Ja, zodra de 'territoriale wateren' verlaten worden... ik weet overigens niet of het allemaal nog steeds zo is. Een kennis van me woonde jarenlang vlakbij Stockholm, dus kregen we dergelijke info nog regelmatig 'uit de eerste hand', maar dat is allemaal al zo lang geleden. Niettemin: de ware volksaard verandert niet zo gauw.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De meeste doden op de Estonia waren ook straalbezopen Zweden, die kunnen echt geen maat houden. Dat krijg je ervan als vadertje staat je het zo moeilijk maakt om aan drank te komen.
Nou ja, kan wel als je daar gewoon rekening mee houdt, maar dat kunnen Hepie en Hepie niet zo goed.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schema baanrecord is amper te vergelijken, want Roest eindigde met 29,0 - 28,3 - 28,2
Met alleen rondjes 30.0 rijdt hij 12:35, moeilijker is het nietquote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schema baanrecord is amper te vergelijken, want Roest eindigde met 29,0 - 28,3 - 28,2
Laten we het samenvatten: Van der Poel = VEEL.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef DeLuna het volgende:
Nu fietst vdP ineens wel veel, net nog niet wasn't Nederlanders fietsen veel en hij loopt veel!!!
Dit ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, kan wel als je daar gewoon rekening mee houdt, maar dat kunnen Hepie en Hepie niet zo goed.
Nee, ik heb hier een tijdje geleden nog eens uitgebreid op gezocht maar ze niet kunnen vinden.quote:
Wat hij vooral doet is smerig hard schaatsenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef DeLuna het volgende:
Nu fietst vdP ineens wel veel, net nog niet wasn't Nederlanders fietsen veel en hij loopt veel!!!
Dat hij nauwelijks fietst was even een uitschieter van Ritsma, verder wordt wel al steeds gezegd dat hij juist veel fietstquote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef DeLuna het volgende:
Niemand lijkt op Grødumquote:Op zondag 14 februari 2021 16:18 schreef Remco het volgende:
Hij lijkt een beetje op Grodum in de bochten.
Ik heb er vaak naar gezocht... maar helaas... ik zal het echter nooit vergeten. Wat heb ik gelachen met die Veldkamp destijds.quote:
Jammer, ik was nog iets te jong toen dus ik heb geen ideequote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb er vaak naar gezocht... maar helaas... ik zal het echter nooit vergeten. Wat heb ik gelachen met die Veldkamp destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |