Alhoewel als je nu kijkt wie er laatste staat op de uk ranking denk ik dat ze vooral op deze manier door moeten gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is maar ik vind het onzinnig dat de eerste ronde wedstrijden niet meetellen voor de ranking.
In de eerste fase begreep ik dat nog wel maar nu...
Nou, rappen wil ik het niet noemenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Busta Rhymes
Lekker gerapt maat!!!!
17 vs 12quote:Op maandag 15 februari 2021 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap alleen niet waarom bij de Europese na 8 deelnemers een knip wordt gemaakt en bij de UK na 13.
Europa kreeg toch 12 tourkaarten en UK 13 ?
OK dus maar 8 via de punten.... dat had ik even gemist.quote:
Alles is lastig voor Toonquote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef spleeh het volgende:
Toon ook een lastige loting met Willem Mandigers
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef spleeh het volgende:
Elke loting is lastig voor mankepootquote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef spleeh het volgende:
Alle namen die je noemt zitten dus dik in de shit vandaag.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
John Michael - Kist toch wel leuk potje.
Barney op hetzelfde bord als Jerry Hendriks en Luc Peters (spelen direct tegen elkaar).
Raya mag beginnen tegen Daniel Meyer die er gisteren in eerste ronde al uit lag (6-2 tegen de Vreede).
Jan Dekker tegen Gawlas, ook direct pittig voor onze kale flikker. En zitten op zelfde bord als Kurz en Rusty-Jake
Daniel Meyer zou ie ook kunnen pakkenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Boyer zou ie wel winnen.
Dag 1 van de 4 is geweest. Niets van te zeggen. Heeft laatste 16 gehaald gisteren. Dagwinnaars en 8 beste qua punten krijgen een kaart.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
Even niet helemaal gevolgd. Staat Barney er een beetje goed voor om een tour-ticket te pakken? Of nog niets van te zeggen
Gewoon heel redelijk. Als ie zo door gaat qua punten zou ie het net wel, net niet halen. Maar het is vooral zijn goede spel die goede hoop geeft op een mooie run. Hij haalt veruit de hoogste gemiddeldes, dus het zal wel goed moeten komen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
Even niet helemaal gevolgd. Staat Barney er een beetje goed voor om een tour-ticket te pakken? Of nog niets van te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |