Vaak wel binnen het kwartier.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:32 schreef DonRaja het volgende:
Ok tegen Heerenveen in de beker, in welke minuut scoort Schöne uit een vrije trap?
Geen idee, maar ook als ze mét Veerman spelen, moeten we ze ‘gewoon’ verslaan. Vorige keer tegen Heerenveen was echt zwaar door de ondergrens.quote:
Uiteraard. Maar toch liever Heerenveen zonder Veerman dan met.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar ook als ze mét Veerman spelen, moeten we ze ‘gewoon’ verslaan. Vorige keer tegen Heerenveen was echt zwaar door de ondergrens.
En dan? Bij Dordt heb je de ruimte om te voetballen, bij Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Bannis het goed gaat doen en er gewoon 10 gaat maken of zo.
Nou, ik weet niet of je Dordt wel eens hebt zien voetballen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dan? Bij Dordt heb je de ruimte om te voetballen, bij Feyenoord niet.
Ik heb niet de indruk dat Dordt met 10 man op de helft van de tegenstander staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je Dordt wel eens hebt zien voetballen.
Klopt, doorgaans met 11 man op de eigen helft (en daar komen ze niet vanaf).quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Dordt met 10 man op de helft van de tegenstander staat.
Wat Dordt doet kun je amper voetbal noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dan? Bij Dordt heb je de ruimte om te voetballen, bij Feyenoord niet.
Wat mij betreft laten we richting het einde van het seizoen alle gevaccineerde mensen het stadion in. Maakt me niets uit dat ik niet mag gaan, alles beter dan een leeg stadion.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
Blijft toch doodzonde voor de docu (en dus uitstraling van de club) dat het in een seizoen zonder publiek is.
Al hebben ze wel staan filmen bij de fakkelzee voor Zagreb (?) thuis en de juden.
Een heel stadion vol met bejaarden en vetzakken. Altijd de eerste.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat mij betreft laten we richting het einde van het seizoen alle gevaccineerde mensen het stadion in.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een heel stadion vol met bejaarden en vetzakken. Altijd de eerste.
8 delen, hoe gaan ze dat vullen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ook weer de eerste.
Op een betaald platformquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% reclame, dat scheelt maar dan nog
Het zal niet alleen over het lopende seizoen gaan als het volledige archief van Rijnmond ook gebruikt is. Dus dan zijn 8 afleveringen niet eens zoveel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% reclame, dat scheelt maar dan nog
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclamequote:
Op Disney+ geen reclame hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclame
Het is gewoon een zelfde dienst als netflix, uitgesloten dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclame
quote:
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.
Zou je het ook niet kijken indien het over Ajax zou gaan?
eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.quote:
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.
Wat montages van wedstrijden, beelden achter de schermen van spelers die gemasseerd worden en langs bij wat supporters die hun shirtjesverzameling willen laten zien.
Heel Amerika voor de buis om te zien wat Jens Toornstra kookt voor zijn vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Ik weet alvast een mooie titelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Ik mis die man. Wat een spits.quote:
Gewoon de akker opvreten en winnen daar vanavond.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk, voetballen op een akker.
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon de akker opvreten en winnen daar vanavond.
Ik verbaas me er toch altijd over hoe clubs het voor elkaar krijgen om zo'n beroerd veld te presenteren. Ik bedoel; het hoeft niet zoals in de Kuip want dat is uitzonderlijk, maar een beetje normaal veld moet toch kunnen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
doe je mee vanavond?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
(de goede quote is trouwens het gras opvreten, desnoods de modder)
Geldkwestie, men stopt liever 4 ton in zinloze selectievulling dan dat te besteden aan de grasmat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch altijd over hoe clubs het voor elkaar krijgen om zo'n beroerd veld te presenteren. Ik bedoel; het hoeft niet zoals in de Kuip want dat is uitzonderlijk, maar een beetje normaal veld moet toch kunnen?
Ja, het is vooral een prioriteitkwestie. Lijkt me dat je zelf toch ook op een redelijk veld wilt voetballen. Maar goed, blijkbaar ligt dat dus andersquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geldkwestie, men stopt liever 4 ton in zinloze selectievulling dan dat te besteden aan de grasmat.
Ja helemaal zo'n Heerenveen met de middenvelders die ze hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het is vooral een prioriteitkwestie. Lijkt me dat je zelf toch ook op een redelijk veld wilt voetballen. Maar goed, blijkbaar ligt dat dus anders
Ze zijn niet de enige club. Veld van Fortuna, Vitesse en ADO is ook dramatischquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja helemaal zo'n Heerenveen met de middenvelders die ze hebben
Eigenlijk zonde van de kwaliteiten om die het halve seizoen op een knollentuin te laten rondlopen.
Bij de kleinere clubs kan ik het nog iets beter begrijpen omdat zij echt een hele kleine begroting hebben, maar een club als Heerenveen moet toch gewoon kiezen voor een redelijk veld? Dat is gewoon net iets anders je geld besteden. Andere prioriteiten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige club. Veld van Fortuna, Vitesse en ADO is ook dramatisch
tijd voor kunstgrasquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige club. Veld van Fortuna, Vitesse en ADO is ook dramatisch
ik hoop hetquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
Zou Dickie vanavond eindelijk eens Sinisterra gewoon basis zetten?
Mag het hopen. Haps is leuk voor tegen sterke teams als Ajax, PSV en wellicht AZ. Maar tegen de mindere goden moet Sini (zoveel mogelijk) spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
Zou toch wat voorzichtig zijn met Heerenveen onder de 'mindere goden' te scharen. Kan me namelijk van paar weken geleden herinneren dat we daar weinig in te brengen hadden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag het hopen. Haps is leuk voor tegen sterke teams als Ajax, PSV en wellicht AZ. Maar tegen de mindere goden moet Sini (zoveel mogelijk) spelen.
Heerenveen heeft een (veel) mindere selectie dus in die zin zeker een van de mindere goden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:08 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou toch wat voorzichtig zijn met Heerenveen onder de 'mindere goden' te scharen. Kan me namelijk van paar weken geleden herinneren dat we daar weinig in te brengen hadden.
Neemt niet weg dat ik wel voorstander ben van opstellen van Sini. Altijd doen!
Wat heeft Haps goed gedaan tegen Ajax? Het ging ook pas lopen toen Sini erin kwam.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag het hopen. Haps is leuk voor tegen sterke teams als Ajax, PSV en wellicht AZ. Maar tegen de mindere goden moet Sini (zoveel mogelijk) spelen.
Het gaat meer om het idee erachter. Haps wordt voornamelijk gebracht voor meer verdedigende kracht op de flank. Aanvallend voegt hij sowieso niet zoveel toe.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat heeft Haps goed gedaan tegen Ajax? Het ging ook pas lopen toen Sini erin kwam.
Haps is Stanley Brard 2.0quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee erachter. Haps wordt voornamelijk gebracht voor meer verdedigende kracht op de flank. Aanvallend voegt hij sowieso niet zoveel toe.
Tegen Ajax deed hij het in zoverre redelijk dat Mazraoui aanvallend onzichtbaar was, al is dat niet echt een kunst.
De aanvallende kwaliteiten van Sinisterra zijn natuurlijk veel beter dan die van Haps.
Lijkt me wel een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n blessuregevoelige keeper gezien. Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben er echt bang voor dat Bijlow de Robben onder de keepers wordt.
Nouja, zijn lijstje met blessures is toch wel een beetje zorgelijk hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
Deze comments meteenHij is niet helemaal fit, stel je even aan zeg.
nee bijlow is de eerste keeper die kwakkelt met zijn fitheidquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zo'n blessuregevoelige keeper gezien. Dat kan toch niet?
En op die positie is het nog moeilijker om de top te halen op die manier dan op andere posities, want je wil stabiliteit in het doel.
Begrijpelijke reacties. Hij is best vaak geblesseerd geweest. Helemaal voor een keeper.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
Inderdaad. Die jongen heeft anders nooit wat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
Alleen hij is niet helemaal fit na die wedstrijd, niet weer langdurig geblesseerd of zo. Ok dan te beginnen over Robben en wat al niet is zwaar overdreven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijke reacties. Hij is best vaak geblesseerd geweest. Helemaal voor een keeper.
Hij is zo vaak met kleine pijntjes afgehaakt en heeft al vaker een lange blessure gehad. Dus nee, zeker niet overdreven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen hij is niet helemaal fit na die wedstrijd, niet weer langdurig geblesseerd of zo. Ok dan te beginnen over Robben en wat al niet is zwaar overdreven.
Ja leuk, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee bijlow is de eerste keeper die kwakkelt met zijn fitheid
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat impliceer je dan met 'dat kan toch niet?'
toch bijzonder dat hij weer gewoon in de basis staat jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:54 schreef fetX het volgende:
Botteghin wordt ingehaald door Siem de Jong.
Iedereen haalt Botteghin in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:54 schreef fetX het volgende:
Botteghin wordt ingehaald door Siem de Jong.
Je kan veel over Bot zeggen maar het staat wel weer beter georganiseerd achterin sinds hij weer meedoet. Zijn kwaliteit is echt de boel dirigeren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch bijzonder dat hij weer gewoon in de basis staat ja
Zoals die enorme kans van Zahavi toen hij vergat te stappen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan veel over Bot zeggen maar het staat wel weer beter georganiseerd achterin sinds hij weer meedoet. Zijn kwaliteit is echt de boel dirigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |