In Irene we trustquote:Op zondag 21 februari 2021 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou, lekker braaf en gezagstrouw weer. Als ik nog meer regeringspropaganda wil zien kijk ik wel naar het NOS journaal.
Kwetsbare bewijs.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:27 schreef Magister_Artium het volgende:
Nobel idee om alle kwetsbaren af te zonderen, maar hoe handhaaf je dat? Lekker doordacht plan dus...
Buiten dat het volledig afzonderen van alle kwetsbaren helemaal niet mogelijk en realistisch is inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:27 schreef Magister_Artium het volgende:
Nobel idee om alle kwetsbaren af te zonderen, maar hoe handhaaf je dat? Lekker doordacht plan dus...
Je kunt beter DJ Bennie Lekker boeken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:33 schreef Magister_Artium het volgende:
Is die Johnny Placebo te boeken op mijn verjaardag?
Dat tweede is een feitquote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Da’s een mening... zwartlakken
Lubach is een criticaster, geen politicus. Je kletst onzin.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Lubach mist elk rechtsstatelijk besef en dat is jammer. Want als hij er wat meer van had begrepen had hij beseft dat Ruttes stiekeme gedoe ook bij de avondklok en het coronabeleid in het algemeen minstens zo sterk aanwezig is.
Onze Eerste-Minister heeft áltijd wat te verbergen en dat is zorgwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |