Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij een prima speler kan worden voor ons. Je merkt aan alles dat het een pure spits is, altijd op de juiste plek, prima looplijnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
Bozenik heeft in het krachthonk gehangen én een nieuw gebit gekocht
Mooi om te zien
Wat had 'ie te melden?quote:
Eerste spits maken en het spel erop afstemmen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij een prima speler kan worden voor ons. Je merkt aan alles dat het een pure spits is, altijd op de juiste plek, prima looplijnen.
Volgend jaar moet je hem erbij houden en minuten geven of anders verhuren aan een middenmotor of zo.
Interviewer vroeg of hij dan in de rust jongens kom op zegt en Berghuis lachte hem feitelijk in zijn gezicht uit.quote:
Heel slecht plan.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerste spits maken en het spel erop afstemmen.
Waarom? Je wil toch kapitaal creëeren. Dit is een van de spelers die veel waard kan gaan worden. Als hij er dan 20-25 maakt kan je hem voor veel geld verkopen en je elftal verder versterken.quote:
Omdat hij verliefd is op onze spits die al twee jaar niks meer laat zien en vaker geblesseerd dan fit is: Jørgensen.quote:
Die terugval werd zwaar overdrevenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind ook dat je tegen dit soort teams niet met Haps op linksbuiten moet starten. En liever ook Kocu ipv Diemers, maar oké Kokcu had natuurlijk last van een terugval.
Een beetje maar het was echt een flinke terugval. Maar het is meer zelfvertrouwen dan zijn daadwerkelijke talent denk ik. Komt wel goed.quote:
Toornstra gestemd. Al vond ik Senesi en Geertruida ook goed.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[poll=1681]
Nieuwkoop ontbreekt wegens geen ruimte in de poll, maar ik gok dat hij de uitverkiezing niet gewonnen zou hebben.
Tweed helft zo goed als compleet gemist, dus ik sla over.
Dan kan je merken dat ik de 2e helft heb gemist, want ik moest hardop lachen toen ik 'Toornstra gestemd' lasquote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra gestemd. Al vond ik Senesi en Geertruida ook goed.
Ik snap je cynisme wat dat betreft (zeker na al dat xG-gekut) maar als je regelmatig opgelegde kansen creëert en de Jørgensens en Linssens van de wereld ze missen lijkt het toch of je het minder doet dan dat je daadwerkelijk bent.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat hij in je statistiekjes goed naar voren komt zeker.
Dat klopt ook helemaal, maar was vandaag uiteindelijk wel belangrijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kan je merken dat ik de 2e helft heb gemist, want ik moest hardop lachen toen ik 'Toornstra gestemd' las. Die had weer twee klompen aan in de eerste helft.
Eens. Dat cynisme komt louter voort uit dat je naast die statistiekjes wel wat meer mag verwachten van hem. Uiteraard kan dat dan aan verschillende dingen liggen, ook zijn medespelers. Maar als Diemers slecht is, is Diemers slecht, en als Kokcu slecht was, was ie ook slecht. En wat was ie slecht het afgelopen half jaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap je cynisme wat dat betreft (zeker na al dat xG-gekut) maar als je regelmatig opgelegde kansen creëert en de Jørgensens en Linssens van de wereld ze missen lijkt het toch of je het minder doet dan dat je daadwerkelijk bent.
Ik heb in ieder geval goede hoop dat hij goed terug gaat komen van deze blessure (vandaag een prima start).
Precies, we verwachten meer van hem en afgelopen halfjaar was voor zijn doen echt niks. Heb het idee dat hij het mentaal ook moeilijk had, zeker na zijn interview tegen CSKA. Hoop dat hij zich daar overeen zet deze periode.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Dat cynisme komt louter voort uit dat je naast die statistiekjes wel wat meer mag verwachten van hem. Uiteraard kan dat dan aan verschillende dingen liggen, ook zijn medespelers. Maar als Diemers slecht is, is Diemers slecht, en als Kokcu slecht was, was ie ook slecht. En wat was ie slecht het afgelopen half jaar.
Ik snap het ook wel, hij geeft veel risicovolle passes en als je hem dan een paar keer achter elkaar balverlies ziet lijden blijft het gevoel hangen dat ie slecht speelt. Maar toch heb ik het idee dat de aanvallen lekkerder lopen met hem op het veld, hij versnelt het spel vaak terwijl Diemers het meestal vertraagt. Dat heeft weinig met statistieken te maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Dat cynisme komt louter voort uit dat je naast die statistiekjes wel wat meer mag verwachten van hem. Uiteraard kan dat dan aan verschillende dingen liggen, ook zijn medespelers. Maar als Diemers slecht is, is Diemers slecht, en als Kokcu slecht was, was ie ook slecht. En wat was ie slecht het afgelopen half jaar.
Dan eens. Ik zou zelfs een slechte Kokcu eerder opstellen dan Diemers. Mocht ie volgend jaar nog gewoon hier spelen ben ik erg benieuwd naar Kokcu onder Slot en een (waarschijnlijk) iets aanvallendere speelstijl. Sowieso wel een alles of niets jaartje dan voor hem vind ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, hij geeft veel risicovolle passes en als je hem dan een paar keer achter elkaar balverlies ziet lijden blijft het gevoel hangen dat ie slecht speelt. Maar toch heb ik het idee dat de aanvallen lekkerder lopen met hem op het veld, hij versnelt het spel vaak terwijl Diemers het meestal vertraagt. Dat heeft weinig met statistieken te maken.
Zie Feyenoord hem nog wel verkopen als er een redelijk bod komt.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan eens. Ik zou zelfs een slechte Kokcu eerder opstellen dan Diemers. Mocht ie volgend jaar nog gewoon hier spelen ben ik erg benieuwd naar Kokcu onder Slot en een (waarschijnlijk) iets aanvallendere speelstijl. Sowieso wel een alles of niets jaartje dan voor hem vind ik.
Ja dat denk ik ook eigenlijk wel. Zou ik ook niet gek vinden.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie Feyenoord hem nog wel verkopen als er een redelijk bod komt.
Alles of niets meer in de zin of het een ècht goede speler gaat worden denk ik dan. Met zijn basistalent gaat hij uiteindelijk toch wel bij een prima club belanden maar ik zie in hem ook geen laatbloeier zoals Taap. Denk persoonlijk dat Kökcü op zijn sterkst is in de omschakeling als hij met iets meer durf speelt.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan eens. Ik zou zelfs een slechte Kokcu eerder opstellen dan Diemers. Mocht ie volgend jaar nog gewoon hier spelen ben ik erg benieuwd naar Kokcu onder Slot en een (waarschijnlijk) iets aanvallendere speelstijl. Sowieso wel een alles of niets jaartje dan voor hem vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |