Hij is niet de enigequote:Op zondag 14 februari 2021 15:56 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk wel dat Dick een tyfushekel heeft aan Jorgensen.
Het is wel lekker om er eindelijk weer een keer vier te maken tegen een team wat alleen maar voor de counter komt.quote:
Na de 1-0 is vaak het verzet gebroken in dit soort potjes. En Sini is gewoon een heerlijke voetballerquote:Op zondag 14 februari 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel lekker om er eindelijk weer een keer vier te maken tegen een team wat alleen maar voor de counter komt.
Zelfs Kokcu valt aardig in. Mooie steekpass net. Bizar groot verschil tussen eerste en tweede helft.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de 1-0 is vaak het verzet gebroken in dit soort potjes. En Sini is gewoon een heerlijke voetballer
Zin in de samenvatting vanavond
Instelling gewoon weer dramatisch, ze leren het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs Kokcu valt aardig in. Mooie steekpass net. Bizar groot verschil tussen eerste en tweede helft.
InStElLiNgquote:Op zondag 14 februari 2021 16:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Instelling gewoon weer dramatisch, ze leren het niet.
Eens. Maar ik vind ook dat je tegen dit soort teams niet met Haps op linksbuiten moet starten. En liever ook Kocu ipv Diemers, maar oké Kokcu had natuurlijk last van een terugval.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Instelling gewoon weer dramatisch, ze leren het niet.
En Sinas is gewoon nog niet klaar hiervoor, Dickie zal er ook van balen maar hij kan weinig anders.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind ook dat je tegen dit soort teams niet met Haps op linksbuiten moet starten. En liever ook Kocu ipv Diemers, maar oké Kokcu had natuurlijk last van een terugval.
Als hij 45 invalt kan spelen kan hij ook starten. Hij is al een paar wedstrijden eerder gestart he.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En Sinas is gewoon nog niet klaar hiervoor, Dickie zal er ook van balen maar hij kan weinig anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |