SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Da's niet het punt, dat het via via bekend wordt, is wat anders dan een leerkracht die bepaalde info naar buiten brengt.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is voor het eind van de dag bekend.
Ja duhquote:Op maandag 15 februari 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet het punt, dat het via via bekend wordt, is wat anders dan een leerkracht die bepaalde info naar buiten brengt.
jup, agv enzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet het punt, dat het via via bekend wordt, is wat anders dan een leerkracht die bepaalde info naar buiten brengt.
Beetje spierballen kweken, je kan evt kijken of je hem kan laten wandelen door kleine stukjes te doen. Of als je kan je kont dr tegenaan en je benen gebruikenquote:Op maandag 15 februari 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
De knakker die laatst naar de ketel was komen kijken heeft de wasmachine wat verschoven en ik heb niet de kracht om dat ding weer goed neer te zettenIk krijg nu het zeepbakje er niet uit en het filter niet open
Ik heb schoenen aangetrokken voor grip, was niet genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje spierballen kweken, je kan evt kijken of je hem kan laten wandelen door kleine stukjes te doen. Of als je kan je kont dr tegenaan en je benen gebruiken
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef Puala het volgende:
Oke, wat geleerd. Mondkapjes zijn blijkbaar zo glad/glibberig in de was dat ze je wasmachine door gaan via de slangen
Heb je een tientonner als machinequote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb schoenen aangetrokken voor grip, was niet genoeg.
Afgezet tegen de deurpost, was niet genoegIk hing horizontaal in de gang.
hefbomen maken. beetje natuurkunde er tegenaan gooien. Moment=Kracht x Arm. dat soort dingenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje spierballen kweken, je kan evt kijken of je hem kan laten wandelen door kleine stukjes te doen. Of als je kan je kont dr tegenaan en je benen gebruiken
Hoe dan? Dan zou je ook ondergoed en sokken kwijtraken.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef Puala het volgende:
Oke, wat geleerd. Mondkapjes zijn blijkbaar zo glad/glibberig in de was dat ze je wasmachine door gaan via de slangen
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef Puala het volgende:
Ja geen idee, maar er zat er 1 half in t filter en nr 2 vis ik uit de slang er achter.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan zou je ook ondergoed en sokken kwijtraken.
Niet iedereen draagt een string.....quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waszakje eromheen dan maar.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar er zat er 1 half in t filter en nr 2 vis ik uit de slang er achter.
Nietquote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet iedereen draagt een string.....
Kussensloop kan misschien ook wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Gebruik ik nooit, dus dat wordt eerst kopen
hmm, oke.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Van die zwarte die je heel veel ziet.
Sommigen dragen gewoon niksquote:
Even je filter openhalen en kijken dan maarquote:Op maandag 15 februari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
denk niet dat dat lukt bij mijn machine.
al ben ik wel 1 kapje kwijt
Ondergoed? Nee joh, da's veel meer stof dan zo'n mondkapje.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ondergoed? Nee joh, da's veel meer stof dan zo'n mondkapje.
#teamomaslip
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar er zat er 1 half in t filter en nr 2 vis ik uit de slang er achter.
Die zitten het lekkerst.quote:
Ik doe ze in een waszakje omdat ik anders bang ben dat die elastiekjes ergens aan vast blijven zitten.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit maakt me wel tevreden met m'n keuze om ze inderdaad in een waszakje te doen.Al was dat vooral zodat ik ze niet steeds kwijtraak tussen m'n handdoeken.
Ja.. ja. hahaquote:Op maandag 15 februari 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zitten het lekkerst.
En het kan uit he.
Nou ja, dat leer ik dus nu ook. Schrik wel ffquote:Op maandag 15 februari 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit maakt me wel tevreden met m'n keuze om ze inderdaad in een waszakje te doen.Al was dat vooral zodat ik ze niet steeds kwijtraak tussen m'n handdoeken.
Meh, dan moet ik eerst weer plank losmaken waar die achter staat. Ik ga eerst eens zoeken of die wel in de was is gegaanquote:Op maandag 15 februari 2021 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Even je filter openhalen en kijken dan maar
Awwyeahquote:Op maandag 15 februari 2021 09:12 schreef Puala het volgende:
Bij het korte programma pompt ie nu water weg![]()
Lijkt opgelost
Nee geen switch, sorryquote:Op maandag 15 februari 2021 09:11 schreef Haags het volgende:
maar goed, we gaan vanavond dus weer mariokarten.
Heeft @:dven ook een switch eigenlijk?
Jij zit natuurlijk met slushy binnenstad.quote:
Ja zo effe naar pinautomaat voor uitkering afhalen, zal weer zweten worden op de terugweg bohquote:
Ga een Switch en Mariokart regelen dan.quote:
Als ik mijn lijstje zo bekijk van grote uitgaven gaat dat er de komende 2 jaar niet van komenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga een Switch en Mariokart regelen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |