Makkelijk derde en Linssen 15 kools.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:36 schreef hhh38 het volgende:
Na die inhaalwedstrijd weer boven AZ en Vitesse.
#makkelijkderde
Als OrkunKökcüFanN1 vind ik die goal ook erg lekker, maar hij werd natuurlijk wel van richting veranderdquote:Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Samenvatting gezien, zag er prima uit de tweede helft, lekker veel druk zetten op de centrale verdediging werkte vandaag prima (zeker als je met Sini, Toornstra en Linssen speelt). Mooi uitgespeelde goals en dat goaltje van Kökcü is toch verdomde lekker, die kan zo enorm goed schieten buiten de 16. Enige ergernis is dat die gast die Berghuis neertrapt geen rood krijgt, totale willekeur want zo’n trap kan ons gewoon onze beste speler kosten.
Sparta uit?quote:Leuk trouwens dat we eens met 5-0 winnen want de laatste keer dat we in de Eredivisie met 5 goals of meer verschil hebben gewonnen is toch alweer drie jaar terug (in 17/18).
Excelsior thuis (5-0, april 2018)quote:Op zondag 14 februari 2021 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als OrkunKökcüFanN1 vind ik die goal ook erg lekker, maar hij werd natuurlijk wel van richting veranderd
[..]
Sparta uit?
Ik kan me helemaal niets herinneren van die wedstrijd, was zelfs vergeten dat Excelsior zo kort geleden nog in de Eredivisie zatquote:Op zondag 14 februari 2021 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excelsior thuis (5-0, april 2018)
Dat seizoen ervoor hadden ze nog 3 belangrijke punten in een bepaalde wedstrijd gepaktquote:Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niets herinneren van die wedstrijd, was zelfs vergeten dat Excelsior zo kort geleden nog in de Eredivisie zat
Dat bekerpotje tegen NAC was ook nog wel leuk.
Dat seizoen eindigde Excelsior zelfs nog 11e ofzo, alleen hadden ze toen echt een complete baaldag. Was ook geen reet aan, behalve ontspannen met het zonnetje in de Kuip zitten natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niets herinneren van die wedstrijd, was zelfs vergeten dat Excelsior zo kort geleden nog in de Eredivisie zat
Dat bekerpotje tegen NAC was ook nog wel leuk.
Zolang hij goals maakt weinig om te klagen. Maar het is geen aanspeelpunt waardoor de rest lekker aan kan sluiten, dus daar moet je dan rekening mee houden. En dat doen ze volgens mij redelijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie mening trouwens over Linssen als spits? Hij doet het afgelopen periode best wel goed namelijk, maar als linksbuiten is hij gewoon een drama doordat hij niet kan samenwerken met Haps en Malacia. Ik vind dit voor nu helemaal niet zo verkeerd (alhoewel ik hoop dat Bozenik volgend seizoen het niveau haalt om eerste spits te kunnen zijn).
Nee mee eens hoor. Maar Bozenik gaat ook geen aanspeelpunt zijn, dus wat dat betreft prima om daar aan te wennen. Ik zie ook graag een kapstok in de spits maar een hardwerkende goaltjesdief die zijn momenten afwacht kan je ook een prima ploeg rondom bouwen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolang hij goals maakt weinig om te klagen. Maar het is geen aanspeelpunt waardoor de rest lekker aan kan sluiten, dus daar moet je dan rekening mee houden. En dat doen ze volgens mij redelijk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Haps, die al geen linksbuiten is, vervolgens denkt de helft van de tijd centraal te moeten lopen, of zelfs rechtsbuiten?
Dat is een bekend verhaal bij spelers met zo'n blessure. Er is zelfs een kans dat ie die snelheid nooit meer terug krijgt. Gelukkig heeft ie genoeg andere kwaliteiten, maar het is wel vervelendquote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee mee eens hoor. Maar Bozenik gaat ook geen aanspeelpunt zijn, dus wat dat betreft prima om daar aan te wennen. Ik zie ook graag een kapstok in de spits maar een hardwerkende goaltjesdief die zijn momenten afwacht kan je ook een prima ploeg rondom bouwen.
Tja, Haps is een draver, en sinds zijn terugkeer ook wat overijverig. Hij deed het echt heel goed voordat hij naar de gevangenis moest, ook op linksbuiten, denk dat hij ook gewoon niet in vorm is. Dickie stelt hem kennelijk op omdat Sinisterra nog lang niet zijn snelheid van vorig seizoen weet te halen.
Linssen als linksbuiten vind ik niks. Daar is Sinisterra echt veel en veel beter. Als spits begint het wel redelijk te draaien met hem, dus ik zou hem laten staan. Maar op termijn liever Bozenik (of een andere spits en dan Bozenik verhuren oid).quote:Op maandag 15 februari 2021 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie mening trouwens over Linssen als spits? Hij doet het afgelopen periode best wel goed namelijk, maar als linksbuiten is hij gewoon een drama doordat hij niet kan samenwerken met Haps en Malacia. Ik vind dit voor nu helemaal niet zo verkeerd (alhoewel ik hoop dat Bozenik volgend seizoen het niveau haalt om eerste spits te kunnen zijn).
Dat laatste is wel heel vreemd ja, je ziet het hem zelden breed houden. Wellicht is dat een opdracht van Dick.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolang hij goals maakt weinig om te klagen. Maar het is geen aanspeelpunt waardoor de rest lekker aan kan sluiten, dus daar moet je dan rekening mee houden. En dat doen ze volgens mij redelijk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Haps, die al geen linksbuiten is, vervolgens denkt de helft van de tijd centraal te moeten lopen, of zelfs rechtsbuiten?
wat is "zo'n" blessure?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is een bekend verhaal bij spelers met zo'n blessure. Er is zelfs een kans dat ie die snelheid nooit meer terug krijgt. Gelukkig heeft ie genoeg andere kwaliteiten, maar het is wel vervelend
die kunnen we ook wel langzaam aan gaan afschrijven he?quote:Burger kwam tot dusver elf keer in actie voor Sparta, waarvan acht keer als invaller.
Als jij daar zin in hebt, al is 14 februari al geweest.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die kunnen we ook wel langzaam aan gaan afschrijven he?
Op z’n minst zorgwekkend te noemen inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Krijgt wat mij betreft nog de kans in de voorbereiding komend jaar, en dan is het aanhaken of wegwezen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou dat allemaal niet zo overhaasten, ik zie in hem nog wel een laatbloeier en het is in principe geen probleem om hem aan zijn contract te houden, die jongen is nog maar 19 natuurlijk (vergelijk dat eens met een Antonucci die 21 is en nog maar KKD speelt). Mogelijk kan je hem nog een jaar verhuren of wegdoen met een goedkope terugkoopoptie.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijgt wat mij betreft nog de kans in de voorbereiding komend jaar, en dan is het aanhaken of wegwezen.
Een goal, een assist, penalty gekregen. Dan doet de rest er wat minder toe.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ik snap er niks van waarom Linssen zo in de media geprezen wordt. Ik vond hem op zijn goal na zeer matig spelen, constant balverlies, weinig aanspeelbaar. Ben ik de enige die dit vond?
Tja, als je als spits rendement hebt dan maakt het niet zo uit hoe je speelt eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ik snap er niks van waarom Linssen zo in de media geprezen wordt. Ik vond hem op zijn goal na zeer matig spelen, constant balverlies, weinig aanspeelbaar. Ben ik de enige die dit vond?
Vind hem juist wel aardig daar, en als spits word je toch afgerekend op je doelpunten. Als hij die blijft maken, prima.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Speelt niet geweldig nee, maar als hij een assist levert en scoort is het wat mij betreft prima. En dat scoren gaat sinds Heerenveen thuis wel oke.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
ADHD dwergquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist wel aardig daar, en als spits word je toch afgerekend op je doelpunten. Als hij die blijft maken, prima.
Lijkt me echt verschrikkelijk om tegen te spelen ook, zo'n ADHD dwerg die op alle ballen loopt. Zou hem juist als linksbuiten echt nooit meer opstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |