quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Eens.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:27 schreef Kerftminister het volgende:
Snap echt totaal niet hoe je een fitte Jorgensen en Sinisterra op de bank houdt. Compleet idioot.
Jorgensen is nog wel te billijken, maar ik vind Haps op linksbuiten terwijl je Sinisterra op de bank hebt echt heel treurig. De eerste helft niks creëren genot en het je dan weer onnodig lastig maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:27 schreef Kerftminister het volgende:
Snap echt totaal niet hoe je een fitte Jorgensen en Sinisterra op de bank houdt. Compleet idioot.
Nou er zat nu anderhalve week tussen dus ik vind het wel wat vreemd, ja. En tegen PSV heeft hij overigens helemaal niet gespeeld.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Bij iemand die er bijna een jaar uit is geweest met een ernstige blessure is het toch niet zo vreemd dat hij het even rustig aan doet?
Ik zou ook liever Sinisterra zien uiteraard, maar toch. Zo vreemd is het niet.
Als Haps op linksbuiten nou goed zou spelen, maar voegt echt helemaal niks toe daar.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Bij iemand die er bijna een jaar uit is geweest met een ernstige blessure is het toch niet zo vreemd dat hij het even rustig aan doet?
Ik zou ook liever Sinisterra zien uiteraard, maar toch. Zo vreemd is het niet.
En al helemaal niet in dit soort wedstrijden waarin je normaal gesproken de betere ploeg bent.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als Haps op linksbuiten nou goed zou spelen, maar voegt echt helemaal niks toe daar.
En heeft nog niet 1 x buitenspel gestaan!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef Kerftminister het volgende:
Linssen in 5 min al 3x balverlies, maar werkt wel hard!
Genant.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom laten ze die opperneus Feyenoord becommentariëren.
Dit is ook een perfecte wedstrijd om binnen 60 minuten te beslissen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
Dit was een perfecte wedstrijd geweest voor een sneeuwballengevecht op de tribunes
Dit Idd. Dick zal wel alles op de beker willen zetten.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Met zo'n kansloze kutopstelling kan je ook wel verwachten dat je zo waardeloos gaat voetballen. Wat bezielt Dick joh.
Welcome to Dickball.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik schakel even 10 minuten tijdens werk, wat is dit nou weer voor rampenvoetbal
En dan scoort Jens op aangeven van Diemers.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze kan weer het boekie in als een hele slechte eerste helft.
Met Nelom was dit niet gebeurd maat.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die Tilburgers weten ook weer waar ze staan!
Sparen voor de beker, bovendien is hij nog lang niet de oude.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:29 schreef Kerftminister het volgende:
En dan komt Sinisterra nu wel, waarom niet met hem starten dan? Helpt Haps ook niet om constant zo vroeg gewisseld te worden.
Dick hoopt hem dan niet nodig te hebben, maar met Haps en Linssen voorin weet je van tevoren al dat dit wel het geval zal zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:29 schreef Kerftminister het volgende:
En dan komt Sinisterra nu wel, waarom niet met hem starten dan? Helpt Haps ook niet om constant zo vroeg gewisseld te worden.
Die pass van Diemers was trouwens dramatisch. Wel goed meegenomen en afgemaakt door Toornstra.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan scoort Jens op aangeven van Diemers.
Says enough.
Hij is niet de enigequote:Op zondag 14 februari 2021 15:56 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk wel dat Dick een tyfushekel heeft aan Jorgensen.
Het is wel lekker om er eindelijk weer een keer vier te maken tegen een team wat alleen maar voor de counter komt.quote:
Na de 1-0 is vaak het verzet gebroken in dit soort potjes. En Sini is gewoon een heerlijke voetballerquote:Op zondag 14 februari 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel lekker om er eindelijk weer een keer vier te maken tegen een team wat alleen maar voor de counter komt.
Zelfs Kokcu valt aardig in. Mooie steekpass net. Bizar groot verschil tussen eerste en tweede helft.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de 1-0 is vaak het verzet gebroken in dit soort potjes. En Sini is gewoon een heerlijke voetballer
Zin in de samenvatting vanavond
Instelling gewoon weer dramatisch, ze leren het niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs Kokcu valt aardig in. Mooie steekpass net. Bizar groot verschil tussen eerste en tweede helft.
InStElLiNgquote:Op zondag 14 februari 2021 16:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Instelling gewoon weer dramatisch, ze leren het niet.
Eens. Maar ik vind ook dat je tegen dit soort teams niet met Haps op linksbuiten moet starten. En liever ook Kocu ipv Diemers, maar oké Kokcu had natuurlijk last van een terugval.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Instelling gewoon weer dramatisch, ze leren het niet.
En Sinas is gewoon nog niet klaar hiervoor, Dickie zal er ook van balen maar hij kan weinig anders.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind ook dat je tegen dit soort teams niet met Haps op linksbuiten moet starten. En liever ook Kocu ipv Diemers, maar oké Kokcu had natuurlijk last van een terugval.
Als hij 45 invalt kan spelen kan hij ook starten. Hij is al een paar wedstrijden eerder gestart he.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En Sinas is gewoon nog niet klaar hiervoor, Dickie zal er ook van balen maar hij kan weinig anders.
Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij een prima speler kan worden voor ons. Je merkt aan alles dat het een pure spits is, altijd op de juiste plek, prima looplijnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
Bozenik heeft in het krachthonk gehangen én een nieuw gebit gekocht
Mooi om te zien
Wat had 'ie te melden?quote:
Eerste spits maken en het spel erop afstemmen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb er nog steeds vertrouwen in dat hij een prima speler kan worden voor ons. Je merkt aan alles dat het een pure spits is, altijd op de juiste plek, prima looplijnen.
Volgend jaar moet je hem erbij houden en minuten geven of anders verhuren aan een middenmotor of zo.
Interviewer vroeg of hij dan in de rust jongens kom op zegt en Berghuis lachte hem feitelijk in zijn gezicht uit.quote:
Heel slecht plan.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerste spits maken en het spel erop afstemmen.
Waarom? Je wil toch kapitaal creëeren. Dit is een van de spelers die veel waard kan gaan worden. Als hij er dan 20-25 maakt kan je hem voor veel geld verkopen en je elftal verder versterken.quote:
Omdat hij verliefd is op onze spits die al twee jaar niks meer laat zien en vaker geblesseerd dan fit is: Jørgensen.quote:
Die terugval werd zwaar overdrevenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind ook dat je tegen dit soort teams niet met Haps op linksbuiten moet starten. En liever ook Kocu ipv Diemers, maar oké Kokcu had natuurlijk last van een terugval.
Een beetje maar het was echt een flinke terugval. Maar het is meer zelfvertrouwen dan zijn daadwerkelijke talent denk ik. Komt wel goed.quote:
Toornstra gestemd. Al vond ik Senesi en Geertruida ook goed.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[poll=1681]
Nieuwkoop ontbreekt wegens geen ruimte in de poll, maar ik gok dat hij de uitverkiezing niet gewonnen zou hebben.
Tweed helft zo goed als compleet gemist, dus ik sla over.
Dan kan je merken dat ik de 2e helft heb gemist, want ik moest hardop lachen toen ik 'Toornstra gestemd' lasquote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra gestemd. Al vond ik Senesi en Geertruida ook goed.
Ik snap je cynisme wat dat betreft (zeker na al dat xG-gekut) maar als je regelmatig opgelegde kansen creëert en de Jørgensens en Linssens van de wereld ze missen lijkt het toch of je het minder doet dan dat je daadwerkelijk bent.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat hij in je statistiekjes goed naar voren komt zeker.
Dat klopt ook helemaal, maar was vandaag uiteindelijk wel belangrijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kan je merken dat ik de 2e helft heb gemist, want ik moest hardop lachen toen ik 'Toornstra gestemd' las. Die had weer twee klompen aan in de eerste helft.
Eens. Dat cynisme komt louter voort uit dat je naast die statistiekjes wel wat meer mag verwachten van hem. Uiteraard kan dat dan aan verschillende dingen liggen, ook zijn medespelers. Maar als Diemers slecht is, is Diemers slecht, en als Kokcu slecht was, was ie ook slecht. En wat was ie slecht het afgelopen half jaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap je cynisme wat dat betreft (zeker na al dat xG-gekut) maar als je regelmatig opgelegde kansen creëert en de Jørgensens en Linssens van de wereld ze missen lijkt het toch of je het minder doet dan dat je daadwerkelijk bent.
Ik heb in ieder geval goede hoop dat hij goed terug gaat komen van deze blessure (vandaag een prima start).
Precies, we verwachten meer van hem en afgelopen halfjaar was voor zijn doen echt niks. Heb het idee dat hij het mentaal ook moeilijk had, zeker na zijn interview tegen CSKA. Hoop dat hij zich daar overeen zet deze periode.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Dat cynisme komt louter voort uit dat je naast die statistiekjes wel wat meer mag verwachten van hem. Uiteraard kan dat dan aan verschillende dingen liggen, ook zijn medespelers. Maar als Diemers slecht is, is Diemers slecht, en als Kokcu slecht was, was ie ook slecht. En wat was ie slecht het afgelopen half jaar.
Ik snap het ook wel, hij geeft veel risicovolle passes en als je hem dan een paar keer achter elkaar balverlies ziet lijden blijft het gevoel hangen dat ie slecht speelt. Maar toch heb ik het idee dat de aanvallen lekkerder lopen met hem op het veld, hij versnelt het spel vaak terwijl Diemers het meestal vertraagt. Dat heeft weinig met statistieken te maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Dat cynisme komt louter voort uit dat je naast die statistiekjes wel wat meer mag verwachten van hem. Uiteraard kan dat dan aan verschillende dingen liggen, ook zijn medespelers. Maar als Diemers slecht is, is Diemers slecht, en als Kokcu slecht was, was ie ook slecht. En wat was ie slecht het afgelopen half jaar.
Dan eens. Ik zou zelfs een slechte Kokcu eerder opstellen dan Diemers. Mocht ie volgend jaar nog gewoon hier spelen ben ik erg benieuwd naar Kokcu onder Slot en een (waarschijnlijk) iets aanvallendere speelstijl. Sowieso wel een alles of niets jaartje dan voor hem vind ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, hij geeft veel risicovolle passes en als je hem dan een paar keer achter elkaar balverlies ziet lijden blijft het gevoel hangen dat ie slecht speelt. Maar toch heb ik het idee dat de aanvallen lekkerder lopen met hem op het veld, hij versnelt het spel vaak terwijl Diemers het meestal vertraagt. Dat heeft weinig met statistieken te maken.
Zie Feyenoord hem nog wel verkopen als er een redelijk bod komt.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan eens. Ik zou zelfs een slechte Kokcu eerder opstellen dan Diemers. Mocht ie volgend jaar nog gewoon hier spelen ben ik erg benieuwd naar Kokcu onder Slot en een (waarschijnlijk) iets aanvallendere speelstijl. Sowieso wel een alles of niets jaartje dan voor hem vind ik.
Ja dat denk ik ook eigenlijk wel. Zou ik ook niet gek vinden.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie Feyenoord hem nog wel verkopen als er een redelijk bod komt.
Alles of niets meer in de zin of het een ècht goede speler gaat worden denk ik dan. Met zijn basistalent gaat hij uiteindelijk toch wel bij een prima club belanden maar ik zie in hem ook geen laatbloeier zoals Taap. Denk persoonlijk dat Kökcü op zijn sterkst is in de omschakeling als hij met iets meer durf speelt.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan eens. Ik zou zelfs een slechte Kokcu eerder opstellen dan Diemers. Mocht ie volgend jaar nog gewoon hier spelen ben ik erg benieuwd naar Kokcu onder Slot en een (waarschijnlijk) iets aanvallendere speelstijl. Sowieso wel een alles of niets jaartje dan voor hem vind ik.
Makkelijk derde en Linssen 15 kools.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:36 schreef hhh38 het volgende:
Na die inhaalwedstrijd weer boven AZ en Vitesse.
#makkelijkderde
Als OrkunKökcüFanN1 vind ik die goal ook erg lekker, maar hij werd natuurlijk wel van richting veranderdquote:Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Samenvatting gezien, zag er prima uit de tweede helft, lekker veel druk zetten op de centrale verdediging werkte vandaag prima (zeker als je met Sini, Toornstra en Linssen speelt). Mooi uitgespeelde goals en dat goaltje van Kökcü is toch verdomde lekker, die kan zo enorm goed schieten buiten de 16. Enige ergernis is dat die gast die Berghuis neertrapt geen rood krijgt, totale willekeur want zo’n trap kan ons gewoon onze beste speler kosten.
Sparta uit?quote:Leuk trouwens dat we eens met 5-0 winnen want de laatste keer dat we in de Eredivisie met 5 goals of meer verschil hebben gewonnen is toch alweer drie jaar terug (in 17/18).
Excelsior thuis (5-0, april 2018)quote:Op zondag 14 februari 2021 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als OrkunKökcüFanN1 vind ik die goal ook erg lekker, maar hij werd natuurlijk wel van richting veranderd
[..]
Sparta uit?
Ik kan me helemaal niets herinneren van die wedstrijd, was zelfs vergeten dat Excelsior zo kort geleden nog in de Eredivisie zatquote:Op zondag 14 februari 2021 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Excelsior thuis (5-0, april 2018)
Dat seizoen ervoor hadden ze nog 3 belangrijke punten in een bepaalde wedstrijd gepaktquote:Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niets herinneren van die wedstrijd, was zelfs vergeten dat Excelsior zo kort geleden nog in de Eredivisie zat
Dat bekerpotje tegen NAC was ook nog wel leuk.
Dat seizoen eindigde Excelsior zelfs nog 11e ofzo, alleen hadden ze toen echt een complete baaldag. Was ook geen reet aan, behalve ontspannen met het zonnetje in de Kuip zitten natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niets herinneren van die wedstrijd, was zelfs vergeten dat Excelsior zo kort geleden nog in de Eredivisie zat
Dat bekerpotje tegen NAC was ook nog wel leuk.
Zolang hij goals maakt weinig om te klagen. Maar het is geen aanspeelpunt waardoor de rest lekker aan kan sluiten, dus daar moet je dan rekening mee houden. En dat doen ze volgens mij redelijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie mening trouwens over Linssen als spits? Hij doet het afgelopen periode best wel goed namelijk, maar als linksbuiten is hij gewoon een drama doordat hij niet kan samenwerken met Haps en Malacia. Ik vind dit voor nu helemaal niet zo verkeerd (alhoewel ik hoop dat Bozenik volgend seizoen het niveau haalt om eerste spits te kunnen zijn).
Nee mee eens hoor. Maar Bozenik gaat ook geen aanspeelpunt zijn, dus wat dat betreft prima om daar aan te wennen. Ik zie ook graag een kapstok in de spits maar een hardwerkende goaltjesdief die zijn momenten afwacht kan je ook een prima ploeg rondom bouwen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolang hij goals maakt weinig om te klagen. Maar het is geen aanspeelpunt waardoor de rest lekker aan kan sluiten, dus daar moet je dan rekening mee houden. En dat doen ze volgens mij redelijk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Haps, die al geen linksbuiten is, vervolgens denkt de helft van de tijd centraal te moeten lopen, of zelfs rechtsbuiten?
Dat is een bekend verhaal bij spelers met zo'n blessure. Er is zelfs een kans dat ie die snelheid nooit meer terug krijgt. Gelukkig heeft ie genoeg andere kwaliteiten, maar het is wel vervelendquote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee mee eens hoor. Maar Bozenik gaat ook geen aanspeelpunt zijn, dus wat dat betreft prima om daar aan te wennen. Ik zie ook graag een kapstok in de spits maar een hardwerkende goaltjesdief die zijn momenten afwacht kan je ook een prima ploeg rondom bouwen.
Tja, Haps is een draver, en sinds zijn terugkeer ook wat overijverig. Hij deed het echt heel goed voordat hij naar de gevangenis moest, ook op linksbuiten, denk dat hij ook gewoon niet in vorm is. Dickie stelt hem kennelijk op omdat Sinisterra nog lang niet zijn snelheid van vorig seizoen weet te halen.
Linssen als linksbuiten vind ik niks. Daar is Sinisterra echt veel en veel beter. Als spits begint het wel redelijk te draaien met hem, dus ik zou hem laten staan. Maar op termijn liever Bozenik (of een andere spits en dan Bozenik verhuren oid).quote:Op maandag 15 februari 2021 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie mening trouwens over Linssen als spits? Hij doet het afgelopen periode best wel goed namelijk, maar als linksbuiten is hij gewoon een drama doordat hij niet kan samenwerken met Haps en Malacia. Ik vind dit voor nu helemaal niet zo verkeerd (alhoewel ik hoop dat Bozenik volgend seizoen het niveau haalt om eerste spits te kunnen zijn).
Dat laatste is wel heel vreemd ja, je ziet het hem zelden breed houden. Wellicht is dat een opdracht van Dick.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolang hij goals maakt weinig om te klagen. Maar het is geen aanspeelpunt waardoor de rest lekker aan kan sluiten, dus daar moet je dan rekening mee houden. En dat doen ze volgens mij redelijk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Haps, die al geen linksbuiten is, vervolgens denkt de helft van de tijd centraal te moeten lopen, of zelfs rechtsbuiten?
wat is "zo'n" blessure?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is een bekend verhaal bij spelers met zo'n blessure. Er is zelfs een kans dat ie die snelheid nooit meer terug krijgt. Gelukkig heeft ie genoeg andere kwaliteiten, maar het is wel vervelend
die kunnen we ook wel langzaam aan gaan afschrijven he?quote:Burger kwam tot dusver elf keer in actie voor Sparta, waarvan acht keer als invaller.
Als jij daar zin in hebt, al is 14 februari al geweest.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die kunnen we ook wel langzaam aan gaan afschrijven he?
Op z’n minst zorgwekkend te noemen inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Krijgt wat mij betreft nog de kans in de voorbereiding komend jaar, en dan is het aanhaken of wegwezen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou dat allemaal niet zo overhaasten, ik zie in hem nog wel een laatbloeier en het is in principe geen probleem om hem aan zijn contract te houden, die jongen is nog maar 19 natuurlijk (vergelijk dat eens met een Antonucci die 21 is en nog maar KKD speelt). Mogelijk kan je hem nog een jaar verhuren of wegdoen met een goedkope terugkoopoptie.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijgt wat mij betreft nog de kans in de voorbereiding komend jaar, en dan is het aanhaken of wegwezen.
Een goal, een assist, penalty gekregen. Dan doet de rest er wat minder toe.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ik snap er niks van waarom Linssen zo in de media geprezen wordt. Ik vond hem op zijn goal na zeer matig spelen, constant balverlies, weinig aanspeelbaar. Ben ik de enige die dit vond?
Tja, als je als spits rendement hebt dan maakt het niet zo uit hoe je speelt eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ik snap er niks van waarom Linssen zo in de media geprezen wordt. Ik vond hem op zijn goal na zeer matig spelen, constant balverlies, weinig aanspeelbaar. Ben ik de enige die dit vond?
Vind hem juist wel aardig daar, en als spits word je toch afgerekend op je doelpunten. Als hij die blijft maken, prima.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Speelt niet geweldig nee, maar als hij een assist levert en scoort is het wat mij betreft prima. En dat scoren gaat sinds Heerenveen thuis wel oke.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
ADHD dwergquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist wel aardig daar, en als spits word je toch afgerekend op je doelpunten. Als hij die blijft maken, prima.
Lijkt me echt verschrikkelijk om tegen te spelen ook, zo'n ADHD dwerg die op alle ballen loopt. Zou hem juist als linksbuiten echt nooit meer opstellen.
Precies wat ik na Heerenveen-thuis al riep, dat je geen nieuwe spits moest halen maar Linssen daar het beste kan opstellen (en dan nooit meer als linksbuiten)quote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist wel aardig daar, en als spits word je toch afgerekend op je doelpunten. Als hij die blijft maken, prima.
Lijkt me echt verschrikkelijk om tegen te spelen ook, zo'n ADHD dwerg die op alle ballen loopt. Zou hem juist als linksbuiten echt nooit meer opstellen.
Tot nu toe vervult Linssen alle verwachtingen die wij van de Jurk (kampioen met ons geworden), Pratto (recentelijk de Copa Libertadores gewonnen met River Plate) en Bozenik (eerste spits van Slowakije, ze hebben geen slechte selectie verder) hadden.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
Nouja ik zou er alsnog gewoon Jorgensen neer gaan zetten, maar het is niet dat Linssen het daar extreem slecht doet inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies wat ik na Heerenveen-thuis al riep, dat je geen nieuwe spits moest halen maar Linssen daar het beste kan opstellen (en dan nooit meer als linksbuiten)Niet dat Linssen (met name door zijn lengte) een wonderspits is maar hij heeft echt wel een neusje voor de goal en hij werkt keihard.
Wel ontzettend zonde van het geld, eigenlijk had je de competitie prima met Linssen en Bozenik kunnen afmaken als opties voor de spits, nu hebben we voor 5 ton een amateurspits gehaald en voor Jorg hadden we ook wel een klein bedragje kunnen vangen (plus salaris kunnen besparen). Scheelt toch een paar miljoen voor twee spitsen die eigenlijk overbodig zijn.
is burger je neefje ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou dat allemaal niet zo overhaasten, ik zie in hem nog wel een laatbloeier en het is in principe geen probleem om hem aan zijn contract te houden, die jongen is nog maar 19 natuurlijk (vergelijk dat eens met een Antonucci die 21 is en nog maar KKD speelt). Mogelijk kan je hem nog een jaar verhuren of wegdoen met een goedkope terugkoopoptie.
met sini en berghuis er naast kan het ook wel, die hebben niet per se een spits nodig om mee te voetballenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
je bent nu wel echt dubbel genaaid dat je geen Jong Feyeoord in de KKD hebt, daar konden types als Bozenik dan gewoon minuten makenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik zou er alsnog gewoon Jorgensen neer gaan zetten, maar het is niet dat Linssen het daar extreem slecht doet inderdaad.
Het is ook wel een beetje gek dat je nu door het gedram van Dickie opeens 3 spitsen op de bank hebt zitten.Misschien was het beter geweest om in ieder geval Bozenik te verhuren.
Ja een beetje onnodig, zeker aangezien je dit intern prima had kunnen opvangen. Als Dickie nu al de voorkeur geeft aan een linksbuiten die op zijn eigen positie niet rendeert was Jorgensen ook niet zo belangrijk dat hij had moeten blijven, en die Pratto is gewoon echt zonde van het geld.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik zou er alsnog gewoon Jorgensen neer gaan zetten, maar het is niet dat Linssen het daar extreem slecht doet inderdaad.
Het is ook wel een beetje gek dat je nu door het gedram van Dickie opeens 3 spitsen op de bank hebt zitten.Misschien was het beter geweest om in ieder geval Bozenik te verhuren.
Ja maargoed zo dacht ik er een kleine 2 maanden geleden eigenlijk ook niet over. Jorgensen die heel vaak ziek, zwak of misselijk was, Bozenik die nog niet eens meetrainde,quote:Op maandag 15 februari 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja een beetje onnodig, zeker aangezien je dit intern prima had kunnen opvangen. Als Dickie nu al de voorkeur geeft aan een linksbuiten die op zijn eigen positie niet rendeert was Jorgensen ook niet zo belangrijk dat hij had moeten blijven, en die Pratto is gewoon echt zonde van het geld.
Ik zou zelf nu ook voorkeur geven aan Jorgensen overigens maar das ook met de hoop dat je hem nog voor een bedragje kan verkopen deze zomer, maar dat maakt Dick natuurlijk helemaal niks uit, die stelt de mensen op die hem nu resultaat geven.
Linssen kan wel voetballen hoor, stuk minder een echte centrumspits wat dat betreft dan Bozenik.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:40 schreef Kerftminister het volgende:
Ok ik begrijp jullie argumenten, maar zou een fitte Bozenik ook niet kunnen wat Linssen doet? Die is misschien een iets mindere kopper, heeft denk ik wel meer snelheid en veel betere positionering.
Nu staat het voorop dat Linssen en Bozenik beiden voetballend niks toevoegen en ik daarom liever Jorgensen zie.
Dat denk ik wel ja, maar voordat die weer helemaal fit is ben je weer een maand verder.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:40 schreef Kerftminister het volgende:
Ok ik begrijp jullie argumenten, maar zou een fitte Bozenik ook niet kunnen wat Linssen doet? Die is misschien een iets mindere kopper, heeft denk ik wel meer snelheid en veel betere positionering.
Nu staat het voorop dat Linssen en Bozenik beiden voetballend niks toevoegen en ik daarom liever Jorgensen zie.
Dacht er eigenlijk ook pas zo over na die pot tegen Heerenveen hoor. Als linksbuiten frustreert hij het hele spel van Feyenoord, als spits had hij al een paar best aardige wedstrijden gespeeld en geen van de spitsen voldeed op dat moment, dan is het best een plan om te kijken of daar meer in zit lijkt mij.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maargoed zo dacht ik er een kleine 2 maanden geleden eigenlijk ook niet over. Jorgensen die heel vaak ziek, zwak of misselijk was, Bozenik die nog niet eens meetrainde,
Nu is het wel redelijk 4,5 ton door de plee gespoeld ja.
Volgens mij was je ook de enige.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dacht er eigenlijk ook pas zo over na die pot tegen Heerenveen hoor. Als linksbuiten frustreert hij het hele spel van Feyenoord, als spits had hij al een paar best aardige wedstrijden gespeeld en geen van de spitsen voldeed op dat moment, dan is het best een plan om te kijken of daar meer in zit lijkt mij.
Op zich is dat ook een prima punt aan Linssen dat hij druk kan zetten op de achterhoede, maar dat is ook wel iets wat Bozenik goed kan. Denk eigenlijk dat Linssen als hij een centimeter of 20 langer was geweest een echt uitstekende spits zou zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen kan wel voetballen hoor, stuk minder een echte centrumspits wat dat betreft dan Bozenik.
Kijk die 3-0 (?) maar eens terug, dat vervelende storen zal je niet veel spitsen zien doen en daarna zet hij de goal nog zelf op ook (met uiteindelijk een mislukt schot dat werd gepromoveerd tot een assist).
Ja klopt, maar het kwam ook wel voort uit dat ik Dick niet zo snel Linssen zou zien afschrijven maar dat ik hem tegelijkertijd ook nooit meer als linksbuiten wilde zien. Dan maar als spits, daar hebben we toch niemand.quote:
Nee denk het ook niet, is ook meer een tijdelijke oplossing lijkt mij. Hopelijk ontwikkelt Bozenik zich door onder Slot en kan je Linssen vervolgens achter hem plaatsen als tweede keuze, maar dat zal wel in de voorbereiding van volgend seizoen blijken in welke spits Slot het het meest ziet zitten (of dat er toch een spits moet komen).quote:Op maandag 15 februari 2021 14:50 schreef aTypisch het volgende:
Een gemiddeld Europa League team zal niet onder de indruk zijn van Linssen in de spits, maar in de Eredivisie kan het best werken bij gebrek aan beter.
Wat Dickie met betrekking tot Linssen ook steeds aanstipte vanaf het begin van het seizoen, geloof in die oefencampagne al. Dat Linssen in de goede zin van het woord een teringlijertje op het veld is. Wat dat betreft is die 3-0 echt exemplarisch voor waarom Dick hem erin zet.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het kwam ook wel voort uit dat ik Dick niet zo snel Linssen zou zien afschrijven maar dat ik hem tegelijkertijd ook nooit meer als linksbuiten wilde zien. Dan maar als spits, daar hebben we toch niemand.
Vaak wel binnen het kwartier.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:32 schreef DonRaja het volgende:
Ok tegen Heerenveen in de beker, in welke minuut scoort Schöne uit een vrije trap?
Geen idee, maar ook als ze mét Veerman spelen, moeten we ze ‘gewoon’ verslaan. Vorige keer tegen Heerenveen was echt zwaar door de ondergrens.quote:
Uiteraard. Maar toch liever Heerenveen zonder Veerman dan met.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar ook als ze mét Veerman spelen, moeten we ze ‘gewoon’ verslaan. Vorige keer tegen Heerenveen was echt zwaar door de ondergrens.
En dan? Bij Dordt heb je de ruimte om te voetballen, bij Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Bannis het goed gaat doen en er gewoon 10 gaat maken of zo.
Nou, ik weet niet of je Dordt wel eens hebt zien voetballen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dan? Bij Dordt heb je de ruimte om te voetballen, bij Feyenoord niet.
Ik heb niet de indruk dat Dordt met 10 man op de helft van de tegenstander staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je Dordt wel eens hebt zien voetballen.
Klopt, doorgaans met 11 man op de eigen helft (en daar komen ze niet vanaf).quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Dordt met 10 man op de helft van de tegenstander staat.
Wat Dordt doet kun je amper voetbal noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dan? Bij Dordt heb je de ruimte om te voetballen, bij Feyenoord niet.
Wat mij betreft laten we richting het einde van het seizoen alle gevaccineerde mensen het stadion in. Maakt me niets uit dat ik niet mag gaan, alles beter dan een leeg stadion.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
Blijft toch doodzonde voor de docu (en dus uitstraling van de club) dat het in een seizoen zonder publiek is.
Al hebben ze wel staan filmen bij de fakkelzee voor Zagreb (?) thuis en de juden.
Een heel stadion vol met bejaarden en vetzakken. Altijd de eerste.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat mij betreft laten we richting het einde van het seizoen alle gevaccineerde mensen het stadion in.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een heel stadion vol met bejaarden en vetzakken. Altijd de eerste.
8 delen, hoe gaan ze dat vullen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ook weer de eerste.
Op een betaald platformquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% reclame, dat scheelt maar dan nog
Het zal niet alleen over het lopende seizoen gaan als het volledige archief van Rijnmond ook gebruikt is. Dus dan zijn 8 afleveringen niet eens zoveel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% reclame, dat scheelt maar dan nog
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclamequote:
Op Disney+ geen reclame hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclame
Het is gewoon een zelfde dienst als netflix, uitgesloten dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had daar niet bij stil gestaan maar bijvoorbeeld ziggo sport betaal je ook voor en heb je nog steeds reclame
quote:
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu het over Feyenoord gaat wel uiteraard.
Zou je het ook niet kijken indien het over Ajax zou gaan?
eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]er zal wel een markt voor zijn maar zelf totaal geen interesse in dit soort bijzaken, ook biografieën van (ex) spelers kunnen mij niet echt boeien, het spelletje zelf uiteraard wel.
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.quote:
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als bij die Sunderland-docu waarschijnlijk.
Wat montages van wedstrijden, beelden achter de schermen van spelers die gemasseerd worden en langs bij wat supporters die hun shirtjesverzameling willen laten zien.
Heel Amerika voor de buis om te zien wat Jens Toornstra kookt voor zijn vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Ik weet alvast een mooie titelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel prachtig seizoen om straks lekker terug te kijken
kansloos uit europa, geen schijn van kans in de competitie en veelal zaaddodend voetbal zonder supporters
kijkcijferkanon in the making
Ik mis die man. Wat een spits.quote:
Gewoon de akker opvreten en winnen daar vanavond.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk, voetballen op een akker.
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon de akker opvreten en winnen daar vanavond.
Ik verbaas me er toch altijd over hoe clubs het voor elkaar krijgen om zo'n beroerd veld te presenteren. Ik bedoel; het hoeft niet zoals in de Kuip want dat is uitzonderlijk, maar een beetje normaal veld moet toch kunnen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
doe je mee vanavond?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar voetballen is daar echt onmogelijk dus om nou te zeggen dat ik er enorm veel zin in heb.
(de goede quote is trouwens het gras opvreten, desnoods de modder)
Geldkwestie, men stopt liever 4 ton in zinloze selectievulling dan dat te besteden aan de grasmat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch altijd over hoe clubs het voor elkaar krijgen om zo'n beroerd veld te presenteren. Ik bedoel; het hoeft niet zoals in de Kuip want dat is uitzonderlijk, maar een beetje normaal veld moet toch kunnen?
Ja, het is vooral een prioriteitkwestie. Lijkt me dat je zelf toch ook op een redelijk veld wilt voetballen. Maar goed, blijkbaar ligt dat dus andersquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Geldkwestie, men stopt liever 4 ton in zinloze selectievulling dan dat te besteden aan de grasmat.
Ja helemaal zo'n Heerenveen met de middenvelders die ze hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het is vooral een prioriteitkwestie. Lijkt me dat je zelf toch ook op een redelijk veld wilt voetballen. Maar goed, blijkbaar ligt dat dus anders
Ze zijn niet de enige club. Veld van Fortuna, Vitesse en ADO is ook dramatischquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja helemaal zo'n Heerenveen met de middenvelders die ze hebben
Eigenlijk zonde van de kwaliteiten om die het halve seizoen op een knollentuin te laten rondlopen.
Bij de kleinere clubs kan ik het nog iets beter begrijpen omdat zij echt een hele kleine begroting hebben, maar een club als Heerenveen moet toch gewoon kiezen voor een redelijk veld? Dat is gewoon net iets anders je geld besteden. Andere prioriteiten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige club. Veld van Fortuna, Vitesse en ADO is ook dramatisch
tijd voor kunstgrasquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige club. Veld van Fortuna, Vitesse en ADO is ook dramatisch
ik hoop hetquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
Zou Dickie vanavond eindelijk eens Sinisterra gewoon basis zetten?
Mag het hopen. Haps is leuk voor tegen sterke teams als Ajax, PSV en wellicht AZ. Maar tegen de mindere goden moet Sini (zoveel mogelijk) spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
Zou toch wat voorzichtig zijn met Heerenveen onder de 'mindere goden' te scharen. Kan me namelijk van paar weken geleden herinneren dat we daar weinig in te brengen hadden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag het hopen. Haps is leuk voor tegen sterke teams als Ajax, PSV en wellicht AZ. Maar tegen de mindere goden moet Sini (zoveel mogelijk) spelen.
Heerenveen heeft een (veel) mindere selectie dus in die zin zeker een van de mindere goden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:08 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou toch wat voorzichtig zijn met Heerenveen onder de 'mindere goden' te scharen. Kan me namelijk van paar weken geleden herinneren dat we daar weinig in te brengen hadden.
Neemt niet weg dat ik wel voorstander ben van opstellen van Sini. Altijd doen!
Wat heeft Haps goed gedaan tegen Ajax? Het ging ook pas lopen toen Sini erin kwam.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag het hopen. Haps is leuk voor tegen sterke teams als Ajax, PSV en wellicht AZ. Maar tegen de mindere goden moet Sini (zoveel mogelijk) spelen.
Het gaat meer om het idee erachter. Haps wordt voornamelijk gebracht voor meer verdedigende kracht op de flank. Aanvallend voegt hij sowieso niet zoveel toe.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat heeft Haps goed gedaan tegen Ajax? Het ging ook pas lopen toen Sini erin kwam.
Haps is Stanley Brard 2.0quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee erachter. Haps wordt voornamelijk gebracht voor meer verdedigende kracht op de flank. Aanvallend voegt hij sowieso niet zoveel toe.
Tegen Ajax deed hij het in zoverre redelijk dat Mazraoui aanvallend onzichtbaar was, al is dat niet echt een kunst.
De aanvallende kwaliteiten van Sinisterra zijn natuurlijk veel beter dan die van Haps.
Lijkt me wel een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:15 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n blessuregevoelige keeper gezien. Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben er echt bang voor dat Bijlow de Robben onder de keepers wordt.
Nouja, zijn lijstje met blessures is toch wel een beetje zorgelijk hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
Deze comments meteenHij is niet helemaal fit, stel je even aan zeg.
nee bijlow is de eerste keeper die kwakkelt met zijn fitheidquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zo'n blessuregevoelige keeper gezien. Dat kan toch niet?
En op die positie is het nog moeilijker om de top te halen op die manier dan op andere posities, want je wil stabiliteit in het doel.
Begrijpelijke reacties. Hij is best vaak geblesseerd geweest. Helemaal voor een keeper.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
Inderdaad. Die jongen heeft anders nooit wat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
Alleen hij is niet helemaal fit na die wedstrijd, niet weer langdurig geblesseerd of zo. Ok dan te beginnen over Robben en wat al niet is zwaar overdreven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijke reacties. Hij is best vaak geblesseerd geweest. Helemaal voor een keeper.
Hij is zo vaak met kleine pijntjes afgehaakt en heeft al vaker een lange blessure gehad. Dus nee, zeker niet overdreven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen hij is niet helemaal fit na die wedstrijd, niet weer langdurig geblesseerd of zo. Ok dan te beginnen over Robben en wat al niet is zwaar overdreven.
Ja leuk, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee bijlow is de eerste keeper die kwakkelt met zijn fitheid
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat impliceer je dan met 'dat kan toch niet?'
toch bijzonder dat hij weer gewoon in de basis staat jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:54 schreef fetX het volgende:
Botteghin wordt ingehaald door Siem de Jong.
Iedereen haalt Botteghin in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:54 schreef fetX het volgende:
Botteghin wordt ingehaald door Siem de Jong.
Je kan veel over Bot zeggen maar het staat wel weer beter georganiseerd achterin sinds hij weer meedoet. Zijn kwaliteit is echt de boel dirigeren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch bijzonder dat hij weer gewoon in de basis staat ja
Zoals die enorme kans van Zahavi toen hij vergat te stappen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan veel over Bot zeggen maar het staat wel weer beter georganiseerd achterin sinds hij weer meedoet. Zijn kwaliteit is echt de boel dirigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |