quote:
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.
Zou je het ook niet kijken indien het over Ajax zou gaan?
eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.quote:
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.
Wat montages van wedstrijden, beelden achter de schermen van spelers die gemasseerd worden en langs bij wat supporters die hun shirtjesverzameling willen laten zien.
Heel Amerika voor de buis om te zien wat Jens Toornstra kookt voor zijn vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Ik weet alvast een mooie titelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Ik mis die man. Wat een spits.quote:
Gewoon de akker opvreten en winnen daar vanavond.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk, voetballen op een akker.
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon de akker opvreten en winnen daar vanavond.
Ik verbaas me er toch altijd over hoe clubs het voor elkaar krijgen om zo'n beroerd veld te presenteren. Ik bedoel; het hoeft niet zoals in de Kuip want dat is uitzonderlijk, maar een beetje normaal veld moet toch kunnen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
doe je mee vanavond?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
(de goede quote is trouwens het gras opvreten, desnoods de modder)
Geldkwestie, men stopt liever 4 ton in zinloze selectievulling dan dat te besteden aan de grasmat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch altijd over hoe clubs het voor elkaar krijgen om zo'n beroerd veld te presenteren. Ik bedoel; het hoeft niet zoals in de Kuip want dat is uitzonderlijk, maar een beetje normaal veld moet toch kunnen?
Ja, het is vooral een prioriteitkwestie. Lijkt me dat je zelf toch ook op een redelijk veld wilt voetballen. Maar goed, blijkbaar ligt dat dus andersquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geldkwestie, men stopt liever 4 ton in zinloze selectievulling dan dat te besteden aan de grasmat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |