ZO lang alleen dat het haar even benauwd. Snap ik. Maar wat ze verkeerd deed (of wat niet op tv getoond is) is dat ze t alleen had over afstand nemen. En niet begon met goed uit te leggen waarom. En Fred schiet meteen in de "ik wil niet gekwetst worden" verdediging, dus die kapt t echt meteen helemaal tot nul af ook nu, denkende dat dat is wat Silvia ook wil.

Zo zonde, zo'n miscommunicatie en zo'n angst van beide partijen. Maar ik snap t wel na jaren alleen. Je groeit er met dit programma ook niet in. T is meteen van stilstaan naar vol gas rennen, en dat lijkt me ook heftig na al die jaren.
Wij zagen het ook, zaten te cringen over het feit dat ze niet helder communiceert. Je merkt dat duidelijk aan Freddys reactie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 10:01:35 #138
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_198029669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En hij is me echt iets te veel diva. :{
Ook wel. Dat zou daarna mn irritatie worden.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_198029677
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Lars met Lizzy in de supermarkt is wel een beetje vader en dochter of zo :{
Kreeg er een wat akelig gevoel van.
Toen ze naar haar (ouderlijk)huis liepen ook; ja, ik heb mijn kamer echt goed opgeruimd.

Eh...oke
pi_198029698
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Magica het volgende:

[..]

Het is wel meer in proportie iig :+ ik heb Daisy trouwens nog niet horen klagen over het uiterlijk/figuur van Mick :N
Het speelt wel mee hoor, denk ik, hij is enorm sullig en best onaantrekkelijk. Ze kijkt best met walging naar hem, vind ik 👀
pi_198029740
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef Azula het volgende:

[..]

Bij Daisy past het meer ofzo. Het klopt bij haar, althans vind het niet afzichtelijk oid.
Het zal er ook aan liggen of je op mannen of vrouwen valt, en dan ook nog het formaat vrouw.
Mij maakt het niet zoveel uit, het is voor mij allemaal gelijk eigenlijk. Niet echt een voorkeur, als het totaalplaatje klopt (bruggetje naar hieronder).

quote:
Het is wel een zijkwijf verder. Snap heus wel dat Mick je kan irriteren maar om hem dan gewoon vol te gaan negeren en uit het raam te gaan staren wanneer hij tegen je praat... :') :r

Asociaal.
Het is ook een asociaal zeikwijf, niet zo gek als je kijkt naar waar ze vandaan komt denk ik. Zij dacht dat ze wel even een knappe rijke gozer zou opduiken die haar in de watten zou leggen. Nu valt dat toch een beetje tegen, ondanks dat het allebei mensen zijn uit een bepaalde laag van de bevolking wat meestal wel goed klikt.
pi_198029741
Hoop in ieder geval dat de makers van programma Freddy en Silva nog iets op weg helpen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_198029745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:04 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Het speelt wel mee hoor, denk ik, hij is enorm sullig en best onaantrekkelijk. Ze kijkt best met walging naar hem, vind ik 👀
Dat zou kunnen, en snap ik ook wel. Maar werd zo gebracht van ze lijkt zelf net een walrus als ze in bed ligt... terwijl ze er niks over gezegd heeft. Als het een hele leuke vlotte gast is kijk je daar ook sneller doorheen denk ik ;)
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 februari 2021 @ 10:14:31 #144
367000 roos94
pi_198029818
Ik zie Daisy meer naast een Amsterdamse sportschooldude volgetattoeerd a lá Dave Roelvink enzulks
pi_198029962
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:09 schreef franklop het volgende:
Hoop in ieder geval dat de makers van programma Freddy en Silva nog iets op weg helpen
Ik vind dat Freddy echt zijn mooiste kant laat zien. Gelijk aanbieden om terug te gaan naar het hotel bijvoorbeeld. Heel netjes en galant.

Sylvia heeft het duidelijk onderschat, al die jaren alleen breken haar op. Maar het kan nog wel iets worden.
pi_198030881
Eerste deel van het koppelsweekend gezien. Ben zo benieuwd hoe de volgende aflevering gaat zijn!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_198030886
Ik heb net de aflevering van volgende week gezien op Videoland (met het begin van dat weekend waarbij ze elkaar allemaal zien). Zeg er inhoudelijk niks over, maar het is absoluut niet fraai hoe RTL Mick neerzet :N

Niet dat ik zo'n fan van hem ben. Maar het is gewoon flauw om hem te filmen terwijl hij de jacuzzi in stapt (waar de helft van de deelnemers al in zit = erg volle bak) en dat dan speciaal nog een close up wordt gemaakt over hoe er allemaal water over de rand stroomt.
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 februari 2021 @ 11:25:33 #148
367000 roos94
pi_198031345
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef MorganLeFay het volgende:
. Maar het is gewoon flauw om hem te filmen terwijl hij de jacuzzi in stapt (waar de helft van de deelnemers al in zit = erg volle bak) en dat dan speciaal nog een close up wordt gemaakt over hoe er allemaal water over de rand stroomt.
:D :D :D _O- _O- _O- _O-
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:28:26 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198031420
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Aron en Monique komen pretty sane op me over.

Ik ben tr. benieuwd wanneer het echt gaat knetteren bij Lars en Lizzy. Leuk allemaal, een bezoekje aan haar meisjeskamer en opa op bezoek, maar wanneer gaan ze het eens over echt serieuze zaken hebben?
Ja eens. Die lijken nog wel gezond in de bovenkamer ja.

Al heeft zij wel weer die maffe ex, waar ze kennelijk geen bezwaar tegen heeft. En hij is ook wel een beetje een aparte vent met zijn duizend cadeautjes. Maar hé, ze lijken het leuk te hebben. Prima dus. Het gaat wel erg snel tussen die twee. Ben benieuwd of het standhoudt. Hoop het voor ze!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_198031517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:14 schreef roos94 het volgende:
Ik zie Daisy meer naast een Amsterdamse sportschooldude volgetattoeerd a lá Dave Roelvink enzulks
Ja, eentje die haar hart uiteindelijk toch breekt.

laatste afleveringen komt ze slecht over in mijn ogen, echt een kat waar je altijd rekening mee moet houden ipv andersom.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')