Wat Dordt doet kun je amper voetbal noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dan? Bij Dordt heb je de ruimte om te voetballen, bij Feyenoord niet.
Wat mij betreft laten we richting het einde van het seizoen alle gevaccineerde mensen het stadion in. Maakt me niets uit dat ik niet mag gaan, alles beter dan een leeg stadion.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
Blijft toch doodzonde voor de docu (en dus uitstraling van de club) dat het in een seizoen zonder publiek is.
Al hebben ze wel staan filmen bij de fakkelzee voor Zagreb (?) thuis en de juden.
Een heel stadion vol met bejaarden en vetzakken. Altijd de eerste.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat mij betreft laten we richting het einde van het seizoen alle gevaccineerde mensen het stadion in.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een heel stadion vol met bejaarden en vetzakken. Altijd de eerste.
8 delen, hoe gaan ze dat vullen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ook weer de eerste.
Op een betaald platformquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% reclame, dat scheelt maar dan nog
Het zal niet alleen over het lopende seizoen gaan als het volledige archief van Rijnmond ook gebruikt is. Dus dan zijn 8 afleveringen niet eens zoveel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% reclame, dat scheelt maar dan nog
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclamequote:
Op Disney+ geen reclame hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclame
Het is gewoon een zelfde dienst als netflix, uitgesloten dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclame
quote:
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.
Zou je het ook niet kijken indien het over Ajax zou gaan?
eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.quote:
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.
Wat montages van wedstrijden, beelden achter de schermen van spelers die gemasseerd worden en langs bij wat supporters die hun shirtjesverzameling willen laten zien.
Heel Amerika voor de buis om te zien wat Jens Toornstra kookt voor zijn vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Ik weet alvast een mooie titelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |