SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb een hele warme muts, gebreid door zeemanshuisomatjes volgens mij uit Finland.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma heeft me vroeger eens een trui gebreid en die jeukte als de pest. Maar moest 'm van m'n ouders soms wel dragen als oma op visite kwam
Weet niet of je de meeste kent...maar vanzelf zal het niet gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Even op de lente wachten en dan bloeit er van zelf wel iets op.
Huehuequote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh was net budaddy en het gebreide eikelmutsje aan het openen
Onaardig dit.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of je de meeste kent...maar vanzelf zal het niet gaan.
Huh, heb ik door het slotje heen gepostquote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
exact op zelfde moment gepost. dan krijg je dat.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huh, heb ik door het slotje heen gepost
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
maarre, morgenavond weer karten? 20u?
@:kwiwi
@:engine
@:ijsdraakje
@:liesje1979
@:haags
@:ygritte
(@:GGMM)
Ik ga morgen bij een vriendin eten, dus kan niet meeracenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
Nee 36 seconden later ...quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
exact op zelfde moment gepost. dan krijg je dat.
Dat hoor ik helemaal niet te kunnenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie die LT eens Budaiaans door het slotje gaan
neem je je BFF ook mee?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij een vriendin eten, dus kan niet meeracen
Dan hebben we geen weddingsplanner nodig, maar moet uithuwelijken gewoon de standaard gaan worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of je de meeste kent...maar vanzelf zal het niet gaan.
Nu doe ik zeker meequote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en ik kon eerst geen nieuwe openen, er stond dat het topic over 0 posts gesloten werd. De geheime krachten van LTVDKquote:Op zondag 14 februari 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huh, heb ik door het slotje heen gepost
Foto maken dat je mushy ligt te scharen alsof er geen tijd bestaat, even Gergi een lesje leren.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even bewaren voor volgende topic.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Correct.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh. Sorry.
Maar bij sommigen gebeurt al zolang niets...toch?
Ja dat zeker maar toch hou ik van iedereen hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh. Sorry.
Maar bij sommigen gebeurt al zolang niets...toch?
Benieuwd wat voor geheime krachten ik nog meer heb. Althans hoop dat ik er meer heb en dat dit niet het enige isquote:Op zondag 14 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en ik kon eerst geen nieuwe openen, er stond dat het topic over 0 posts gesloten werd. De geheime krachten van LTVDK
Ik wil niet vooruitlopen op zaken, maar wat gebeurd er met US bij een dramatische break-up?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
This is what perfect pussy does to US
Straks even tegen Bitterbal zeggen: “Trouw met me vrouwbalmensch!”quote:Op zondag 14 februari 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor geheime krachten ik nog meer heb. Althans hoop dat ik er meer heb en dat dit niet het enige is
Nou wel lief enzo. Alleen het idee van CE lijkt te werken.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar toch hou ik van iedereen hier.
Welk idee?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou wel lief enzo. Alleen het idee van CE lijkt te werken.
Ja denk het wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
kuttokkies. Afschieten die handelquote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gebeurt daar veel in 29 shttps://www.dumpert.nl/item/8072707_0808380b
Even proberenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks even tegen Bitterbal zeggen: “Trouw met me vrouwbalmensch!”
Kijken wat er gebeurt
Dan kan ik nietquote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
Goeie linkse hoek op het laatst. Als je het niet aan ziet komen dan komt het ook hard aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gebeurt daar veel in 29 shttps://www.dumpert.nl/item/8072707_0808380b
Dit kan ook gruwelijk fout gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even proberen
@:bitterbal “Trouw met me vrouwbalmensch!”
Gerrie en/of kwiwiquote:Op zondag 14 februari 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan wie word ik uitgehuwelijkt?
Ik sta toch al eenzaam en alleen hoog bovenaan de hoofdenlijst dus zoveel kan er ook niet misgaanquote:Op zondag 14 februari 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit kan ook gruwelijk fout gaan
Dan kun je beter je account door de shredder gooien.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil niet vooruitlopen op zaken, maar wat gebeurd er met US bij een dramatische break-up?
Even volgende weekend van Gergi en BFF afwachten inderdaad.quote:
Ja maar die heeft zijn BFF.quote:
Plottwist.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op zondag 14 februari 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sta toch al eenzaam en alleen hoog bovenaan de hoofdenlijst dus zoveel kan er ook niet misgaan
@kwiwiquote:Op zondag 14 februari 2021 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wel moeder én BFF, en met een beetje geluk ook nog de moeder van BFFquote:Op zondag 14 februari 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even volgende weekend van Gergi en BFF afwachten inderdaad.
Ga ik wel mijn weddenschap verliezen, had verwacht dat moeder van Gergi bij ze kwam wonen
Ik hou wel van paprikaworst, maar dit is iets teveel van het goedequote:Op zondag 14 februari 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Plottwist.
Aan Gergie.
En Kwiwi aan Gerrie.
Klinkt als het plot van Inception dit.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wel moeder én BFF, en met een beetje geluk ook nog de moeder van BFF
Owkee we worden moslims dus dan mag dat ook niet in het openbaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou wel van paprikaworst, maar dit is iets teveel van het goede
Vergeet het voetenbadje niet!quote:Op zondag 14 februari 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een uurtje rail away kijken iig
Ik was niet van plan moslim te worden hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Owkee we worden moslims dus dan mag dat ook niet in het openbaar.
Je krijgt 3 vrouwen en een hulp in huis.
Ik heb al twintig vrouwen in een gek.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Owkee we worden moslims dus dan mag dat ook niet in het openbaar.
Je krijgt 3 vrouwen en een hulp in huis.
Nu al zeuren!quote:Op zondag 14 februari 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was niet van plan moslim te worden hoor
Is ze zo schizofreen?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al twintig vrouwen in een gek.
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
LTVDK kan wel als Thaise koning naar goed gebruik een aantal bijvrouwen naast bitterbal nemen.
Waar lijkt ze een beetje op?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Als ze ooit hier mee gaat reageren ben ik weg, dan weten jullie dat alvast
Gaat opzich wel. Zit meer leven in dan gisteren en vrijdag in ieder geval.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de corona-afdeling thuis?
Gelukkig maar. Dan heeft ze het ergste achter de rug.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat opzich wel. Zit meer leven in dan gisteren en vrijdag in ieder geval.
Is altijd wel iemand die er iets van weg heeft.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja.......dat weet ik niet, uniek of zo?
Donker.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
s altijd wel iemand die er iets van weg heeft.
Donker of blond?
dacht dat je meer op blond of redheads viel?quote:
Ik laat even iemand van de politie een profielschets maken op basis van wat ik hier voorbij hoor komen.quote:
Hoop het wel ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dan heeft ze het ergste achter de rug.
Waarom heeft je chick iedereen aangestoken jonguhquote:
Ik heb voor zover ik weet niets beters te doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
Vond ze leuk of zoquote:Op zondag 14 februari 2021 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heeft je chick iedereen aangestoken jonguh
een hitachi magic wand?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer wil een cadeau voor zijn vriendin bestellen; alleen ze hebben een gezamenlijke rekening dus nu moet ik het gaan bestellen
Weet ineens wel waarom ze geen problemen had met dat wattenstaafje achter in haar keel.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heeft je chick iedereen aangestoken jonguh
quote:
Dit is hoe ik het las.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ineens wel waarom ze geen problemen had met dat wattenstaafje achter in haar keel.
Klinkt als een recept voor foutenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu zal ik morgen wel commentaar gaan krijgen dat ik te laat deze dingen tegengekomen benin plaats van dat ze gewoon eens fatsoenlijk testen proberen we nu op goed geluk iets complex uit te voeren.
Ik lees net de weersvoorspelling. Zou de fiets binnen laten.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
Oh moet morgen vroeger bij den bakker zijn dan verwacht. Naja komt ook wel weer goed
Hoop dat het dan niet te glad is want wil effe fietsen.
Ikea schijnt ook te komen morgen
ja als ik moet lopen ben ik een dik uur onderwegquote:Op zondag 14 februari 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lees net de weersvoorspelling. Zou de fiets binnen laten.
Ik verheug me niet op het naar het werk rijden in ieder geval.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als ik moet lopen ben ik een dik uur onderwegga 't wel proberen. fietspaden en de weg enzo zijn hier heel de tijd al gewoon goed begaanbaar geweest. moet tussen 9 en 10 bij de bakker wezen.
Moet eigenlijk m'n zadel ook nog ff een paar cm omhoog zetten, maarrr wacht wel tot het gladheidsgebeuren over gewaaid is
ja hier begint het middernacht al zegt het weeralarmquote:Op zondag 14 februari 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verheug me niet op het naar het werk rijden in ieder geval.IJzel
Ja, hier ook zoiets. Haaaatquote:Op zondag 14 februari 2021 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hier begint het middernacht al zegt het weeralarm
we gaan het meemaken
en anders met de auto
bangmakerij natuurlijk weer.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verheug me niet op het naar het werk rijden in ieder geval.IJzel
Okquote:Op zondag 14 februari 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even proberen
@:bitterbal “Trouw met me vrouwbalmensch!”
Zo werken we op dit momentquote:
Jup, heel constant in haar bakprestatiesquote:Op zondag 14 februari 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Absoluut.
Vanaf aflevering 1 stak die er al met hoofd en schouders boven uit.
Ja, dat had ik ook wel verwacht ja...quote:Op zondag 14 februari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Nou. dat was te verwachten @:bomenverzameling @:budapestenaar
Heeft er ooit al iemand gebeld met de vraag naar auto's???quote:
Nee :pquote:Op zondag 14 februari 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft er ooit al iemand gebeld met de vraag naar auto's???
![]()
![]()
![]()
Je begint al Rotterdams te pratenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Het ergste zijn de mensen waaraan is beloof dat ze de bank binnen bepaalde periode binnnen hebben als verkoopbullshit
Vrees voor 1 die morgen misschien gaat bellen, die heb ik woensdag als gesproken
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je begint al Rotterdams te praten![]()
Wat is de goedkoopste bank? Dan bestellen we er een met een aantal mensen uit de SC; laten we het bezorgen bij een andere vestiging.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Het ergste zijn de mensen waaraan is beloof dat ze de bank binnen bepaalde periode binnnen hebben als verkoopbullshit
Vrees voor 1 die morgen misschien gaat bellen, die heb ik woensdag als gesproken
Waarom zou je dat doen :pquote:Op zondag 14 februari 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de goedkoopste bank? Dan bestellen we er een met een aantal mensen uit de SC; laten we het bezorgen bij een andere vestiging.
Ze hebben toch een vestiging op Ekkersrijt? of niet??quote:Op zondag 14 februari 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de goedkoopste bank? Dan bestellen we er een met een aantal mensen uit de SC; laten we het bezorgen bij een andere vestiging.
Ik begrijp em niet :pquote:Op zondag 14 februari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijken wat er gebeurd, denk dat aantal mensen dan kortsluiting krijgen.
Iemand uit Rotterdam bestelt een bank en laat deze bezorgen bij de vestiging in Utrecht...quote:
"Ja hallo, wij zijn van Schuim & Sperma, wij komen een bank brengen voor Ballie McBalface."quote:
Dan staan ze er op dat ze echt moeten leveren; en dan moet die andere zaak hem maar terug zien te sturen, maar dat gaat niet omdat ze niet aan retouren doen. Steken ze dat ding maar in de fik op de parkeerplaats uiteindelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja hallo, wij zijn van Schuim & Sperma, wij komen een bank brengen voor Ballie McBalface."
-"Hallo wat? Kijk op de deur?WIJ zijn Schuim & Sperma
donderop we hebben zelf banken
"
Je wordt echt gebeldquote:Op zondag 14 februari 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze hebben ook een "bel me terug" op de website![]()
Morgen maar eens invullen en dan een andere zaak terug laten bellen.
Ja, maar dan vul ik het telefoonnummer van jou in. Dan belt een collega jou op om je iets te verkopen.quote:
Dit wordt lachenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze hebben ook een "bel me terug" op de website![]()
Morgen maar eens invullen en dan een andere zaak terug laten bellen.
En niemand die wat in de gaten heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar dan vul ik het telefoonnummer van jou in. Dan belt een collega jou op om je iets te verkopen.
jaquote:Op zondag 14 februari 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar dan vul ik het telefoonnummer van jou in. Dan belt een collega jou op om je iets te verkopen.
Je krijjgt soms wel wat vreemde terugbel verzoeken.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik ga het niet doen, maar kan niet instaan voor anderen
Leuk klusje voor @UitStralingquote:Op zondag 14 februari 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik ga het niet doen, maar kan niet instaan voor anderen
Dat iesj een toerkquote:Op zondag 14 februari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je krijjgt soms wel wat vreemde terugbel verzoeken.
Staat er bv:
ik wil bank
Hartstikke duidelijk en lekker kortquote:Op zondag 14 februari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat er bv:
ik wil bank
Trustequote:Op zondag 14 februari 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed vriendjes, ik ga er weer vandoorBis morgen früh
Mooi toch.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat er bv:
ik wil bank
Ze zei wel verdacht makkelijk ja, alsof ze er al stiekem op had gehoopt ...quote:Op zondag 14 februari 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zou wel een mooi slot van deze Valentijnsdag zijn
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zei wel verdacht makkelijk ja, alsof ze er al stiekem op had gehoopt ...
das toch duidelijke taal voor die wijk?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat er bv:
ik wil bank
Morgen even het gemeentehuis bellen en een afspraak maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zei wel verdacht makkelijk ja, alsof ze er al stiekem op had gehoopt ...
Waarom niet iedereen een boete?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Carnavalsfeest in Zeeuws café stilgelegd
In het Zeeuws-Vlaamse dorp Kloosterzande heeft de politie een carnavalsfeest stilgelegd. Bij elkaar zo'n honderd mensen in carnavalspakken waren in en rondom een café feest aan het vieren.
In de kroeg werd volop bier getapt, meldt de politie. Wat opviel, was dat niemand van de bezoekers een mondkapje droeg. Ook de uitbaters niet.
De politie heeft iedereen weggestuurd. De uitbaters kregen een proces-verbaal. Ook is de gemeente ingelicht, die eventueel kan besluiten om de zaak te sluiten.
bij toko's als dat gaat dat geheid leuke taferelen opleverenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja hallo, wij zijn van Schuim & Sperma, wij komen een bank brengen voor Ballie McBalface."
-"Hallo wat? Kijk op de deur?WIJ zijn Schuim & Sperma
donderop we hebben zelf banken
"
heeft eoa NSBer de juten gebeld.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Carnavalsfeest in Zeeuws café stilgelegd
In het Zeeuws-Vlaamse dorp Kloosterzande heeft de politie een carnavalsfeest stilgelegd. Bij elkaar zo'n honderd mensen in carnavalspakken waren in en rondom een café feest aan het vieren.
In de kroeg werd volop bier getapt, meldt de politie. Wat opviel, was dat niemand van de bezoekers een mondkapje droeg. Ook de uitbaters niet.
De politie heeft iedereen weggestuurd. De uitbaters kregen een proces-verbaal. Ook is de gemeente ingelicht, die eventueel kan besluiten om de zaak te sluiten.
ik had mee kunnen gaan hossen daarzo?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
He
[..]
heeft eoa NSBer de juten gebeld.
Hopelijk mogen we nog steeds hier trouwen op het stadhuis, mooie historische locatiequote:Op zondag 14 februari 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen even het gemeentehuis bellen en een afspraak maken.
Romantischquote:Op zondag 14 februari 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk mogen we nog steeds hier trouwen op het stadhuis, mooie historische locatie
Ah ik zit ook nog te wachten op mijn brievenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
Oh lord. de postnl app heeft ook een Valentijns skin op het laadbalkje
Ach dood ga je toch.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had mee kunnen gaan hossen daarzo?
dan is juten bellen de betere optie denk ik
ik op pakketjesquote:Op zondag 14 februari 2021 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik zit ook nog te wachten op mijn brieven
Klinkt niet echt romantischquote:Op zondag 14 februari 2021 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik op pakketjesmaar logisch dat de app die niet gaat showen want door een beveiligingsupdate moet ik die app overnieuw activeren.
Dus ja technisch gezien zit ik ook te wachten op een brief
Wat is dat?quote:Op zondag 14 februari 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fourkan is ook niet bepaald romantisch
Ahhquote:
quote:
quote:
Ik heb even wat auto's vrijgespeeld voor morgenavond. Hopelijk presteer ik nu wat beter.quote:
Is dit jouw meisje?quote:
Lol ja ik zag dat je aan het oefenen wasquote:Op zondag 14 februari 2021 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb even wat auto's vrijgespeeld voor morgenavond. Hopelijk presteer ik nu wat beter.
Beterschap man en slaap lekker!quote:Op maandag 15 februari 2021 05:45 schreef mschol het volgende:
FML
al wakker, incl koppijn
gelukkig hoestbuien wel redelijk onder controle dus kan ademen zonder dat ik bij elke teug lucht ga hoestendat scheelt hoop energie..
ik ga zo nogmaals poging doen nog wat uurtjes slaap te pakken.. als de paracetamol werkt
beterschapquote:Op maandag 15 februari 2021 05:45 schreef mschol het volgende:
FML
al wakker, incl koppijn
gelukkig hoestbuien wel redelijk onder controle dus kan ademen zonder dat ik bij elke teug lucht ga hoestendat scheelt hoop energie..
ik ga zo nogmaals poging doen nog wat uurtjes slaap te pakken.. als de paracetamol werkt
quote:Op maandag 15 februari 2021 05:45 schreef mschol het volgende:
FML
al wakker, incl koppijn
Succes en wees voorzichtigquote:Op maandag 15 februari 2021 06:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo maar de weg op glijden in de hoop aan te komen op t werk
Beterschap!quote:Op maandag 15 februari 2021 05:45 schreef mschol het volgende:
FML
al wakker, incl koppijn
Beterschap!quote:Op maandag 15 februari 2021 05:45 schreef mschol het volgende:
FML
al wakker, incl koppijn
Hopen dat je je snel beter voeltquote:Op maandag 15 februari 2021 05:45 schreef mschol het volgende:
FML
al wakker, incl koppijn
quote:Op maandag 15 februari 2021 06:39 schreef Karzai het volgende:
morgen is de ellende voorbij en weer elf graden
Lekker op tijdsquote:Op maandag 15 februari 2021 07:31 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een sauzijzenbroodje in de oven gedaan
Altijd zinquote:Op maandag 15 februari 2021 07:44 schreef dud0r het volgende:
Hebben we er allemaal zin in vandaag?
Ik op zich wel.
quote:Op maandag 15 februari 2021 07:44 schreef dud0r het volgende:
Hebben we er allemaal zin in vandaag?
Ik op zich wel.
quote:Wat betekenen de verschillende kleuren snot? Neusslijm komt in verschillende kleuren. Gezonde snot is kleurloos. Een beginnende verkoudheid kan het slijm wit kleuren. Er komen meer afweerstoffen en afweercellen in en het dikt wat in. Maar: er is nog niets aan de hand. De volgende stap in de kleurenwaaier is geel. Je neus is druk bezig om virussen of bacteriën uit te schakelen. Gesneuvelde immuuncellen geven een geel tintje. Tegen de tijd dat je snot groen is, kan het goed zijn dat je je ziek voelt. Sommige afweercellen barsten open en stoffen uit die cellen reageren met ijzer tot een groene kleur.
Of je nou ziek bent of niet, het kan gebeuren dat er wat bloed in het slijm belandt waardoor het rood kleurt. Bruin snot is vies van luchtvervuiling of omdat de eigenaar rookt. Een schimmelinfectie ten slotte kan snot zwart kleuren, maar dat komt weinig voor. Vieze lucht is ook een optie.
Gianni?quote:Op maandag 15 februari 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen hele zure mensen eten dat
Dat zijn dezelfde goorlappen die altijd om kijken na het ontlasten, altijd.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat is toch algemene kennis. Daarom kijken die oudjes altijd even naar hun fluim in hun stoffen zakdoek voor ze die in hun broekzak frotten.
Even kijken of je een enge ziekte op tijd kunt ontdekken.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde goorlappen die altijd om kijken na het ontlasten, altijd.
En ijs.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
Er ligt nog steeds sneeuw en ijsprut
Scholen zijn toch weer dicht vanwege gladheid.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:05 schreef Haags het volgende:
Vrienden, @:dud0r
(Hele klas van mijn dochter moet per direct thuis blijven vanwege leerling met corona).
Gaat lekker hier jong0ns
Ja daar kregen we om 21.30 een mailtje van. Lekker op tijd weer ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scholen zijn toch weer dicht vanwege gladheid.
Copainquote:Op maandag 15 februari 2021 08:05 schreef Haags het volgende:
(Hele klas van mijn dochter moet per direct thuis blijven vanwege leerling met corona).
Gaat lekker hier jong0ns
Dikke palingquote:Op maandag 15 februari 2021 08:05 schreef Haags het volgende:
Gaat lekker hier jong0ns
Hoor ik dikke paling?quote:Op maandag 15 februari 2021 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dikke paling![]()
Hier gaat de school later open vandaag.
Jammer joh dan kan ik 'm echt niet brengen. Dus dan blijft hij maar thuis.
Ja logisch.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dikke paling![]()
Hier gaat de school later open vandaag.
Jammer joh dan kan ik 'm echt niet brengen. Dus dan blijft hij maar thuis.
Jij vreet ook alles wat je mondje voorbij komt of nietquote:
Jouw kind mag de komende week sowieso niet naar school toch vanwege je corona chickquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij vreet ook alles wat je mondje voorbij komt of niet
[..]
Jouw kind mag de komende week sowieso niet naar school toch vanwege je corona chick
Klopt, en we hebben sterk het idee dat de school nu onze situatie gebruikt om de hele klas thuis te houden. Aangezien in de ouderapp iedereen aan geeft geen besmet kind te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij vreet ook alles wat je mondje voorbij komt of niet
[..]
Jouw kind mag de komende week sowieso niet naar school toch vanwege je corona chick
awww. je pijn gedaan?quote:Op maandag 15 februari 2021 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij het uit de auto stappen bijna op je muil gaan, echt fantastisch.
Vies buiten. Heel vies.
Of ze hebben meerdere leerlingen in dezelfde situatie en willen het risico niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt, en we hebben sterk het idee dat de school nu onze situatie gebruikt om de hele klas thuis te houden. Aangezien in de ouderapp iedereen aan geeft geen besmet kind te hebben.
Maar dan versturen ze (school) dus feitelijk onjuiste informatie
Misschien is één van de ouders te gegeneerd om te vertellen dat ze een coronakind hebbenquote:Op maandag 15 februari 2021 08:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt, en we hebben sterk het idee dat de school nu onze situatie gebruikt om de hele klas thuis te houden. Aangezien in de ouderapp iedereen aan geeft geen besmet kind te hebben.
Maar dan versturen ze (school) dus feitelijk onjuiste informatie
Bijna.quote:
Of ze zijn elders aan het werk ondanks coronageteste en willen dat graag stil houden.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is één van de ouders te gegeneerd om te vertellen dat ze een coronakind hebben
Waarom zou je je daarvoor schamen?quote:Op maandag 15 februari 2021 08:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is één van de ouders te gegeneerd om te vertellen dat ze een coronakind hebben
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mensen schamen zich voor de domste dingen
Tsja, jij schaamt je ook voor je eigen gezicht terwijl ik je woest aantrekkelijk vind. Iedere gek z'n gebrek zeggen ze wel eens.quote:
Zet hem een extra rondje op centrifugeren.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:47 schreef Puala het volgende:
Iemand hier een idee hoeveel liter water er in een wasmachine zit? Ding staat in storing, maar lijkt niet leeg te raken
halve emmer ofzoquote:Op maandag 15 februari 2021 08:47 schreef Puala het volgende:
Iemand hier een idee hoeveel liter water er in een wasmachine zit? Ding staat in storing, maar lijkt niet leeg te raken
De pomp doet t niet zegt ie, dus ik denk niet dat het veel zin heeftquote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Zet hem een extra rondje op centrifugeren.
Lijkt me lastig als die op storing staatquote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Zet hem een extra rondje op centrifugeren.
Als 't goed is zit er wel ergens een aftappunt voor dit soort situatiesquote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Puala het volgende:
[..]
De pomp doet t niet zegt ie, dus ik denk niet dat het veel zin heeft
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, jij schaamt je ook voor je eigen gezicht terwijl ik je woest aantrekkelijk vind. Iedere gek z'n gebrek zeggen ze wel eens.
Dat klopt, via dat slangetje loopt ie nu ook leegquote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als 't goed is zit er wel ergens een aftappunt voor dit soort situaties
Zonder pomp wordt centrifugeren 'm waarschijnlijk niet nee.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er nogal van af hoe groot de trommel is en hoe veel water er instaat. Als je de dimensies doorgeeft aan @Haags rekent hij het graag even voor je uit.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:47 schreef Puala het volgende:
Pompen of verzuipen, Puala.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klopt, via dat slangetje loopt ie nu ook leeg
Dan zitquote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zit er ergens aan de onderkant (meestal voorkant) een klepje, opendraaien en de boel leeg laten stromen. Wel even een emmer onder zetten oid.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als die op storing staat
Dat is de stap daarna en filter schoonmaken. En afhankelijk van hoe vies die is ga ik hem open schroeven ja of neequote:Op maandag 15 februari 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarna ook even via dat filter leeg laten lopen(ergens van onder aan de voorkant)
dat weet ik, maar dat doet niks af aan hoe dom je tip wasquote:Op maandag 15 februari 2021 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan zit
[..]
Dan zit er ergens aan de onderkant (meestal voorkant) een klepje, opendraaien en de boel leeg laten stromen. Wel even een emmer onder zetten oid.
Zitten ze er kort op is het nog niet goedquote:Op maandag 15 februari 2021 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar goed ik ben een beetje een complot denker nu maar het is wel vreemd dat je nog geen 5 minuten nadat je school hebt ingelicht meteen een mail erachteraan krijgt met die info. Maar goed, soit.
het is ook nooit goed bij jou hequote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is de stap daarna en filter schoonmaken. En afhankelijk van hoe vies die is ga ik hem open schroeven ja of nee
Gebeurt mij ook wel eensquote:Op maandag 15 februari 2021 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klopt, via dat slangetje loopt ie nu ook leeg
Ja uh, ik ben net wakker ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dat doet niks af aan hoe dom je tip was
Geen idee wat een pomp kost, maar de machine is een jaar of 9 oud dus ik denk dat vervangen dan logischer is.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]als 't echt de pomp is, hoeft zelf vervangen niet al te lastig te wezen
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het voelt gewoon een beetje apart.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zitten ze er kort op is het nog niet goed
Laatst die docu gezien van Elisa Lam. Lang geleden, herinnerde me in één keer hoe freaky dat verhaal was en hoe al die mensen er hier op het forum ook als wilde honden op af doken met de wilde theorieën.
Sommige dingen veranderen wat dat betreft nooit.
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee wat een pomp kost, maar de machine is een jaar of 9 oud dus ik denk dat vervangen dan logischer is.
Doe ik expres die post icon er bij en dan begrijp je hem nog nietquote:Op maandag 15 februari 2021 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afdeling klaag piep en steun is ook weer present hoor
POST ICONquote:Op maandag 15 februari 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook nooit goed bij jou he
DAAR KIJKT NIEMAND NAARquote:
Ik ben haags nietquote:Op maandag 15 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das dom
zo trek je te snel conclusies
Da's niet vreemd, da's dan logisch.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar goed ik ben een beetje een complot denker nu maar het is wel vreemd dat je nog geen 5 minuten nadat je school hebt ingelicht meteen een mail erachteraan krijgt met die info. Maar goed, soit.
je deed het anders net welquote:
Pomp is niet zo duur maar anders gaat er binnenkort wel weer iets anders kapot. En sowieso zijn ze inmiddels veel zuiniger met zowel water als ook elektriciteit.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee wat een pomp kost, maar de machine is een jaar of 9 oud dus ik denk dat vervangen dan logischer is.
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
beetje regen zou wel fijn zijn om het zout van de straat te krijgen
Ja, maar wees eerlijk. Alle begrip voor als ze ons als voorbeeld hadden gebruikt. En misschien gaat het ook wel echt om een kind ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet vreemd, da's dan logisch.Zij krijgen melding dat er een coronageval in een familie thuis zit en ze nemen blijkbaar geen enkel risico, of kind positief getest is of niet.
quote:Op maandag 15 februari 2021 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Pomp is niet zo duur maar anders gaat er binnenkort wel weer iets anders kapot. En sowieso zijn ze inmiddels veel zuiniger met zowel water als ook elektriciteit.
Misschien mogen ze niet direct aangeven om wie het gaat? Privacy van het kind enzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, maar wees eerlijk. Alle begrip voor als ze ons als voorbeeld hadden gebruikt. En misschien gaat het ook wel echt om een kind ja.
Dat is voor het eind van de dag bekend.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien mogen ze niet direct aangeven om wie het gaat? Privacy van het kind enzo?
Dat weet ik. Maar zeg dan er is een ouder besmet, kind zit in quarantaine en we willen geen risico lopen. Zoiets. Misschien houd je nu een hele week kinderen/mensen thuis terwijl er niks aan de hand is.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien mogen ze niet direct aangeven om wie het gaat? Privacy van het kind enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |